woensdag 31 juli 2013

Even snel........ Just quick........

jullie laten zien hoe de vorderingen van Love Entwined zijn (van Esther Aliu- klik)....
Doordat ik de Apliquick-gereedschappen eerst wilde leren gebruiken, duurde het even voordat ik verder kon met Love Entwined, maar nu is het eindelijk zover!
En leuk dat het is!   :)
showing you my prpogresss on Love Entwined (by Esther Aliu - click)....
Because I wanted to learn how the Apliquick-tools worked first, it took some time before I could continue with Love Entwined, but I finally got there!
And I do love it!  :)



Ik wilde toch wel graag de steeltjes appliqueren...
I really wanted to try and applique the stems....


Zo lijkt het dan met een paar meer.... en binnen (de lichtval is dan ook anders...)....
This is how it looks with a few more....... and indoors (the light is really different..)....


Het kompas tot dusver....
The compass so far...


En een foto van Amar in de caravan (opdebankoooooooohhhhhh)!
And a picture of Amar in the caravan (onthecouchooooohhhhhh)!

Love, Ria.

26 opmerkingen:

Ineke Hulzebos zei

Zo, wat goed zeg, wordt leuk met de steeltjes ge-appliceert!!!
En wat kijkt Amar lief, tuurlijk gaat ze even op de bank zitten ;-)
Groetjes, Ineke

Marijke zei

Mooi word je LE, gisteren zelf ook de workshop gevolgd, moet het quiltje nog wel verder gaan afmaken maar eerst mijn LE voor deze maand!
groetjes van Marijke

Berna zei

Mooie strakke applicaties!

Carin zei

Dat ziet er super mooi uit !!!! En wat een leuke foto van Amar !

Quiltprinses zei

Die apliquick werkt vreselijk goed he?! Mooi hoor!
Natuurlijk zit Amar op de bank. Het is vakantie, en dan mag er altijd een beetje meer dan thuis.
Ik heb net het boek Daan gelezen van Tessa de Loo. Gaat over haar hond, echt een aanrader voor jou!
Groeten uit Oostenrijk.
Gerda

Grit zei

Your progress is so fantastic. I love this pattern.

Sis Voorn zei

Tuurlijk op de bank ;)
Leuke applicatie...

feltfree på Åsly zei

Wat een prachtig werk zeg. Dus die apliquick is echt een aanrader?
Groetjes Frederika

Saskia zei

Mooi wordt je LE! En ik ben een hele slechte hoor... Bij mij mag de viervoeter altijd op de bank. ;-)

Wilma zei

Super die Apliquick!
zo gezellig quilten in de caravan met goed gezelschap.
groetjes
Wilma

Terry zei

Glad Amar is keeping an eye on you and the lovely applique. Inside the caravan looks cossie.Enjoy

Nat Palaskas zei

Quilters love gadgets specially ones that make like easier! I might have to invest in one of those for my Sweet Williams too. Enjoy - Nat

Wietskes Quilts zei

Nou, zo te zien heb je goed geoefend. Wat wordt hij mooi he?
Ach en Amar, de schat. Hij zit er zo lekker bij. Zo te zien heeft hij al veel gespeeld daar bij jou. Maar als je de komende dagen in de caravan blijft........En of het daar dan zo leuk is?
Sterkte dan maar

groetjes
Wietske

Glenda zei

Hi Ria and dogs LOL. Your LE centre is lovely, I do like the colours you have chosen specially the little leaves and cones. I'm enjoying making my LE and find it difficult to go to bed at night time as I want to make just one more petal, or diamond LOL. Cheers Glenda

Saskia Smit zei

Heel erg mooi Ria. Kom je af en toeook uit de caravan of zijn de avonden snel te koud voor buiten?

Lida zei

Hij wordt gaaf en veel plezier van het bestek! Groetjes
Lida

Floor zei

Dat is ook leuk de steeltjes appliceren.
Gek hè, dat de stof binnen groen is op de foto. Neem aan dat het toch creme is.
En Amar op de bank.... tja mijn hondje mag altijd op de bank, ze denkt dat het haar hele leventje vakantie is, en eigenlijk is dat ook zo.
Groetjes,
Floor

Chris zei

Die van jou wordt ook al zo mooi! Bevalt goed, die manier van appliceren? Leuk dat er toch verschillen te zien zijn bij de mensen die er mee bezig zijn.
Heeft Amar geen last van de warmte?

Mascha zei

Het ziet er al heel mooi uit.
Groetjes, Mascha

Annemieke zei

Zier er erg netjes uit en knap die steeltjes ook in applicatie en die zijn zoó klein!
Groetjes
Annemieke

Marianne Gooren zei

Mooi Ria! Die steeltjes, zo fijntjes:) Dus dat quiltbestek werkt goed? Ik zit er nog over te dubben... ook over de LE trouwens:) Och, je hond op de bank... Keileuk! Doen ze hier ook hoor

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries zei

I have heard of this Ria but not seen it...will have to look not it!

Aunt 'Reen zei

Your applique' progress is gorgeous!

jjthor zei

Looking good!! Love your dog!!

Sieneke zei

ooo wauw dit ga ik dus ook binnenkort leren. lijkt me en hele uitdaging,
Ria geweldige zeg zon oude singer naaimachine ,doet me denken aan de huishoudschool tijd, voor het eerst leren naaien op zon trap naaimachine vergeet dat nooit meer ,,geweldig

jolanda zei

Bij jou ook al zo'n mooie LE! En van dat apliquick setje heb ik al veel positiefs gehoord... ik ga het ook maar eens proberen denk ik.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...