donderdag 11 augustus 2011

Even een pauze en een kopje koffie....... Just take a break and a cup of coffie......

want ik wil jullie even laten zien, waar ik allemaal mee bezig ben. (zal het wel niet allemaal laten zien, want dan komen we vandaag niet aan iets anders toe....... denk ik........; ben denk ik niet anders dan de meesten van ons....... ;) ........)
because I want to show you what I'm working on. (just don't think I'll show everything, because we won't be doing anything else today than....... I quess......; I'm not much different than the most of us........ ;) ......)

en hoe het er nu uitziet met de andere blokken......
and how it looks with the other blocks....

En wie was mijn hulpje met het maken van die leuke randen? Juist: Caroline (Josephine heeft even een pauze..... :) .....; als je ook zo oud bent...., toch?)
And who was my help in making those lovely borders? Yes: Caroline (Josephine enjoys a break.... :) ....; if you are that old........., huh?)


De mandjes liggen niet uit te rusten in de hoek, hoor! Ze gaan nog steeds braaf mee overal naar toe; net als de klosjes. Het is maar net waar je zin in hebt....!
The baskets aren't resting in a corner, mind you! They are still accompaning me everything, as are the klosjes. It's just what you feel like doing....!


En ook met dit lieve bloemenkleed ben ik nog steeds bezig; langzaam..... maar toch zeker.... Het wordt al echt een echt bloemenveldje...... heerlijk! :)
And I'm also still working on this lovely flowertop; slowly........ but surely...... It already looks like a real flowerfield...... great! :)


Voor jullie allemaal: alvast een heel fijn weekend! Geniet ze! En van elkaar!

For all of you: have a great weekend! Enjoy! And enjoy eachother!
Love, Ria.

50 opmerkingen:

Quiltendewilma zei

Oh wat mooi allemaal!!!
Prachtig!!!
kwijl,...drup,...kwijl,...
;o)

bep zei

Heerlijk Ria met zoveel moois aan het werk te zijn en heerlijke frisse kleurtjes, zal ik maar mijn bruintjes ook maar eens aan de kant zetten, groetjes Bep

Klaske zei

Wat ziet het er allemaal weer prachtig uit Ria!

pamina zei

Beautiful projects !

Annelies vdB zei

Mooie projecten. Leuk even mee te kunnen kijken.

quiltingmieke zei

Piep, zo mooi allemaal,
Ik nog volop in de weer met de morell en wedstrijdquilt,
Mijn eerste broderie perse is klaar, leuk om te doen zeg, en zag er eerst beetje tegenop

Knufje en ook voor jou fijn weekend

Knuf quiltingmieke

Simone de Klerk zei

Je bent met heel veel moois bezig! En dan laat je nog niet eens alles zien?!
Voor jou ook een mooi weekeinde met lekker veel zon (o:

Cristina zei

Your work is so beautiful! :-)

Heleni zei

Oh Ria, ik word helemaal verliefd op het quilt van de bovenste foto's. Geweldig mooi.
Dus jij hebt ook meerdere werkjes onderhanden, begrijp ik.
Lekker verder werken en een goed weekend.

groet Heleni

Notjustnat zei

They all beautiful projects. They are so sweet and so are you - Hugs Nat

Warna's Inspiratie zei

prachtige projecten, de een nog mooier dan de ander,fijn weekend
Warna

Lida zei

Je bent inderdaad prachtig bezig, je tuintje wordt geweldig, net als je bloementuin en dan die mooie mandjes, geweldig, nu ik wens jou ook een heel gezellig en lekker bezig weekend, knuffel
Lida

Margreet zei

wat een mooie dingen laat je ons weer zien! Vooral de bovenste quilt vind ik erg mooi. Groetjes, Margreet

Gingini zei

Wat een weelde, al die mooie projecten! Lekker mee doorgaan, het worden allemaal prachtige quilts uiteindelijk! :)

Rina zei

Wat een mooie kleuren verwerk je in je diverse projecten. De bovenste quilt ziet er al erg leuk uit.

katrien zei

Wat ben je met mooie projecten bezig.

Nadine zei

OH, WOW ! Oooooh, WOW !
These blocks are gorgeous, my friend ! I just LOVE the peaceful look of that garden. NICE JOB !
And your flowers garden is growing amazingly ! So beautiful...
(mine is slowly -but surely-growing, too: 65 flowers up to now. I'm going round and round, like you ;>) How interesting also to see our different colours combos : yours is more rosy, whereas mine tends to be greener with purples, HeeHee...)

BIG (((HUG))) Keep doing !
XOXOXOXOXOXOXOXOXOXO
NADINE

jolanda zei

Ooooooh Ria, wat prachtig allemaal zeg! De bovenste quilt is weer heel iets anders dan de onderste, maar ik vind ze allebei schitterend!
groetjes, Jolanda

Roos zei

Wat ben jij met mooie dingen bezig zeg, dat was me wel een kopje koffie waard;o))
Groetjes Roos

Miranda zei

genieten....en wel van al je maaksels, maar die flowergarden toch wel in het bijzonder! Knuffel

Francien zei

Prachtig ziet het eruit allemaal Ria en je bloementuintje groeit zo goed en wordt zo mooi!!nou ja....eigenlijk worden al de quilt dieje nu laat zien geweldig...een fijn weekend alvast...groetjes Francien.

Maureen zei

I absolutely love what you are working on! The hexagon flowers are so pretty! Caroline looks happy to help you out! lol

Tineke zei

Mooie projecten stuk voor stuk Ria - je bent lekker bezig. je bloemen zijn ontzettend leuk.

Terry zei

All the projects are beautiful. Like all of us a delicious smorgasbord of stitching. Both of your gardens are lovely and the baskets so sweet.
Enjoy the last of summer.

