donderdag 24 maart 2011

En wat leuke borduurwerkjes..... And some lovely embroideries......

had ik jullie nog beloofd, dus hier zijn ze dan.......
I promised you, so here they are........
Deze kreeg ik van een schat van een vriendin! En ik ben er zo blij mee.
Elke dag moet ik er even naar kijken......... !

These I had from a very special friend! I'm so happy with them.
Every day I have to take a look at them.......!

Ook nog even een foto van het resultaat van een bezoek aan de handwerkboetiek (klik) in Roden. Wat een geweldige winkel!! Daar ben je zo uren aan het bewonderen.........!

Also a picture from the results from a visit to the handwerkboetiek (klik) in Roden. What a great shop!! You can be admiring for hours.........!

En ik hoorde net van Dorry (klik) dat er een pakketje onderweg is naar me toe.........!!!!!
Joepie!! Het eerste blok van "In my Garden" van Hatched and Patched!
Kijk maar eens snel bij haar (klik), want zij maakt de blokken eerst! ;)
Kan bijna niet wachten op de postbode........ :))

And Dorry (klik) just told me that there is a parcel on it's way to me.....!!!!
Yes!! The first block of "In my Garden" by Hatched and Patched!
Take a look at her blog (klik), because she makes the blocks first! ;)
Almost cann't wait for the mailman to arrive......... :))

Voor jullie allemaal: geniet van de zon!!! Hoop dat die overal schijnt!
To all of you: enjoy the sunshine!! Hope that it is shining everywhere!
Love, Ria.

24 opmerkingen:

Cisca zei

Wat een leuk borduurquiltje heb je gekregen, ècht heel mooi! En je gaat die prachtige quilt maken, ik vind hem zó mooi!
Ik ben gelijk even neer de Handwerkboetiek gegaan (op de computer dan, wat een mooie dingen hebben ze daar. Ik zal eens gauw weer gaan kijken. Wie weet kom ik er nog een keer. Quilt en borduur ze!
Groetjes Cisca

Simone zei

Jij hoeft je voorlopig niet te vervelen! Wat een mooie nieuwe aanwinsten allemaal!

Guusje, zei

Wat heb je mooie borduurwerken gekregen. Prachtig kan me voorstellen dat je er steeds naar moet kijken. Je aankopen zijn prachtig daar kun je heerlijk verder mee. Ik vind het ook altijd geweldig om in de zomer een borduurwerk bij de hand te hebben. En de zon heerlijk, heb al veel buiten gezeten deze week.

Ellen zei

Wat een prachtig borduurwerk en mooie nieuwe aanwinsten!

Nadine zei

Oh WOW ! Such gorgeous stitcheries... AND schattige aankopen ! ;>)
Hmmmmm, that Garden quilt is sooo beautiful, too. I'm sure you're gonna ENJOY it from first tolast stitch, and I'm crossing my fingers your postman comes VERY soon!
HAVE FUN, sweet friend !
XOXOXOXOXOXOXOXOX.......
NADINE

Annelies vdB zei

Wat een leuke borduurtjes ! Veel plezier met het blok van My Garden !

Inspiratie zei

wow, wat een mooi cadeau heb je gekregen. En zelf heb je ook al van die mooie patronen gekocht. En dan nog en uitdaging van een nieuwe quilt, geniet van al dit moois, groet, Warna

Lida zei

Oh wat heb je een heerlijke buit bemachtigd in Roden, daar zou ik ook graag eens rondneuzen! Maar het cadeautje dat je kreeg is helemaal een beeldschoon borduurtje en wat een leuke tekst! Nu hier eten ze dus geen kersen maar druiven en het is ze gegund, ik luister 's morgens ook naar hun gezang en het gekoer van de duiven is een heerlijke wekker! Succes met de tuin, ik zag het eerste blok bij Daantje, het is echt een snoepje van een quilt! Genieten en als het kan ook morgen weer van die heerlijke zon! Groetjes
Lida

Ann's Quilting - Journey zei

Hi Ria, what beautiful embroidery you have bought, lovely patterns. Have fun making the "In My Garden" BOM, hasn't Danielle done such a good job with her block?

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries zei

hello ria...lovely projects...and you will have so much fun with the new quilt...i wouldn't be able to wait either...dzintra

jolanda zei

hoi Ria, wat ben jij verwend zeg!! Wat een prachtig quilt-borduurtje heeft je vriendin voor je gemaakt... echt heel lief van haar.
Dus jij gaat ook 'tuinieren' ;-) Nou ik vind het een prachtige quilt hoor, ben benieuwd hoe die van jou eruit komt te zien.
Borduur jij ook zo graag? Ik ben zelf net begonnen met het pakket dat ik nog van mijn moeder gekregen heb (heb je gezien op mijn blog?). Dat gaat een enorme klus worden en de kruisjes zijn ieniemienie, maar vandaag lekker buiten in het zonnetje heb ik de eerste steekjes gezet.
En nu ga ik even kijken bij die winkel in Rhoden.
groetjes, jolanda

Terry zei

Anni's work is always so joyful I'm sure you will have fun with it.
The embroidery is wonderful. Such wonderful friends.

It is nice early autumn warm here . Enjoyable.

gerda zei

wat een leuke dingen allemaal!!....en mooi weer erbij..wat willen we nog meer..;0)
De vogels doen hier nu al erg hun best;0)
heerlijk
fijne dag

Tineke zei

het borduurtje is me uit het hart gegrepen, zo mooi

Cybele's patch zei

Wat een lieve vriendin om je dat mooie borduurwerk te geven. Geniet van al die leuke projecten en laat vooral vaak foto's zien.

Notjustnat zei

You will love Anni's quilt. She does beautiful work. Did you know Terry, Dzintra and I used to lived in the town calls Bathurst where Hatched and Patched is? It was a nice place and where I met all the ladies! Hugs Nat

Marga (MarPie) zei

Wat een heel mooi borduurwerk heb je mogen ontvangen, kan me voorstellen dat je vaak naar moet kijken.
Heerlijk hé rondneuzen in een borduurwinkel.
Succes met het maken {al zal dat wel lukken} met je nieuwe BOM.
Het zonnetje was heerlijk vandaag.
Groetjes,
Marga♥

Mitt lille rosa syrom zei

You lucky girl :-)

Jane in Wales zei

Wat een prachtig cadeau, daar zul je van blijven genieten.
Heel veel succes met je BOM!
groetjes
Jane

Vivian zei

Beautiful embroidery project with the blackbirds. It is definitely an unusual saying on it. I have never read that before.
I also love waiting for the mailman, when I know something special is coming. I hope you don't have to wait too long.

Balsemien zei

Wat een lief kadootje, nou zeg maar gerust kado, Ria! Het is een prachtig patroon... Ik heb even met mijn neus tegen het scherm gelegen, wat een mooie spullen heb je gekocht bij de Handwerkboetiek. Met een beetje zon erbij kun je heerlijk aan de gang!
Hartelijke groet!

qlodge gerda zei

Schattig borduurwerkje heb je gekregen en weer genoeg werk aan de winkel zie ik wel. Heerlijk he al die mooie pakketjes.

ParisMaddy zei

Greetings Ria. I hope everything is going great for you. Your sampler is so sweet and the little kits look like they will be so much fun. Enjoy.

Jantine zei

Wat een prachtig borduurwerk! Daar zou ik mijn ogen ook niet af kunnen houden...