maandag 14 maart 2011

Heel erg bedankt........ Thanks so much...... En een prachtige Give-away

voor jullie geduld.........., want ik ben wel zeer afwezig geweest.......... uuuhhhhh.... ;/ ....
for all your patience......, because I have been very absent..... uuuuhhhhh.... ;/ ......

Ik zal even laten zien waar ik mee bezig was........ misschien is een grote kop koffie wel nodig, want het is nogal wat....... ("een gewaarschuwd mens..." zullen we maar zeggen...... :) ......)
I will show you what I was up to...... maybe a big cup of coffee is needed, because it is quite a lot........ (and "forewarned is forearmed..." shall we say..... :) ......)

Eerst het blokkenboek van Ellies Quiltplace. First the blockbook from Ellies Quiltplace.


Dan de huizen van de geweldige quilt: Home Sweet Home. Than the houses from the beautiful quilt: Home Sweet Home.

En we zijn naar de handwerkbeurs in Zwolle geweest (geweldig, hè?); en dit is de buit! ;))
And we went to the craft fair in Zwolle (so great!); and this is the loot! ;))

De week erna was er ook een Stoffenspektakel in Zwolle; daar met dochterlief naar toegeweest. En natuurlijk ook de nodige dingen veroverd......
The week after that there was a fabric market in Zwolle; went there with my daughter and ofcourse we purchased some necesarry fabrics.....

Al een tijdje wilde ik graag beginnen met de kleine mandjes..... en kijk ze eens! Zijn ze niet geweldig?! Ze zijn 3 bij 3 inches.... :))
For a while now I wanted to start those lovely little baskets and look at them........ They are 3 by 3 inches....
Aren't they great?! :))

Dankzij Danielle en Valentina was ik ook afgelopen vrijdag bij twee workshops van Jinny Beyer!
Geweldig!!! Wat hebben we veel geleerd! Echt een aanrader!!
Thanks to Danielle and Valentina I joined a workshop by Jinny Beyer last Friday!!!
Great!!! We learned so much!!!
If you ever get the chance.... take it!!

Dank je wel voor zo'n prachtige gelegenheid, Trijntje!!
Thanks for such a beautiful occasion, Trijntje!!

Ik denk dat ik er nu eerst maar even mee stop......, anders wordt het wel erg veel...... ;)
Er staan wel heel leuke dingen op stapel; een quilt van Hatched and Patched: "In my Garden"! Het is een BOM van Dorry van Quilt it and Dotty....... Super!
En ik heb een heel leuke borduurblog ontdekt: Gazette 94. Echt de moeite waard!!!
I think I will stop for the moment, it might be too much information..... ;)
But there are quite a lot of fun things coming; a quilt by Hatched and Patched: "In mu Garden"! It is a BOM by Dorry from Quilt it and Dotty...... Super!
And I discovered a lovely embroidery-blog: Gazette 94. Really worthwhile!!!

Dus groetjes voor nu en gauw tot schrijfs!
Greetz for now and hope to write soon again!

Love, Ria.

(p.s. sorry voor de rare volgorde van de laatste foto's......., maar ik laat het zo maar staan (anders doe ik vast iets fout.....). Ze staan wel in volgorde met de tekst; gelukkig....)

En nog even een p.s.-je: kijk even op de blog Bee in my Bonnet...... Echt een prachtige Give-away!!!!!
:))

36 opmerkingen:

goof zei

Ik zit te GENIETEN!
:o)
En die mandjes,...
;o))))))

Juicybear zei

Het ziet er allemaal geweldig uit, echt leuk om alles te lezen.
Groetjes Anneke

katrien zei

Hé ,inderdaad stil heb je niet gezeten.Mooie projecten ben je mee bezig en je had leuke uitstapjes met mooie aankopen.

