zondag 15 april 2012

In de ban van de pyramides...... ;) ...... Fascinated by pyramids...... ;) ......

Heb je soms ook wel eens dat je denkt dat je beter niet aan iets nieuws kunt beginnen......... en het toch NIET kunt laten.......... ;))     Nou, dat is mij nu ook overkomen.........
Het pyramide-scrap-project van Ellie (klik) is mij ook "aangevlogen"..... en leuk dat het is!!!!!! Ik kan bijna niet meer stoppen....., alles is naar de achtergrond gedrongen......, ik moet en zal die pyramidetjes maken...
Zo leuk om je scraps overal vandaan te halen (ja, echt hoor, van de vliering; uit de rieten manden; uit koffertjes........) Weet je: echt alles kan bij elkaar!! Het staat zo geweldig!!
Do you sometimes also have the feeling it would be better not to start something new...... and still you cann''t help yourself and you do it anyway.......  ;))   Well, that happened to me.....
The pyramid-scrap-project by Ellie (click) also "clung" to me..... and it is so much fun!!!!! I almost cann't stop........, everything became less important....., I have to make those pyramids......
It is so much fun to find scraps really everywhere (yes, it sure is true: everywhere: from the attick; from wicker baskets; from little suitcases.....) And you know: everything blends!!!! It's just great!!!!!


Dit was dus even mijn korte berichtje en gauw terug naar de pyramides...........
So, this was my short message and I'll head back quickly to the pyramids......


Love, Ria.     :))


p.s. en een pootje van Amar! (net naar de trimster geweest..., wat een knapperd, he?!)
p.s. and a paw from Amar! (just been to the groomer...., isn't she a beauty?!)
Byebye!!!!  Doeidoei!!!!











20 opmerkingen:

Heleni zei

Hahaha, je hebt het zelfde 'probleem' als ik Ria.
Wordt leuk met die kleurtjes.

Heleni

Ellie's Quiltplace zei

Ooo Ria, wat worden ze leuk! En gaat het goed met vliesjes eracher? Lijkt me een prima werkje om met de Singer te doen.
Het is wel verschrikkelijk verslavend he? Ik vind het vooral leuk om al die restjes (en herinneringen) weer in je handen te hebben en er ook effectief iets mee te doen. Het is immers zonde om ze maar gewoon in een doos te laten zitten. Nu krijgen ze elk een plekje in een mooie quilt!

katrien zei

Leuk hoor.

Nadine zei

Helloooo, sweet friend !
I'm so happy that you posted, and I do understand your attraction for those cute Ellie's pyramids (I had to resist very hard, myself ;>)
You're doing a GREAT job, keep going !!!
XOXOXOXOXOXOXO
NADINE

PS : AMAR is such a treasure !

Gingini zei

Ja hoor, een duidelijk geval van zware verslaving! :)
O en een hele knappe hond!!

Margreet zei

Inderdaad heel erg leuk, je piramide's ! Je hebt er duidelijk een verslaving bij....sterkte hoor ! ;-))) Groetjes, Margreet

Martine zei

Wat een leuke manier om je restjes te gebruiken.

Simone de Klerk zei

Amar is echt knap! En zo trots!
Leuk, je pyramides (o:

Lida zei

Ja Amar is een knapperd en ziet er weer geweldig uit! Maar jouw piramides zien er helemaal gaaf uit! Veel plezier met je steekjes
lida

Miranda zei

Wat een schatje is die boef! Hij lijkt heus te posseren voor de foto's. EN die pyramides zijn lovely!

Marga (MarPie) zei

Ziet er te gek uit. Het leuke aan scraps vind ik dat wat je normaal niet bij elkaar zou stoppen nu een heel leuk geheel vormt.

Groetjes,
Marga♥

p.s. die knappert mag er echt wel wezen hoor ;o)

Chris zei

Leuke manier van restverwerking! Ik kan me best voorstellen dat dat je te pakken heeft. Pootje terug voor knaperd Amar. Hij mag er echt zijn hoor!

Klaske zei

Haha, dit klinkt als een verslaving;-))
Ziet er goed uit!

Quiltprinses zei

Komt me heel bekend voor. Dat virus wil echt nooit meer over gaan hoor!

Warna's Inspiratie zei

Dit ziet er vrolijk uit

ParisMaddy zei

Scrap quilts are so fun and easy. They take the pressure away, don't you think? If you ever want to trade some scraps just let me know. Maybe we each have something different.

Amar is still adorable. I love the posing. xoxoxo

Cristina zei

I believe you have to follow your inspiration :-))). I read somewhere that you are not a true quilter if you don't have at least one unfinished project :-))). So nice to hear you again! Amar is a cutie!

Cybele's patch zei

De piramietjes zien er erg leuk uit. Ik heb net een quiltje gemaakt met piramides maar ben er geen goede vriendjes mee geworden. Misschien later nog eens proberen.

Guusje, zei

Wat worden ze leuk en ja als het zo goed gaat kun je zeker niet meer stoppen heerlijk.

jolanda zei

hahaha Ria... er is ook zóveel moois om te maken hé? Soms is de verleiding gewoon té groot en dat geeft toch ook helemaal niks. Straks gewoon weer verder aan je andere projecten.
groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...