zondag 27 juni 2010

Ondertussen......... In the meantime.......

ben ik heerlijk bezig met het doorquilten van Leanne's House. Zo'n plezier om te doen en al helemaal als je haar bijna klaar hebt. :))
Ik ben al bezig met de randen en twee van de vier zijn al klaar!
Hier even een foto, dan kunnen jullie meegenieten!


I'm enjoying the quilting of Leanne's House. Such fun to do and especially because she's almost finished. :))
I'm working on the borders and two of the four are done already!
Above is a picture, so you can enjoy it with me!



En nog even een close-up:
And a close-up:






Ik wens jullie allemaal een gezellige dag!

Hope you all can enjoy your day!

Liefs, love, Ria.

32 opmerkingen:

Francien zei

Oh wat heb je dat prachtig gemaakt Ria...wat een schitterende quilt is het geworden...ben er weg van...wat een mooi patroon en die kleurtjes en stofjes en borduurtjes...heel mooi en knap gedaan...je bent hem ook mooi aan het doorpitten zeg!!...ben zeker aan het meegenieten hoor!!
groetjes en nog een fijne zondag...Francien.

quilting Jeannet zei

Nou Ria, j eherinnert me pijnlijk aan een Ufo die nog klaar ligt om door te quilten, ik geloof dat ik al 30 cm gedaan hebt sinds de vorige zomer.....die van jou wordt prachtig joh! doe jij hem ook met het dikke garen of gewoon quiltgaren, ik doe (deed....) het met het dikke perle garen.

groetjes, Jeannet

Gingini zei

Ziet er geweldig uit!
Dan denk ik weer aan mijn Leannetje die nog even langer moet wachten tot ik er weer mee verder ga.
Maar deze wordt alvast super! :)

Notjustnat zei

Such a beautiful quilt Leanne's House is. It looks great with hand quilting stitches on it. Your hand quilting is so perfect. I like how you use two colours for the border too.
Hugs
Nat

Juicybear zei

Dat ziet er schitterend uit, ik ga deze nu ook op mijn verlanglijstje zetten.:-)
Groetjes Anneke ^..^

katrien zei

Prachtig hoor.

Kathie zei

the quilting looks great,
keep going nice that is almost finished!
Kathie

Cisca zei

Prachtig is hij geworden, ik vind jouw kleuren zo mooi. Toen ik mijn eigen blokken laatst terugzag vond ik hem helemaal niet zo mooi meer. Maar misschien wordt het nog wat. Fijn dat die van jou bijna klaar is.
Groetjes, Cisca

Annelein Design zei

Wat wordt je quilt prachtig!!!!

Berbel zei

Heel mooi!
Fijne zondag, groetjes Berbel

Simone de Klerk zei

Niet mooi, maar ontzettend mooi! En dan ook nog met de hand quilten. Je stofkeuze is subliem!!!

Guusje, zei

Wat ziet dat er geweldig uit en wat wordt hij mooi. Bijna klaar wat ontzettend goed. Veel plezier met de laatste loodjes.

Tineke zei

Hi Ria,

In gedachten zie ik je zitten. Quiltend en genietend en het maakt dat ik moet glimlachen. Geniet van een mooie zondagavond. En voor de nieuwe week wens ik je zon buiten en in in je hart.

Lida zei

Wat wordt hij mooi! Wou dat ik ook met de hand kon quilten, maar misschien binnenkort toch weer eens proberen! Fijn dat je er zo van geniet! Veel plezier met de laatste randen! Knuffel
Lida

christine zei

hoi Ria wat een prachtige quilt wordt dat heerlijk he als je bijna klaar bent .
christine

ann'squiltingjourney ~ zei

Lovely quilting Ria and I especially like the floral fabric you have used as your outside border. Ann

Terry zei

The quilting is lovely. Glad your enjoying it.

New blog borders are nice can't wait to get home to see more of it.

Happy Stitching Terry

Annelies vdB zei

Wat gaat hij er schitterend uitzien !

http://quiltendewilma.web-log.nl zei

Wat mooi!!!

Mitt lille rosa syrom zei

Really beautiful!!!

Peti zei

Dat is zeker meegenieten. Wat wordt hij mooi!! Wat voor tape gebruik jij, Ria. Ik gebruik schilderstape, maar ik pak wel steeds nieuwe omdat ik het anders niet goed vind plakken.

Em zei

So very beautiful. Always love handquilting for the special personal touch! Love to you, Ria!!! Em

Marga (MarPie) zei

Dank je wel voor het ondertussen "meegenieten" wat ik zeker doe.

Groetjes,
Marga

Guute zei

Proficiat! Je quilt is magnifiek geworden.

Shirley zei

Ziet er super uit Ria, dat raster werkt goed zeg. Ga je ook nog in de stitcherieblokken wat doorquilten? Doen hoor, anders krijg je na verloop van tijd uitgezakte blokken.

Nadine zei

Such a treasure... and I LOVE LOVE that border !
Proficiat, beste Ria !
XOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXO
NADINE

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries zei

Wow Ria...I love, love love this quilt...I hope to make it one day...Good Job...Dzintra♥x

Sandra Henderson zei

And why didn't I do my border on a diaganol like this!?!? you are so creative! lovely quilt!!!!! I just adore coming to visit you and seeing your creations. Plus your pups! Oh how I could sit and love on them for hours! :)

Mary Ann zei

I love your colour choices for Leanne's House!!
They are so rich in their hues!!
Mine looks totally different!!

gertvr zei

Hij wordt erg mooi Ria. Ik vind het altijd erg mooi om te zien hoe het quiltwerk een prachtige top dan toch nog mooier weet te maken. Goed gedaan!

Hennie zei

Hij wordt prachtig Ria, ik moet nog twee blokken maken, er is nog niet van gekomen toch maar eens gaan zitten om de stofjes uit te zoeken.
Veel quilt plezier.
Groetjes Hennie.

ParisMaddy zei

Greetings, Ria. Your handwork and quilt are so fine. Hope you're having a terrific weekend.

~ Madeline

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...