Jane in Wales zei

Gezellig allemaal!!
Ik vind je Home Sweet Home blokken fantastisch, met zulke prachtige kleuren. En die mandjes zijn inderdaad erg lief!
groetjes
Jane

Birdie zei

Your little baskets are so cute. Are they paper pieced? More fabric, such fun, I got new fabric this weekend also.

Berna zei

Zoals je ziet, lopen we niet weg. Je hebt je wel vermaakt de afgelopen tijd zo te zien.

Marga (MarPie) zei

Wat je allemaal al niet kan doen als je minder achter de computer zit hé! Het resultaat mag er wezen, blokkenboek heerlijk om al je blokken zo veilig weg te kunnen leggen. Stofjes heerlijk, mandjes schatjes. Van je uitjes kan je alleen maar genieten wat je duidelijk gedaan hebt.Home sweet home wordt een plaatje.
Groetjes,
Marga♥

Klaske zei

Dat was inderdaad heel wat, maar ik heb genoten van je verhaal hoor!
Heb je Jellie vrijdag ook gezien, zij was er ook..

Guusje, zei

Wat heb je veel dingen gedaan en gekocht en gedaan en gezien en gemaakt (de kleine mandjes ook nog een wimmetje van me) enz. Allemaal erg mooi en leuk om te zien.

Cisca zei

Wat een leuke en mooie dingen allemaal, Ria. Vooral die Home Sweet Home huizen vind ik prachtig! Leuk verhaal!
Groetjes, Cisca

Cisca zei

PS: En wat een een leuk apple core quiltje!
Gr.

Inge Slaats zei

Ria, geeft niks hoor. Soms heb je gewoon even geen tijd of geen zin om te bloggen. Heb ik ook. Jij maakt het wel meer dan goed door zulke prachtige dingen te laten zien. Je zit in ieder geval niet stil, dat is wel duidelijk. Logisch ook dat er dan van schrijven niks komt LOL
Ga maar lekker zo door, hoor. Genieten, daar gaat het tenslotte om en dat doe jij volop!

Jellie zei

Oh, Ria, dan zijn we beiden bij Jinny geweest. Heb je niet herkend. Hadden we dat maar geweten, dan hadden we mekaar even kunnen spreken! Volgende keer beter. Het was wel geweldig bij Jinny, vond je niet!

Roos zei

Wat een leuke dingen heb je gedaan zeg, dat was het wachten waard.
Groetjes roos

Ellen zei

Wat een moois allemaal! Je hebt zichtbaar genoten en ik ben blij dat wij fijn kunnen meegenieten. Wordt wel een klein beetje hebberig van al dat moois dat hier voorbij komt ;o)

quiltlodge gerda zei

Hoi Ria, fijn dat je er weer bent. Soms is het gewoon even nodig om wat gas terug te nemen in Blogland. En laten we wel wezen, je hebt niet bepaald zitten niksen he en die trip naar Zwolle was ook duidelijk geen verspilde moeite ;) Heerlijk joh. Ik ben errug weg van de huisjes, ik denk dat als ik weer wat projectjes af heb, ik daar toch ook maar eens aan moet beginnen. Nu ik hem weer bij jou zie.... fantastich

Annemieke zei

Wat een hoop leuke dingen, heb even genoten. Vind je mandjes erg mooi worden.
Succes met je nieuwe projecten.
Groetjes
Annemieke

Notjustnat zei

Hi Ria, it's to see you have been busy. Love those small basket blocks. I love baskets! Looking forward for more creations - Love from Nat

quilting Jeannet zei

Leuk om alles te lezen Ria, je bent weer lekker actief geweest.Het was genieten!

groetjes, Jeannet

Heleni zei

Ria wat heb je een gezellig blog. Viavia kwam ik op jouw weblog en ik heb het één en ander voorbij zien komen. Prachtig werk maak je.

