dinsdag 25 januari 2011

Lieve allemaal! ......... Dear all! .........

Het is echt al een maand geleden dat ik een berichtje schreef.......!
En wat is er veel gebeurd ondertussen......... Moeilijke en verdrietige dingen; ik kan er niet over schrijven, ik zou er zo geen woorden voor kunnen vinden.......
Maar iedere moeder weet (en voelt) dat als je kind lijdt; jij mee lijdt......!

It is already a month ago that I wrote a message.....!
And there happened so many things in the mean while....... Difficult and sad things; I cann't write about it; I don't think I can find the words......
But every mother knows (and feels) that if your child suffers; you suffer with it.....!



Dus lieverds, wil ik jullie graag de vorderingen laten zien aan mijn log-cabin, ofwel de lieve-oude-dame-quilt! Alle 40 blokken zijn in elkaar gezet en geregen, en het grote quilten is begonnen.
Nu viert ze in mei haar 81e verjaardag, dus ik zou het haar dan heel graag willen geven. Liefst nog voor haar verjaardag! Dus dit wordt even een project met voorrang!

So, my dears, I would like to show you the progress I made on the log-cabin. or the lovely-old-lady-quilt! All 40 blocks are joined together and basted, and the great quilting had begun.
Next May she celebrates her 81th birthday and I would give it to her than. I would prefer it even before that! So this is an emergency-project!



Ik hoop dat ik weer wat vaker een update kan schrijven!

I hope an update doesn't take so long the next time!

Love to you all, Ria. :)))
(en heel erg bedankt voor al jullie meeleven! )
(and many thanks for all your concern!)

45 opmerkingen:

Miranda zei

Heel veel sterkt met het verwerken van al dat naars...en hopelijk is dat prachtige log-cabin quiltje op tijd klaar. Dikke knuffels

Nelleke zei

Hallo Ria ook ik wil je een hart onder de riem steken en veel sterkte wensen.Je quilt is echt een plaatje ik denk dat de Mevr erg blij zal zijn met deze pracht van een quilt.Groetjes en hou je sterk Nelleke

Lida zei

Ja meis, dat kent iedere moeder, ik wens jullie dus allemaal veel sterkte! En werk maar lekker aan dat beeldschone quiltje, want wat zal ze daar blij mee zijn! Knuffel
Lida

Hennie zei

Veel sterkte in deze moeilijke tijd. De quilt is erg mooi, succes met quilten.
Groetjes Hennie.

Quiltprinses zei

Fijn dat ik weer een berichtje zie op je weblog.
Succes met het quilten van die mooie quilt!
Groeten uit Staphorst

jolanda zei

Het heeft jou dus ook niet meegezeten de laatste tijd. Ja wanneer het je kinderen betreft, doet je dat extra veel pijn en verdriet. Heel erg veel sterkte gewenst met alles hoor!!
Je quilt wordt in ieder geval schitterend en het gaat vast lukken om het op tijd af te krijgen. Wat staat het ook mooi zo'n quilt aan de muur achter je bank zeg!
Ik kan bijna niet wachten tot mijn eigen allereerste quilt klaar is... ik ben nu met de laatste rand bezig. Inmiddels ben ik ook een nieuw blog gestart, waar ik alle handwerk dingen op laat zien dus misschien kom je daar ook eens kijken als je zin hebt? De naam is: Stokjes en Steekjes.
lieve groetjes en sterkte, jolanda

Gingini zei

Lieve Ria, ook van mij heel veel sterkte gewenst. Het is waar, kleine kinderen, kleine zorgen..
Je quilt is een absolute topper!Schitterend!

quilting Jeannet zei

Helemaal waar Ria, als het met je kind niet goed gaat in welk opzicht ook dan kun je het zelf ook wel schudden. Ik hoop voor je dat het wat beter gaat, het meeste gaat gelukkig wel weer over.

groetjes, Jeannet

Quiltendewilma zei

helelmaal waar, Ria. Wat erg dat het niet goed gaat met je kind... heel veel sterkte!!

christine zei

lieve Ria.

heel veel liefs gewenst van mij ,en dat er maar betere tijden gaan komen.

wat is je log cabinne prachtig geworden, ben gewoon een beetje faloers haha hij is prachtig. heb een kwijldoekje naast me liggen .

christine

Margreet zei

Fijn om weer een berichtje van je te lezen! Heel veel sterkte met je kind, hopelijk gaat het snel weer beter met jullie. Je Log-Cabin wordt prachtig! Wat zal ze er blij mee zijn.... Groetjes, Margreet

Francien zei

Nou Ria...."breek me de bek niet open" schrijf ik hier maar...mijn jongste zoon (33) heeft veel verdriet momenteel en zo ook ik als je je kind zo ziet....sterkte wens ik je maar...
En je quilt is zo mooi aan het worden...schitterend...hele mooie zachte kleurtjes en mijn favoriet is log cabin...denk dat die mevrouw er weg van zal zijn...heel mooi!! succes verder..
groetjes Francien.

Cisca zei

Ja, als je kind lijdt, lijd je even hard mee... heel veel sterkte!
Wat een prachtige quilt voor die oude dame, wat zal ze er blij mee zijn. Die rand is ook al zo mooi!
Groetjes, Cisca

Ineke Stuiver zei

hey ria ,alles goed.even een vraag ,waar koop je die houten klosjes garen,wil zulken maar kan nergens vinden. liefs ineke

Annelies vdB zei

Veel sterkte met alles. Je quilt wordt erg mooi !!

