zaterdag 8 oktober 2016

Terug....... Back........

Na een tumulteus jaar, ben ik terug met een nieuw berichtje... 
Terwijl ik dit jaar zo vol goede moed begonnen was, kwamen er al snel verschillende gezondheidsproblemen om de hoek. En dan wordt je echt wel even stil gezet...
Maar gelukkig; ik heb weer zin om een blogje te schrijven! 
8D
En dat is wel weer heel leuk !! 
After a very tumultuous year, I'm finally writing a new blogpost...
Although I started this year so full of good intentions, there soon were some very different healthproblems to attend to. And my world came to a standstill..
But, thank God (and I mean that!!) I'm finally back!
8D
And that's just so much fun!


Dit is Tumalo Trail!
Een patroon van Bonnie Hunter, uit haar boek "Scraps and Shirttails II". (klik)
Heel veel kleur; hou ik van..
This is Tumalo Trail!
A pattern by Bonnie Hunter, from her book "Scraps and Shirttails II". (click)
A lot of color; just what I like..

Iets dichterbij.... ;)
A bit closer.... ;


En als je dan heel dichtbij kijkt, zie je de meest lelijke (naar mijn mening....) stoffen voorbijkomen. Ook flanel, geruwde katoen, seersucker, etc...
Stoffen die nu al lang in de prullenbak beland zijn; zolang was ik hiermee bezig.... ;)
Maar het geheel?
Ik vind het P*R*A*C*H*T*I*G !!
When you ook very closely, you see the most ugly (in my opinion...) fabrics.
Also flannel, brushed cotton, seersucker etc...
Fabrics that I threw away by now; that's how long I was working on this one..  ;)
But in total?
I   L*O*V*E   it !!!!

 
Ik denk dat Amar dat ook vindt...... Ze vindt het in elk geval leuk om elke quilt even "uit te  proberen"....
I think Amar thinks so too.... Anyway, she likes to "test" every quilt....


Gelukkig dat je in zo'n jaar toch kunt genieten van deze prachtige hobby, he?!
Dat heb ik ook echt gedaan; voor zover het mogelijk was.
En dus ben ik ook aan een nieuw project begonnen:
Wat wordt dat een leuke quilt! Ik geniet ervan!
Dit is blok 5 in wording. Ik zal er een volgende keer meer van laten zien.
I was so glad to have quilting for my hobby!
In all the turmoil of this year, that did help as well.
So, I also started a new project:
It's such a lovely quilt! I'm really enjoying it!
This is block 5. Next time I'll show a bit more of this cutie.




En een foto van Amar en kuffel.
Ze is altijd in voor een spelletje......  :D
And a picture of Amar and her toy.
She always wants to play.... :D


Love, Ria.




28 opmerkingen:

Brigitta Seinen-Boermans zei

Hé wat fijn weer wat van je te horen. Ik hoop dat het met jr gezondheid inmiddels wat beter gaat. Oh je quilt is mooi geworden met al die "lelijke" lapjes. Bijzonder hè dat je smaak zo verandert in de loop der jaren. Lieve groetjes Brigitta

Ineke zei

Ha Ria, leuk om weer iets van je te lezen en wat een schitterende quilt is het geworden! Mooi het blok die je aan het maken bent.
Liefs, Ineke

Terry zei

Tumalo Trail is looking great. I think some of our older quilts made before we knew the "rules" are the best. Love the piano keys border. I've just done my first one but Not the last. Happy senwing it's what gets us through the hard times.

quilting Jeannet zei

Leuk weer wat van je te horen en lezen Ria ;) en ik ben ook altijd dol op de patronen van Bonnie Hunter, dat boek heb ik ook, heel mooi geworden bij jou.

Alcea Rosea 31 zei

I love your Tumelo Trail,quilt. The next quilt looks very interesting and I am
LOoking forward to seeing more of it.

Sabine zei

Hoi Ria!
gaat het weer beter met je? Het viel wel op dat het rustig was op je blog, iets té rustig dus...
Alweer een prachtige quilt! Niet te kritisch zijn op de lapje is een hele goede les 😉
groetjes, Sabine

julieQ zei

Beautiful Bonnie quilt, with your fabrics...you do such lovely work!

Karen - Quilts...etc. zei

I love your quilt. I made one something like this without the border earlier this year. Glad you are feeling better.