groet Heleni

jolanda zei

hoi Ria, jij bent echt druk geweest zeg!! Mooi dat blokkenboek en de huizen van de home sweet home quilt vind ik echt fantastisch!!!
Dus jij bent ook bezig met een BOM van Dorry! Ik ook, alleen doe ik dus de MQ... ook zo leuk!
Ik ben benieuwd hoe jouw 'tuin' eruit komt te zien hoor.
groetjes, jolanda

christine zei

hoi Ria

he lekker weer een gezellig logje van jouw kant. wat heb je veel gedaan zeg endie mandjes zo leuk om temaken ik ben er ook tussendoor mee bezig doe het wel rustig aan hoor heb zo veel projecten liggen eigenlijk teveel .

christine

Terry zei

Ria you have been very busy. The results are all wonderful. It's so nice to have something to do at this time of year. I remember late winter as a time of waiting for spring and new beginings. Great fabric soul food.

Enjoyed the post Keep Happy

Balsemien zei

Hoi Ria,
Wat een mooie dingen laat je zien! Het mandjesvirus is nog niet uitgewoed...
De handwerkbeurs in Zwolle is altijd geweldig, dit jaar ben ik niet geweest, maar gelukkig heb ik nog materiaal genoeg liggen...
Leuk dat er in Ommen al zoveel lammetjes geboren zijn!
Fijne dag!

gerda zei

oh jee ...wat is er veel te zien!!!! en allemaal zo mooi..;0)
wat een lappies en zoveel leuke dingen...
wat hebben we toch een heerlijke hobby hë...;0)
fijne dag

Marutska zei

OOh maar je hebt niet stilgezeten!

Wat jammer dat je Jellie niet hebt gesproken tijdens de workshop!

Ik heb wel het vermoeden dat wij elkaar hebben gesproken op de handwerkbeurs of niet?

Groetjes
Maria

Lida zei

Inderdaad ben je druk geweest, bezige bij! Wat ziet het er allemaal weer mooi uit, je blok met je initialen, de huizenblokken en die schattige mandjes! Ook nog naar Jenny geweest, ik vind die kleurenwijzer er gaaf uitzien, heb je die ook op de kop getikt? Leuke stofjes heb je er weer bij! De give-away laat ik aan anderen over, ik heb voorlopig genoeg stofjes in die tinten gezien en wil weer eens wat romantisch! Fijne dag, groetjes
Lida

Hennie zei

Ik zie het al jij bent lekker bezig geweest, mandjes, huisjes, hexjes. Leuk dat je ons weer laat meegenieten ! ! !
Groetjes Hennie.

julieQ zei

What a beautiful post!!! I especially love your little baskets...just wonderful!!

Peti zei

Wooh, wat ben je lekker bezig! Dan heb je ook geen tijd om te bloggen ;-) Groetjes Peti

Sylvia zei

Heel veel wat je laat zien, maar allemaal even mooi! Druk, druk, druk ...dus.
Succes met alles, gr. Sylvia.

Joyce zei

Ria wat een héérlijke bezigheden....... oei en ik zie het begin van een mandjesquilt. Die is zó leuk om te maken.
Veel plezier met alles waar je mee bezig bent en geniet van je mooie aankopen!!

Valentina zei

Oh Ria-tje, I am still floating!!! It has been so hard coming back to earth and to my Klosjes, when all I can think of is 'mandjes' Home sweet home, and take my Wilhelmientj for a spin after seeing Josephine.
Thank you, I had such a blessed fun time together, can't wait to do it again: soooon! :)

Mary Ann zei

Hi Ria! Nice catching up with you on your blog! Wow, a Jinny Beyer course?? I'm jealous!! I see you scooped some Aurifil thread at the market??!!! And Josephine is lovely! I have Fedelia and Rosie living with me!! Cheers!! Mary Ann

Jantine zei

Mmmm dat ziet er allemaal heerlijk uit. Wat een kleine mandjes! En Jinny Beyer, wat een belevenis!

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries zei

hi ria...my you have been very busy...those houses are just adorable...love dzintra

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...