woensdag 23 november 2011

En snel verder..... And proceeds rapidly.......

met allerlei andere projekten.........
with many other projects.........

's Avonds probeer ik te quilten aan de Featherweight Challenge (rail-fence blokken).
Het is een heerlijk werkje en begint al echt op te schieten. Dus misschien heb ik voor het eind van dit jaar nog wel een AFFO........ :)
In the evening I try to quilt at the Featherweight Challenge (rail fence blocks). So maybe it will be finished before end of this year....... :)


Deze Challenge ben ik (ooit) samen begonnen met Natima (klik) en Terry (klik) en soms blijft het dan ineens liggen, hè?! Ik geloof dat ik niet de enige ben, die dit gebeurt, dus ik durf het hier ook gewoon te zeggen...... ;)
This Challenge I started (once) with Natima (click) and Terry (click); and sometimes it just doen't get any further, huh?! I think I'm not the only one this happens, so I am fine with telling you.... ;)

En even een close-up, zodat jullie kunnen zien dat ik het patroon van een baptist-fan over het centrum quilt.
And a close-up, so you all can see I'm quilting the pattern of a baptist-fan over the centre.


En ik ben begonnen met block 6 van "In my Garden".
Danielle (klik) is onze "voorhoede"; en ze maakt er toch een plaatje van!!!!
Geweldig!!
And I started with block 6 from "In my Garden".
Danielle (click) is our "vanquard"; and she does such a great job by it!!!!!
Super!!!!


En groetjes van onze "kleine" dame........ Nou ja, klein...... ze groeit als kool!!
Pootje!
And greetings from our "little" lady..... Well, little........she grows so fast.......!!
Paw!


Love to all of you!!!! Enjoy everything you are doing!
:)

Ria.

26 opmerkingen:

Litamora's Quilt & Design zei

Your quilt will be lovely with the hand quilting!
Have a nice day,
Laila

Wieke van Keulen zei

Prachtige quilt Ria, die je aan het quilten bent en wat leuk dat je ook inzoemt op je werk. Altijd leuk om te zien/volgen hoe een ander het doet. Leuk quiltpatroon; leuk bij die strakke blokken. Succes met je volgende project.

Johanna Zweden zei

Wat word je quilt schitterend Ria
en wat een snoet van een foto!
Groetjes Joke

quiltlodge gerda zei

Ha, ha nou niks om je voor te schamen hoor. Volgens mij zijn er maar heel weinig quiltsters, die aan slechts 1 quilt tegelijk werken. Wat een schattig dametje kijkt daar om het hoekje.

Heleni zei

Prachtig quilt wordt het. Wat een heerlijke frisse kleur Ria.
Ach en dat kleine koppie om de hoek........wat lief.

groet Heleni

Cristina zei

The quilt looks VERY nice! I like the fabrics you used! It will be wondeful when finished.

Supergoof zei

Hoi Ria,
wat zit je gezellig te quilten, mooie foto en een mooie quilt!
groetjes vanuit de mist een 'paar' kilometertjes verderop,...
;o)

Jane in Wales zei

Wat ben je lekker bezig! Dat wordt starks prachtig als hij af is.
En ja, ik heb er ook wel twee liggen die gequilt moeten worden.....
groetjes
Jane

Anja.M zei

Wat een mooie quilt, lekkere warme kleur dat rood.

Guusje, zei

Wat een mooie quilt wordt de
Featherweight challenge en wat een mooi patroon gebruik je om te quilten. En wat geweldig die tuinquilt en dan de kleine dame wat een leuke foto.

Quiltprinses zei

Ria, wat een prachtige quilt. En wat is die rand er om heen ook mooi zeg! Quilt-ze.
Gerda

Cybele's patch zei

Een knus hoekje waar je zit te werken.
De quilt wordt prachtig. Mooi quiltwerk.

Lucy zei

Heerlijke foto van jullie dame :-)
Leuke quilt. ik kan ook uitkijken naar een 'affo'

Francien zei

Wat een leuke foto van Amar Ria!! maar ook van jouw zoals je lekker zite te prikken....geeft gelijk weer inspiratie voor mijn quiltjes die hier liggen te roepen....het is heel gek...alhoewel ik de quiltjes heel leuk vind om te maken en er van een zelfs bijna de top af is...doe ik ineens heel wat anders....dus heel herkenbaar alles....de jouwe wordt een prachtquilt zo te zien...aan het quiltwerk zal het niet liggen!!...succes en vooral plezier verder.....groetjes Francien.

Daniëlle zei

OHHHHHHH Kijk die Amar eens gegroeid zijn zeg!!! Heb even bijgelezen hoor, geweldige quilt die van Danique en deze waar je nu aan bezig bent wordt ook al weer zo'n plaatje!! En zo te lezen weet je ook al wat de volgende top gaat worden en dan bedoel ik niet het tuintje hihihi!! Wordt het Jane of SBS??? Veel plezier in ieder geval, liefs, Daniëlle XXXD

Lida zei

Voor die kleine een pootje terug van Tara en succes met je steekjes, het wordt een geweldige quilt! Groetjes
Lida

quilting Jeannet zei

Wat ben je aan een prachtige quilt bezig zeg! en helemaal met de featherweight genaaid? leuk, dat heeft toch een meerwaarde vind ik zelf (lol)

Groetjes, jeannet

Ann zei

Beautiful pictures Ria...

Notjustnat zei

Yes Ria, you are not the only one not finished this challenge. BUT, I just got mine machine quilted last month. It's now ready for the binding woo hoo! It's good to see your red and white version. It's gorgeous with the hand quilting touch on it - Hugs Nat

ParisMaddy zei

Lovely, be-YOU-ti-ful work. You inspire me, RiA.

Gerda zei

Wat een leuke foto!!..je zit er heerlijk rustig te quilten..;0) en wat wordt het mooi!!!
Lekker weer een nieuw blok in de start blokken...helemaal toppie
Fijne dag

Monica zei

Hij wordt echt schitterend hoor, ik ben dol op rode kleuren. Ik loop een jaar achter op blogjes lezen, maar kom zo langzamerhand weer een beetje 'bij'

Hilde zei

Oh, wat een mooie quilt, ik werk ook graag met rode stoffen.

Heleen zei

Wat een boel mooi staat daar in je blog! Prachtig. En je bent met veel dingen bezig hoor! Bezige bij. Ik zet je in reader dan kan ik je beter volgen. Groetjes Heleen

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries zei

Beautiful dear Ria...I love how you have a lamp there...I have the same one...and your computer sits in front of you...that is soooo cool...Dzintra xo

Ulla's Quilt World zei

I love your quilts! Stunning! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...