Nancy zei

I'm so sorry to hear you've had health problems. I hope all is well now and, if not, will be soon. That's a beautiful quilt. I love that you've used so many kinds of fabrics. Your new quilt looks so delicate. Just lovely. Hugs to Amar from our Airedale Hannah.
--Nancy. (ndmessier @ aol.com, joyforgrace.blogspot.com)

Astrid zei

So sorry about your health problems this year, but so glad you are feeling better. LOVE your scrappy quilt! LOL on ugly fabrics! A great way to 'hide' them in scrappy quilts! Have a great Sunday!

Martine zei

Wat heb je een leuke quilt gemaakt.
Een allegaartje aan stofjes maar ze kleuren prachtig bij elkaar.

ria zei

Hoi Ria,
Fijn dat jij er ook weer bent, ik vind je quilt helemaal geweldig, wordt je vrolijk van die vele kleuren.
Groetjes je naamgenoot :-)

quiltingmieke zei

Piep wat leuk je terug te lezen en wat een heerlijke quilt meid!
Top !!

Kijk uit naar je volgende schrijfseltje
Fijne zondag
Knuf Mieke

Jane in Cumbria zei

Fijn dat je er weer bent. Een prachtige quilt heb je er bij, en de nieuwe wordt ook mooi. Hier gaat alles ook een beetje 'hobbelig', dus van blogjes schrijven en kijken komt er niet veel terecht. Groetjes, Jane

Annelies zei

Leuk weer bij je te lezen. Wat je leuke quilt heb je gemaakt.

Annelies zei

Leuk weer bij je te lezen. Wat je leuke quilt heb je gemaakt.

Lida zei

Fijn dat jíj er weer bij bent en ik hoop dat je weer helemaal de oude bent. Prachtige quilt heb je gemaakt en ook je nieuwe project wordt vast weer geweldig. Groetjes
Lida

Lida zei

Fijn dat jíj er weer bij bent en ik hoop dat je weer helemaal de oude bent. Prachtige quilt heb je gemaakt en ook je nieuwe project wordt vast weer geweldig. Groetjes
Lida

Floor zei

Wat heerlijk is dat toch, dat je ondanks gezondheidproblemen toch kunt genieten van je lapjes en om daar rustig aan te werken.
Wat een mooie hobby hebben we toch!
Je quilt is prachtig geworden. Gek hè, dat al die verschillende stoffen en zelfs "lelijke lapjes" toch samen iets moois kunnen vormen.
Spannend om naar te kijken.
Veel plezier met het nieuwe project en ik wens je veel gezondheid toe.
Groetjes,
Floor

marga zei

Fijn om te lezen dat het nu beter met je gaat. Zoals ik al schreef in mijn blogje het kan zo snel veranderen. De quilt is prachtig geworden wat dat betreft hebben wij zo'n prachtige hobby waarin je in elk geval je gedachten over lapjes en kleuren kunt laten gaan en vervelende dingen even op de achtergrond kunt laten staan.
Mijn hobby en de natuur staan bij mij op een goed tweede plaats. Familie natuurlijk eerst.
Wens je het allerbeste en een fijne week.
Groeten
Marga

Janet zei

I'm sorry you've had such a challenging year! So lovely to see a post from you again. Your quilt is wonderful! It feels so good to finish up something old :0) I look forward to seeing more of your Rowdy quilt!

Kyle zei

Your quilt is bright and happy. I hope the remainder of the year is like that for you. Your new applique quilt is going to be a winner.

Quiltlia zei

Fijn dat het weer een beetje beter met je gaat. Wat een mooie quilt is het toch, ik ben ook dol op Bonnie en heb net haar laatste boek gekocht, weer zo leuk. Ik kijk weer uit naar je leuke berichtjes want die heb ik gemist.
Groetjes Lia

Wilma Kuin zei

Prachtig!!
Fijn dat je er weer bent!

Kay zei

I'm sorry that you've had a tough year. Your quilt is beautiful!! Look forward to seeing more of your quilt projects.

Chris zei

Dat is hij ook, de Tumalo Trail, hij is PRACHTIG. En juist zo leuk met al die verschillende kleuren en ook stofjes. Maakt niet uit hoe lang je er over doet. Maar nu is hij misschien toch over niet al te lange tijd een Affo.
Fijn dat ik weer van een logje van jou kon genieten!

Chookyblue...... zei

even the ugly fabrics look good in the right quilt..........your quilt looks great.......glad you are back and yes I agree......quilting does keep you going in difficult times......

Cisca Heiden van der zei

Wat een mooie quilt, die Tumalo Trail! En je bent al lekker ver met je Rowdy!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...