zaterdag 10 juli 2010

Lieve bloggers........ Dear bloggers......

De vakantie is weer aangebroken...... en hoe.......!! Wat een warmte!
Maar goed; het is nu echt wel zomer!
Wij gaan er een tijdje tussenuit...... De caravan staat nu nog op de oprit,


maar als het iets afkoelt zijn we er van door en ergens in "den lande". Zeker een paar quiltwinkels bezoeken...... (tuurlijk...!..) en genieten van de hollandse natuur en gezelligheid.

Vacation-time has arrived......... and how.......!! It sure is hot!
But; it's summer alright!
We are going off for a while........
The caravan is still on the drive-way but as soon as it cools down a bit we are off and somewhere in the country-side. Visiting a few quiltshops.....(naturally...) and enjoying Dutch nature and hospitality.

Natuurlijk gaat er wel van alles mee, zodat we niet stil hoeven te zitten... :)
gelukkig maar!


Ofcourse we take all kinds of things along, so we don't have to sit still...... :)











































We willen jullie dus allemaal een fijne vakantie wensen en graag tot over ongeveer drie weken.
We want to whish you all a happy vacation and hope to see you in about three weeks.
Have fun!

Liefs, Ria.

p.s. de sewing kit (hierboven) was een kadootje van Valentina. Wat een schatje, he?!
the sewing kit (above) was a present by Valentina, Isn't it a cuty?!
Take care, you all! ;))

33 opmerkingen:

Tineke zei

Ik wens je/ jullie een hele hele fijne vakantie. Met zon, met prachtige omgevingen/ vergezichten, met heerlijk eten en drinken. Kortom, ik hoop dat jullie het superleuk zullen hebben. Tot over drie weken!

Daniëlle zei

Gelukkig maar dat je "iets" meeneemt om onderweg een steekje te kunne doen hihi! Ik hoef me geen zorgen te maken LOL! Heel veel plezier, geniet van elkaar en van alles wat je onderweg ziet!! Tot dan, liefs, Daniëlle

Ellen zei

Fijne vakantie Ria! En jij gaat je zeker niet vervelen, met zulke heerlijke werkjes voor handen.
Tot over een paar weken!

martine zei

Nog een hele klus al die werkjes voorbereiden.
Een koffer is sneller gepakt ( LOL )
Veel plezier.
Er zijn zo veel mooie plekjes in ons landje.

Bietje zei

Jij gaat je niet vervelen op vakantie. Fijne tijd toegewenst. Ik moet nog een weekje puffen en dan heb ook ik vakantie. Hoera.

Lis zei

Have a wonderful time - and I love that sewing box all full of promise with those hexagons, have fun.

Joyce zei

Ria een hele fijne vakantie en wie weet....komen we elkaar nog ergens tegen.
Wij gaan ook niet zo ver! :0)

Mupminoes zei

Een hele fijne vakantie, voor ons nog een weekje.

Groetjes,
Annelies

Berna zei

Een hele fijne vakantie met temperaturen waarbij je nog lekker iets kunt doen. Rust lekker uit en tot over een paar weken.

quilting Jeannet zei

Een hele fijne vakantie Ria, zien we je nog voorbij komen in het westen of ga je een heel andere kant op ? leuke quiltwinkels hier in de buurt hoor....(lol)

groetjes, Jeannet

Peti zei

Een hele fijne vakantie!

Cisca zei

Een hele fijne vakantie! Hopelijk met iets minder warm weer, leuke quiltwinkels en veel plezier!
Groetjes, Cisca

Nelleke zei

Hallo Ria ook ik wil jullie een fijne vakantie toewensen.En wat word je hexagonnenquilt toch mooi steeds bewonder ik hem als ik bij je langs kom.En er zit weer heel veel in je doosje zie ik.groetjes Nelleke

katrien zei

Fijne vakantie

gertvr zei

Ik wens je een hele fijne vakantie toe. Geniet ervan, en rust lekker uit. Ik zie je postings na je vakantie graag weer verschijnen!

Simone de Klerk zei

Een heel fijne, gezellige en ontspannende vakantie! Zo te zien zul je je niet vervelen.

Sandra Henderson zei

You are so pretty! Love your camper!~It's PERFECT!!!! What a lovely quilt and that Valentina is so full of love.... :)

susana zei

Fijne vakantie Ria, je kunt fris na deze regenbui vertrekken. Ik zie je graag op mijn nieuwe blogadres. groetjes Susi

Terry zei

Horray for Holidays Have a wonderful time whatever you do.
Use your present from Val and think of all of us. See you next month?

ann'squiltingjourney ~ zei

Have a wonderful trip dear Ria, enjoy your summer and what a lovely gift from Valentina. Take care, Ann

Notjustnat zei

Happy holiday dear Ria, your caravan looks so cute. It's like in the 50s movie. I love it. I can feel the cosiness inside and you have packed all the hand stitching projects with you. Cute sewing kit from Valentina. Enjoy my dear and see you when you get back - Hugs Nat

bep zei

Misschien te laat,maar een hele fijne tijd samen en dat je heerlijk aan je werkjes kan werken,groetjes Bep

Marutska zei

Ik wens je een hele fijne vakantie, Ria!!
En lekker knutselen en winkeltjes bezoeken, heerlijk hoor!
Heel veel plezier!

Groetjes
Maria

Hilde zei

Ik wens jullie een fijne vakantie, zonder hittegolf maar met een deugddoende zomerse
zon.

Klaske zei

Jullie ook een hele fijne vakantie!!Geniet er maar lekker van!!!

Guusje, zei

Een hele fijne vakantie en tot over drie weken wie weet zien we je wel ergens.

Hennie zei

Een hele fijne vakantie Ria, zo te zien verveel jij je geen minuut.
Geniet er maar lekker van ! ! !
Groetjes Hennie.

Cybele's patch zei

Fijne vakantie Ria en ik geloof niet dat jij je gaat vervelen! Misschien kom ik je wel tegen op de Veluwe.

Marga (MarPie) zei

Beetje laat want jullie zijn vast al vertrokken.
Geniet en kom gezond weer terug naar huis.

Groetjes,
Marga

christine zei

hoi Ria heel veel plezier met de vakantie rust lekker uit en we zien je over drie weken weer.

christine

stitchsister zei

Happy Travels Ria! See you when you return.

Miranda zei

In ieder geval hebben jullie al heerlijk weer gehad....misschien een enkel regen of stormpje gezien.....vele leuke quiltwinkeltjes bezocht en vooral genoten van de vakantie met bijbehorende quiltwerkjes. Ik ben benieuwd! Liev groetjes en geniet er nog van zolan het duurt....

ParisMaddy zei

Bon Voyage, dear Ria. Happy days of sunshine. Your little sewing kit is wonderful.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...