Tineke zei

Ja Ria, zo is het - ik wens je veel sterkte.
De lieve-oude-dame quilt is mooi!

quiltlodge gerda zei

Lieve Ria, ja alles wat je kinderen treft, treft jou net zo hard. En soms misschien nog wel harder. Wat zouden we ze toch graag beschermen tegen alle naars, maar helaas...
Ik wens je veel sterkte en moed. Je quilt wordt werkelijk prachtig en verdient zeker een voorrangspositie. De ontvangster moet er straks wel verschrikkelijk blij mee zijn!

Terry zei

Ria the quilt is beautiful and I hope you found comfort working on it during this time. You are so right when a child suffers or is sad so is the mother. It's the way we are built. I will pray for you both .
You were a support for me last year may my words and blessings support you now. Terry

Anoniem zei

heel veel sterkte !!!
Je zou hun zorg willen wegnemen/dragen.

Prachtig quilt voor een dame op leeftijd, lieff !!

marian'ne m

Ellen zei

Ik ben blij weer een verhaaltje van je te lezen. Ik wens je heel veel sterkte met alle nare dingen die je te verwerken hebt.
Je quilt wordt prachtig. Wat een schitterend cadeau!

Daniëlle zei

Ohhhhh het is een plaatje geworden!!! Ik denk aan jullie!! XXXD

Guusje, zei

Wat een prachtige quilt is het geworden en ik weet zeker dat je hem op tijd afhebt en verder heel veel sterkte. Denk aan jouw en jullie.

Peti zei

He Ria, ik heb je gemist en wens je heel veel sterkte met alles. En afmaken van je quilt voor lieveoudedametjes gaat vóór bloggen. groetjes Peti

katrien zei

Prachtige quilt.
Sterkte met ales.

Cybele's patch zei

Herkenbare woorden Ria. Ik hoop dat het langzaamaan beter gaat. Sterkte!
De quilt is prachtig en quilten is heerlijk om te ontspannen en even alles van je af te zetten.

betty zei

Ik hoop dat je rust en troost vind ik het werken aan je quilt. Verdriet om de kinderen, verdriet om hun pijn, het zijn de ergste dingen, veel sterkte hiermee

annsquiltingjourney zei

Hello Ria, all the very best of strength to you. Your log cabin is absolutely beautiful, take care. Ann x

Roos zei

Heel veel sterkte met je kind, en ik hoop dat je troost vind in het doorpitten van die prachtige quilt.

Berna zei

Net als mijn voorgangsters wil ik je heel veel sterkte wensen en ik hoop verder met je mee dat de mooie quilt af is voor haar verjaardag!

Manoli C. zei

Your quilt is beautiful...
I always love what you are working on!!!

Berbel zei

Ook van mij veel sterkte.

Balsemien zei

Hoi Ria,
lees net dat je een moeilijke en verdrietige tijd doormaakt. het quilten helpt vast om een en ander te verwerken en op een rijtje te krijgen... Ik wens je alle goeds toe. Je log-cabinquilt is prachtig!

Anoniem zei

ik kom even naar je zwaaien en je toch een fijn weekend wensen !!

"denk aan je"

MM

Joyce zei

Ria veel sterkte in deze voor jullie moeilijke tijd.....hopelijk komen er toch weer zonnestraaltjes naar binnenschijnen. Deze bijzondere quilt is prachtig!! Zowel om te zien met je ogen als om te voelen met je hart.

Tineke zei

Alles is al gezegd door de reageerders voor mij. Daarom zeg ik nu alleen dat ik het fijn vind dat je er weer bent, Ria.

Marga (MarPie) zei

Sterkte ook van mij, maar eigenlijk ook een vraagje.
Hoe ga je deze mooie quilt doorquilten?
Groetjes,
Marga♥

ParisMaddy zei

Hi Ria, It's a stunningly beautiful quilt. I want to hug it and wrap it around me. Love the colours.

Sending you some good wishes and prayers. Hugs, too.

julieQ zei

I love that you are handquilting this gorgeous quilt...so very pretty!!

PatchworkRose zei

Take Care Ria. Love your Quilt and I know that the receiver will so treasure it. It has that soft and gentle I Love You feel to it.
Cheers
Lynne

Klaske zei

Ria ik wens je heel veel sterkte toe!
Succes met het doorquilten van de lieve-oude-dame-quilt, dat moet lukken voor mei toch?
Groetjes Klaske

Mascha zei

Ria, ik wens je heel veel sterkte toe.
Wat wordt je quilt toch prachtig.
Groetjes Mascha

inge zei

veel courage!

Notjustnat zei

Hi Ria, I'm home now and thinking of you. I'm a mother and grandmother too. I know how you feel when your children are hurt, you hurt too. I'm sending you my prayer from my heart my dear friend.
I love your rose log-cabin quilt. Is it for your mother? How wonderful. She will love it, everyone will love it. A beautiful quilt - Love to you Nat

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries zei

Thinking of you dear Ria...oh yes how we hurt too with our children!!! I too am making a special quilt...for an 80th birthday...Hugs, Dzintra♥x

Ineke van den Akker zei

Jeetje! War een gave Quit is dit. Ik ben pas aan mijn allereerste Quilt bezig, maar dit vind ik prachtig!
veel liefs,
Ineke

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...