donderdag 3 februari 2011

Update lieve oude.......... :)) ...... en extra / Update dear old......... :)) ......... and extra

Eerst heel erg bedankt voor jullie lieve wensen!! First thanks very much for all your lovely whishes! Echt hartverwarmend! :)) They were really heartwarming! :))

En dan de vorderingen aan de lieveoudedamequilt........; het gaat echt heel snel en zo heerlijk om te doen! Pak nog even snel een kopje koffie en kijk maar even:
And then the progress on the lovelyoldladyquilt.......: it goes so fast and it is just so great to do! So please take a cup of coffee and take a look:
Al een heel stel blokken doorgepit....
Already many bocks quilted.....

Even een sneak-peak..... Just a sneak-peak...


En die lieve hexagonnetjes kon ik niet weerstaan..... Dus toch maar even heerlijk genieten van die leuke bloempjes af en toe...... ;)
And I couldn't resist those lovely hexagonnes...... So I think I enjoy those great flowers now and then...... ;)



Geniet en groetjes, tot gauw!
Enjoy and greetz, see you soon!
Love, Ria.

32 opmerkingen:

Lida zei

Beeldschoon, zowel die mooie oude dame als je bloemetjes, je bent echt lekker bezig! Groetjes
Lida

Daniëlle zei

Gaat goed zo joh!! Schattige blommen uit je koffertje getoverd en wat zie ik daar boven, ach hartjes, moooooi!! Veel plezier met de volgende steekjes!! Mooie avond, liefs, Daniëlle XXXD

Quiltendewilma zei

Hij wordt prachtig!!! De bloemen zijn geweldig om te maken.... ook al ligt het bij mij een beetje stil te liggen....

De zon gaat hopelijk weer snel schijnen voor jou en je kids...
:o)

katrien zei

Heel mooie quilt,en leuke hexablommetjes.

Klaske zei

Wat ga je snel Ria!!

jolanda zei

Wat wordt je oude dame prachtig!! Je schiet al lekker op zo te zien.
Van die hexagonnen heb ik nou nog nooit gedaan maar het lijkt me erg leuk om te doen dus dat ga ik zéker eens proberen. ;-)
groetjes jolanda

Mascha zei

Wat wordt het toch mooi. En die bloemen zijn ook al zo lief.
Groetjes Mascha

Guusje, zei

Hij is prachtig aan het worden ben er helemaal weg van. Wat een mooie stoffen heb je gebruikt. Succes met de laatste loodjes.

Inspiratie zei

Hallo Ria,
ik ben voor het eerst op je blog, en ik zie een prachtige log cabin, echt mijn stofjes, zie ik het nou goed dat er nietjes in je quilt zitten?

Francien zei

Schitterend wordt je log cabin quilt Ria...prachtige stofjes en de blokkken zo mooi doorgepit met van die even en fijne steekjes...knap hoor...en de blommetjes blijven mooi...bij mij liggen ze ook even öp ijs"...maar het komt zeker weer terug om eraan te frutselen...succes verder...en alvast een fijn weekend...groetjes Francien.

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries zei

Great work Ria!!! Have a beautiful day...love Dzintra

Miranda zei

Hoop dat je zorgen en verdriet wat weg-gepit mogen zijn....en je rust wat wederkeert Ria....want je werkjes zien er schitterend uit. Vooral je oudedametjesquiltje vind ik schitterend!

Terry zei

Beautiful Pink Quilt and hexagons as well.
i hope all is improving for your family.

Blessings

Oh like your background

Astrid zei

OOH! Your "old lady" quilt is so yummy! Love the colors and the hexagons too!

Notjustnat zei

Love the quilting. Simple and beautiful. Glad it goes fast for you. Enjoy quilting - xoxo Nat

mieke zei

piep PRACHTIG die logcabin, zo mooie en die stofjes echte snoepjes

lees dat je een ongelukkige tijd doormaakt daarom geef ik je een dikke troostknuffel

knuf knuf quiltingmieke

carine zei

Heel mooi , en die roosjes , het is een prachtstuk! Carine-Brugge

Berna zei

Je gaat lekker zo. Hij wordt prachtig!

Joyce zei

Ria bedankt voor deze "geniet-update"!!
:0))

quilting Jeannet zei

Hij wordt echt ptachtig Ria, en wat schiet je al lekker op.

groetjes, Jeannet

Cisca zei

Hij is echt schitteren en zo mooi, die rozen in het midden!
Leuke hexablommen ook!
Groetjes, Cisca

Annemieke zei

prachtige kleuren, het kan niet anders of hij komt vast af voor mei. Ik hoop dat je troost vind bij het maken van deze quilt.
Groetjes
Annemieke

Hilde zei

Echt de moeite om je quilt eens dichtbij te kunnen bekijken

Balsemien zei

Die lieve oude dame wordt fantastisch! En je bloemetjes mogen er ook zijn Ria! Ik wens je alle goeds...

Jane in Wales zei

Prachtig, die oude dame. Het is fijn dat je altijd bij zo'n quilt terecht kunt, wat de omstandigheden ook zijn. En de bloemetjes zijn erg leuk.
groetjes
Jane

ParisMaddy zei

All so beautiful, Ria. xoxo

Ria van Kasteel zei

Wat een mooie lieve quilt, prachtige stofjes.

Groetjes van Ria;0)

ParisMaddy zei

It's me again, Ria. I thought of you and your Dear Jane blocks when I saw this quilt called Aurelia's Journey.

http://www.marcusfabrics.com/features/articles/announcing_aurelias_journe.shtml

Have a light and lovely day. xoxo

~ Maddy

Marga (MarPie) zei

De "lieve oude dametjesquilt" wordt echt een plaatje. Maar wat ziet mij oog nou trek jij de naald door met een tangetje? Daar zijn toch die draad doortrekkers voor uit gevonden, vind je die niet lekker werken?
hoor wel van je wat de reden ook mag zijn. Hen nog een wat oudere hier liggen die mag je anders wel gebruiken en kijken of dat toch beter werkt dan je tangetje.
groetjes,
Marga♥

goof zei

Ik vind je Lieveoudedametjesquilt zo geweldig mooi!
:o)

Jantine zei

Die oude dames quilt wordt schitterend! Je crazy blokje vind ik erg leuk...
En wat grappig zo'n koffertje met inzetvak!

Sieneke zei

WAUW;;;;; wat en mooie quilt ,met helemaal mij stofjes super, mooi hoor , rozen stofjes ,vindt ze zo gaafff ,ben je al klaar met door pitten,
je koffertje met hexsjes zijn ook al zo mooi
groetjes sieneke

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...