vrijdag 3 augustus 2012

Van de éne...... From the one.....



naar het andere projekt..... Dat komt gewoon omdat ik allerlei dingen wel leuk vind om te doen. En een keus maken is dan wat lastig.
De Prinsessequilt voor Nadeche is alleen wel een vast gegeven; die is dus nu ook bijna af. Er moet nog één baan gequilt worden en dan kan de bies eraan. De speciale wens voor haar wordt er nog opgeborduurd en dan is ie mooi op tijd klaar om als het kouder wordt haar bedje warm te houden. (Oma blij...)
to the other project..... That's just because I love to do all those things. And to make a choice is just too difficult..
The Princessquilt for Nadeche is an important item at the moment;  it is almost finished. I just have to quilt one strip and than add the binding. My special whish for her will be embroidered on the back and then it will be ready in time. (Grandma happy..)



Ondertussen zorgen de sterretjes voor de nodige afwisseling. Ze schieten al behoorlijk op en vormen al een heel leuk lapje. En snel hoeft het ook niet te gaan; ze zijn gewoon leuk om te maken. Ik hou echt van sterretjes.....  *Ü* ......
In the meanwhile the little stars provide the necesaary variation. Their numbers keep on growing and make a real nice bunch. And it doesn't have to go quick; they are just fun to do. I really love stars........ *Ü* ......
En dan ben je soms gewoon zooooooo moe...... en naast zo'n lief kussentje wil je dan nog wel eens in slaap vallen....
And sometimes one can be sooooooo tired.... and next to such a sweet little pillow it can happen you fall asleep....


Dan is er al weer een dag voorbij..... Ligt dat aan mij, of gaan de dagen gewoon sneller tegenwoordig...
And then the day has come to an end.... Is it just my thinking, or are the days just going faster today....


Alvast welterusten!! Morgen een fijne zaterdag!
Goodnight for now!! Have a great saturday tomorrow!


Love, Ria.

21 opmerkingen:

Wietskes Quilts zei

truste!!!

groetjes

Wietske

Anoniem zei

Volgens mij worden de dagen korter,of gaan de seconden sneller!
Mooie sterretjes.Ben er ook mee bezig.
Slaap lekker en goed weekend!
groetjes,Truus uit Drenthe

Nadine zei

Wonderfuk stars, Ria !
You always give me the wish to start a new project! HeeHeeee...
Could you email me the size of your paper diamonds, please honey ??
THA?KS A BUNCH &lots of XOXOXOXO
from NADINE (in Spain ;>)

Nadine zei

Me again... ;>)
Just thinking that maybe you're NOT Englih paper piecing them ? If so, then can you give me the diamond size (with seam allowance) please, dear ?
Hmmmm.... time to go to bed now, with another quilt project to dream about, thanks to you!
XOXOXOXOXO
NADINE

Marga (MarPie) zei

Je ligt waarschijnlijk nu wel op één oor op je eigen kussen. Sterretjes zijn erg leuk. Tja aan jouw welk kussen het lekkerste ligt.

Groetjes
Marga♥

Terry zei

It's nice to be a happy Grandma!!
The little stars are looking very nice.
No wonder you needed a Nana Nap after so much work.
Happy Saturday to you too.

Marjo B-W zei

Je bent lekker bezig Ria! En ik denk dat we allemaal met meerdere werkjes bezig zijn, ik tenminste wel. De ene dag dit, de andere dat, en inderdaad, die dagen zijn zo goed gevuld dat ze voorbij vliegen! Jij kent het woord "verveling" ook niet, denk ik zo...
Groet, Marjo B-W

Simone de Klerk zei

Amar heeft echt haar plekje op de bank gevonden. Het lukt alleen onze dochter om zo met Bibi te liggen.
Mooi, al die sterretjes. Lijkt me heerlijk rustgevend eraan te werken.
Fijn weekeinde.

katrien zei

Wat leuk je sterretjes.

Klaske zei

Ja de tijd vliegt...
Wat een prachitge sterretjes, ben blij dat ik niet de enige ben die moeilijk kan kiezen tussen de werkjes;-))

Dear Jo zei

Hier vliegen de dagen voorbij. Iemand zei ooit tegen me dat dat een goed teken is. Als de dagen lang duren heb je je vast verveeld. Zit wat in toch???? Mooie sterretjes, hoor!!!

Maureen zei

Glad you resumed this project. Love it! Marti Michel templates are the best. Amar is precious!

Chris zei

Naast al die leuke sterretjes,vind ik je 'kussen' wel de grootste Ster! Oh, heerlijk plaatje!

Lida zei

Ja ik kom ook uren tekort iedere dag en ben ook vaak zo moe dat een tukje op de bank heel aantrekkelijk is!
Geniet van je mooie sterren, groetjes
Lida

Floor zei

Ja Ria.... als je ouder wordt gaan de dagen steeds sneller! :-)
Maar het komt ook wel omdat je zo veel dingen wilt doen.
Ga je maar eens zitten te vervelen op de bank.... (hoe moet dat eigenlijk?), dan duurt de dag heel erg lang.
Nou geen kostbare tijd verslapen op die lieve hond hoor!
Leuk die sterretjes. Ik heb er ook een stel gemaakt, maar uiteindelijk ga ik er geen quilt van maken.
Dat kan zo maar gebeuren.
Groetjes,
Floor

KijkDaarIs zei

heerlijk hé...al die werkjes..en ja sterretjes..die vind ik ook zo leuk!!..*Ü*...
Geniet er maar lekker van ..met af en toe een klein tukkie...niks mis mee..;0)
Fijne avond

Cybele's patch zei

Je bent lekker bezig.
De laatste foto is zo schattig!

Guusje, zei

Wat een mooie sterretjes ik vind ze ook zo leuk en zie het al helemaal voor me.... Heerlijk om zo een dutje te doen, zachter kussentje kun je niet krijgen.

Doniene zei

I want to cuddle with Amar!!! one of my favorite photos!!

The stars are amazing!!!! Love your fabrics!!!

I love reading your blog and learning new words and phrasing!! Not confident in writing without "copying", but I am learning!!

I LOVE, LOVE, LOVE "LIFE" in your side bar!!

Blessings

Ruth zei

I love your stars! It is good to have more than one project going at the same time and to have a handwork project - or two.

Notjustnat zei

Hi Ria, good to see you have some rest. What sweet pillow you cuddling to - Love and hugs Nat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...