woensdag 27 oktober 2010

Beetje afwezig geweest...... Have been a bit absent.......

de afgelopen tijd...... Er is hier veel gebeurd, gelukkig geen ernstige dingen, maar wel drukke dingen!! Maar ik ben weer terug en zal even laten zien wat ik de laatste tijd allemaal heb gedaan:

lately...... Many things happened overhere, luckily no troubling things, but they sure were busy things!! But I'm back and love to show you what I've been doing lately:

Ondertussen ben ik al een eindje gevorderd met de lieve-dame-quilt..... Dat lijkt al leuk, he? Ik weet niet zeker of ik deze lay-out aanhoudt, maar dat komt later wel. Ik moet 40 blokken maken; dus nu ben ik al een leuk eindje op weg... ;))



En zie eens wat het kadootje van Katrien is geworden...., wat een leuk gezicht, he?!
Nog even een foto.....

And look what Katrien present has become...., isn't that a lovely sight?!
And another picture......

En nog even een nieuwtje: ik bezoek altijd graag de quiltwinkel van Gerda Stegeman in Staphorst; Quiltpalace.
Nu is ze een blog begonnen: Quiltprinses! Dus misschien leuk om haar even te bezoeken en welkom te heten in blogland..... ;))

And a novelty: I always like to visit the quiltshop from Gerda Stegeman at Staphorst; Quiltpalace.
She started a blog: Quiltprinses!
Maybe a good thing to visit her blog and welcome her to blogland..... ;))

Voor nu een fijne rest van de week!
For now a good rest of the week!

Love, Ria.


28 opmerkingen:

christine zei

Ria wat leuk dat jij het toch was gisteren bij stegeman in Rouveen . en wat heb ik een bewondering voor je quilt wat is die mooi geworden.
ik had het er nog over met mijn quilt vriendinnen. zo geweldig netjes gequilt prachtig! nou zo ver ben ik echt nog niet hoor. de logcabin blokjes zijn prachtig maar wat heb je daar achter voor moois hangen ehhe ben niet nieuwsgierig hoor .
groetjes van christine

Miranda zei

Nou Ria, wat een prachtige quiltjes sjow je ons....geweldig! Quiltgroetjes

ann'squiltingjourney ~ zei

Oh my!! Ria, your log cabin blocks are absolutely stunning!! Beautiful!

Vivian zei

Your projects are lovely, especially the log cabins.
This is silly, but I just love the blue and brown fabric with the eggs. It looks especially nice as an apple core (or do you call it double ax head?)

Joyce zei

Wat een beeldschone log-cabin blokken!!
Hopelijk kom je weer in wat rustiger vaarwater zodat je lekker kan doorgaan met al het moois wat je aan het maken bent.

Notjustnat zei

Love your pink logcabin blocks. The colour is such gorgeous. The apple core blocks are also yummy! Glad to have you back, Have been missing you Hugs Nat xoxo!

Terry zei

So glad your back and well.
The log cabins are very pretty and the apple cores are very pretty.
Have fun stitching this weekend.

Terray zei

Wat een prachtige stofjes gebruik je voor beide quilts, ze zien er nu al super uit.
Groetjes
Tertia

Gingini zei

Wat een pracht van een quilt wordt het! Die donkere randen maken er diepte in. :)
Ga jij maar lekker doorwerken hoor, het is de moeite waard. :)

Margreet zei

Hey Ria, fijn dat je weer in blogland bent! Ik liep van de week nog te denken dat je er al een tijdje niet was. Wat wordt je lieve-dame-quilt mooi! Je kunt zoveel doen qua blokleggen met de logcabin, ik ben benieuwd hoe jij hem gaat maken. Groetjes, Margreet

Valentina zei

Ria, I absolutely love your applecore quilt! Those colours are absolutely yummy... Thinking of YOU!
dikke knuffel,
V.

I will go and say hi to Gerda now.
xox

Elisabeth zei

Prachtig de log cabin blokken...en de quilt waar ze op zitten is ook geweldig!

Nelleke zei

Hallo Ria schitterende stoffen gebruik je voor je log cabin het zal werkelijk een juweeltje worden.groetjes Nelleke

Lida zei

Ziet er prachtig uit! Je blokken hebben weer jouw eigen kleuren en zijn weer helemaal af!!En ja die winkel leek mij ook zo leuk, was ik eindelijk een keer in Staphorst, was hij gesloten!! Maar gelukkig kon ik toen mijn slag slaan in Rouveen! Maar ik ga straks toch gauw even neuzen op haar blog!! Nog een fijne dag, snif, snif, en knuffel terug!
groetjes
lida

Klaske zei

Dat word een prachtige quilt,Ria!!
Ben ook al eens bij quiltpalace geweest, prachtige winkel..

Berna zei

Ondanks dat je druk was, heb je niet stilgezeten. Mooi die lieve dames quilt.

Mascha zei

Wat laat je een prachtige quilt zien.
Groetjes Mascha

Annelies vdB zei

Beide quilts zijn erg mooi !

quilting Jeannet zei

Nou Ria, je mag vaker afwezig zijn als dit zo,n prachtig resultaat geeft, en dat ondanks je drukte, echt heel erg mooi!

groetjes, Jeannet

Marga (MarPie) zei

De roze is echt lief of is de dame die hem krijgt lief? {ben jij dat zelf?}
De andere is een plaatje heerlijke kleuren, word je heel vrolijk van {ik tenminste wel}

Groetjes,
Marga♥

Guusje, zei

Wat worden ze allemaal erg mooi, zulke mooie kleuren en combi's Echt prachtig.

Katrien zei

Wat een prachtige quilt.
En een leuk project die apple core met de gewonnen lapjes.

Cisca zei

Wat een prachtige quilts allemaal! De log cabins op die prachtige quilts, allebei zo mooi. En de klokhuizen ook al zo mooi, leuke kleurtjes en beren. Ik zie die klokhuizen meer de afgelopen dagen, zijn ze de nieuwe klosjes of blommen?
Groetjes, Cisca

Em zei

how fun the shape is for the teddy bear quilt!!!! Such a fun pic!!!

Anoniem zei

gezellig dat je er weer bent !!

En wat een leuk handwerk laat je zien.

Leuk... prachtig bedoel ik !!;-))

fijn weekend... marian'ne m

Cybele's patch zei

Fijn dat je weer terug bent. De log cabin wordt schitterend. Mooie stofjes zitten daarin. En wat leuk wordt die apple core met ook al zulke mooie stofjes.

ParisMaddy zei

Ria, dear Ria, oh how I've missed you and your incredible offerings. The blush pink roses blocks are soft and sweet. J'adore.

I've never made the wavy apple core blocks---are they difficult? You make every quilty thing look so simple. xoxo

Welcome back.

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries zei

Absolutely beautiful Ria...so pretty!!! And look at those teddies...I just want to jump in and give them a big hug!!! Dzintra♥x

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...