Vivian zei

You are definitely working on some treasured quilts. Your work is beautiful.
The field of flowers is a wonderful burst of color.
Enjoy the coming weekend. They come and go so quickly!

Astrid zei

Hi Ria, very, very beautiful projects you are working on. Can't wait to see them finished! :) Wonderful weekend to you and yours!

♥Ann's Embroidery and Quilting - Journey♥ zei

i love the projects you are working on Ria, absolutely beautiful! Take care and have a lovely weekend.

yvonne zei

P*R*A*C*H*T*I*G allemaal,de een is nog leuker dan de andere.

Groetjes yvonne

Marga (MarPie) zei

Wat hebben wij toch een HEERLIJKE hobby hé. Het is weer genieten met alles wat je laat zien.
Voor jou en de jouwe ook een heel fijn weekend (misschien met ietsjes minder regen)

Groetjes,
Marga♥

Inge Slaats zei

Wat een geweldig mooie dingen laat je zien, Ria. Ik ben helemaal weg van je bloemenzee, schitterend die kleurtjes!

Fijn weekend,
Inge

Dear Jo zei

Leuk, mooi, prachtig enzovoorts :))) Wat een mooie quilts en het is super positief dat ze allemaal langzaam groeien. En die bloemen....zag mijn tuin er maar zo uit.
Simba was heel blij met je opbeurende woorden en het gaat hem goed.
Veel plezier met alle projecten.

Hennie zei

Prachtig allemaal, ik zie het al jij verveeld je nog niet, ha, ha, ha.
Fijn weekend Hennie.

Nelleke zei

Hallo Ria ik zit hier voor mijn scherm te genieten van al het moois dat je laat zien mn quiltdip is nu misschien wel over!!Voor jou ook een heel fijn weekend gewenst groetjes Nelleke

Heidi zei

Alles is zo mooi Ria! Niet makkelijk om te kiezen met welke wil je verder. Dat gevoel van zo veel UFOs ken ik wel. Toen ik les aan het geven was moest ik steeds door dus liggen er veel tops klaar maar nooit genoeg uren in een dag om te quilten. Er liggen ook dingen in stukken die als voorbeeld gebruikt waren. Ooit maak ik ze af maar ik moet altijd door met dingen voor mijn quilt groep dus dat vraaagt ook om aandacht. Dus...zie je...dat ken ik ook. :-)

Jij hebt een featherweight...wow! Die zijn ook niet makkelijk in Nederland aan te komen. Geweldig! Vind je haar ook lekker naaien?

Hugs en groetjes ~
Heidi

Shirley zei

Ha, en wat je laat zien is nog niet alles, wat een walhallah! Omgeven zijn door zoveel moois, genieten is dat.

Guusje, zei

Jeetje wat heb je mooie projecten omhanden en wat heerlijk dat je steeds kunt afwisselen. Je bloemen worden erg mooi net als je tuintje en de kleine mandjes die zal ik ook weer eens opzoeken voor van de winter. Je brengt me weer op ideeen.

Anita - Vlijtige Handjes zei

Ria, geweldig!! De boompjes en bloempotjes staan gewoon te 'geuren'. Ik vind je hexagonnen ook super om even stil van te worden. Nu zie ik weer dat ik niet persé'een kant en klaar plan hoef te hebben. Gewoon je leukste stofjes en combineren. Voorlopig ga ik even voor de 'Knuffeldeken'.
geniet en een fijn weekend.

Cisca zei

Wat een prachtige dingen laat je zien, Ria. Je ene tuintje wordt erg mooi, maar dat andere ook. En volgens mij zie ik ook nog een mooi borduurwerk van Alma en Barb.
Pravchtig allemaal!
Groetjes, Cisca

Marijke zei

Hallo Ria,

Nou, jij hebt inderdaad veel te laten zien, doe je nog wel eens wat anders dan quilten ;-) Heel herkenbaar!
Ik blog nog niet zo lang, maar ga je zker volgen, groetjes Marijke

Miny zei

Jij verveelt je vast ook niet, die mandjes zijn erg leuk. Ik kwam via Hennie op je blog, mooi quilts maak je!

Miny

Groeten uit een heel nat Den Ham

Mitt lille rosa syrom zei

Wow - you sure are being productive! Thanks for sharing!

Jantine zei

Dat waren niet de makkelijkste weken. Wat laat je prachtige dingen zien!

Daniëlle zei

Er zitten inmiddels vast wel weer een aantal blommen of mandjes aan!! Gaaf om de blommenquilt te zien zeg!!! GRoooooooo!! Wat is je tuin prachtig zo!!! Het was hier genieten!!!! XXXD

quiltingmieke zei

piep
kwam weer even langs ol je een fijne zondag te wensen en mooie blog te bezoeken

knuf mieke

Jane in Wales zei

O, wat prachtig!! Zulke mooie kleuren! De mandjes en be bloemetjes zijn ook erg mooi. Ik heb er van genoten.
groetjes
Jane

Sharon zei

Beautiful projects, I love the GFG that you ar working on. Is that laying over a frame for hand quilting?

Karen zei

The applique quilt is wonderful!

Beertje Zonn zei

Dat ziet er schitterend uit!
Vooral je blokken.

Beertje Zonn

susana zei

ècht mooi allemaal wat je maakt!!
groetjes Susi

Elly's freubel hoekje zei

Genieten, genieten en nog eens genieten
Parchtige werken stuk voor stuk!!!
Proficiat
ook je kleurcombi's ... wauwh
Oooh wat ben ik toch een verwend mens dat ik op al die mooie blogs zoveel inspiratie kan komen halen!
Groetjes Elly

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...