dinsdag 12 april 2011

Even laten zien......... Just showing.......

waar ik de laatste tijd mee bezig ben geweest. Ik bedoel nu niet te zeggen dat ik zoveel tijd had, want ik zou zóóóóó graag wat meer tijd willen hebben om te quilten.......Maar goed; ik ben niet de enige, toch?! :)

what I've been doing lately. Not that I mean to say that I had so much time, because I would lóóóóóve to have some more time to quilt....... But oké, I'm not the only one, right?! :)

Eerst maar even vertellen dat de lieveoudedamequilt KLAAR is!!!!!!!!!!!!!! Ik kan haar alleen nog maar zo laten zien, want het label is nog niet klaar en ze wil dus ook niet zonder compleet te zijn op de foto.......... Lief dametje!!! Dus hier zie je haar opgevouwen met het quiltwerk wel redelijk te zien,dacht ik.....

First let me tell you that the lovelyoldladyquilt is DONE!!!!!!!!!!! I only can show her this way, because her label isn't finished yet and she doesn't want her picture taken untill she's completely ready..... Dear old lady!!! So you see her volded her with the quilting rather well in sight, I think......

En even een update van de mandjes....... ;)
Wat is dat verslavend, zeg!! Ze zijn zo leuk om te maken, dat ik er al 70 af heb en omdat mijn design-wall-quilt anders zo vol wordt ben ik maar begonnen met ze aan elkaar te zetten..... :)
En daar wordt je toch zo blij van......!

And an update on the baskets...... ;)
That's a real addiction, you know!! They are so much fun to make, that I already finished 70 en because my design-wall-quilt is getting rather full I started to put them together..... :)
And that's just makes me so happy...!


En als laatste: de start van "In my Garden" van Hatched and Patched. Dorry (klik) van Quilt it and Dotty is hier de BOM van gestart. Nou, echt Geweldig!!!!
Danielle (klik) maakt de blokken eerst en een bezoekje aan haar blog is echt fantastisch!

And finally: the start of "In my Garden" by Hatched and Patched. Dorry (klik) van Quilt it and Dotty started this Bom and it is Fantastic!!!
Danielle (klik) makes the blocks first and a visit to her blog is really great!



Hopelijk verder een zonnige, gezellige week voor iedereen!
I hope you all have a sunny, happy week!

Love, Ria.

25 opmerkingen:

Valentina zei

Oh my sweet friend! wow, you have been so busy and the results are gorgeous! I am so happy to see your little baskets: so very inspiring-
and your new Garden's blossoms are so cute! I am still waiting to receive my special Garden package from Dorry, because I am so anxious to start gardening with you! And I am hoping to start soon on my mandjes as well,
kusjes!

Lida zei

Ook al voor de tuin gevallen! Wat een leuke quilt is het hè, maar ik doe niet mee, eerst moeten een paar anderen af en ook mijn rozentuin, dus ik wens je veel plezier en laat nu de voorkant van je quilt maar vlug zien, suspence is killing us!! Mandjes, weer een nieuwe rage, als ik zo eens om mij heenkijk gaan er weer heel wat worden gemaakt deze zomer!! Groetjes
Lida

Juicybear zei

Ik ben al erg benieuwd naar de voorkant van je quilt:-) Leuk zeg je mandjes dat gaat lekker snel bij jou. Ik ben zelf ook gevallen voor Dorry's BOM in the garden, ik vind hem echt prachtig, veel plezier ermee.
Groetjes Anneke

goof zei

Jippie! Je bent er weer!
Wat fijn dat de lieveoudedametjesquilt af is! Wat zal ze blij zijn!
;o)

En je tuin(tje) geweldig, evenals je mandjes,...
:o)

Margreet zei

Het quiltwerk van de "oude-dame-quilt"ziet er heel mooi uit!!Mooie mandjes heb je gemaakt.Leuke BOM,ik kan heel goed begrijpen dat je ervoor gevallen bent. Veel patch-en quiltplezier! Groetjes, Margreet

katrien zei

Wat een leuke projecten ben je mee bezig.

Ellen zei

Fijn dat de oudedamequilt af is. Het quiltwerk ziet er prachtig uit!
Je mandjes zien er aanstekelijk uit, maar ik laat me (nog) niet verleiden. Je tuintje schiet al lekker op. Ik zag hem bij Daniëlle al voorbij komen, wat een leuk patroon en het lijkt me een heerlijk werkje om te doen.

Annelies vdB zei

Mooie mandjes en wat een leuke start van de tuinblokken.

Guusje, zei

Wat geweldig dat de lieveoudedametjesquilt af is. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat, ik vind wat ik er al van gezien heb dat het een beautie is. Leuke andere projecten heb je ook omhanden.

Terry zei

I am in awe of your hand quilting Amazingly wonderful.
You have been busy Baskets are so sweet..I'm asuming hand stitched? How big are they ?...they look small and cute
Your garden is growing nicely. Anni's work is very cute.
Happy Stitching

Notjustnat zei

Oh that Dear old lady quilt quilting is gorgeous. The old lady would love it. You are so busy working on all those projects. The basket blocks are beautiful Ria. Enjoy your week too - Hugs Nat

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries zei

Gorgeous Ria as always!!! Anni's quilt looks like fun...you have been a very busy quilter...happy stitching...love Dzintra

Nadine zei

WOW WOW, Ria my friend, this is GREAT accomplishment, congratulations and BIG (((HUGS))) ;>)
LOVE your new garden BOM, as well as your little baskets, too (makes me wish to go back to mine, as well).

Sending my best special thoughts (will email you soon, I promise).

XOXOXOXOXOXOOXOXOXO
NADINE

carine zei

Very nice ! Well-done. congratulations!! I wish you a very nice and sunny day and many progres in all what you do. Greetings from Bruges Carine http://patchworkstr.blogspot;com

Roos zei

OO, ik ben zo benieuwd naar je lieveoudedamequilt maar ik begrijp wel dat ze niet halfnaakt op de foto wil.*LOL*.
Je tuintje lijkt me ook erg mooi te woren.
Groetjes Roos

Sandra Henderson zei

aLL of your quilting is so beautiful! What a pretty blog. I love your hoop.

Tineke zei

Leuk, die hatched & patched quilt, maar ehhhh...eigenlijk ben ik wel heel erg nieuwsgierig naar die opgevouwen quilt!

Cybele's patch zei

Het quiltwerk van het oude dametje ziet er prachtig uit. Ik hoop dat we snel de hele quilt mogen zien. Verder ben je met allemaal leuke dingen bezig. De mandjes worden zo schattig. Ik ben er ook nog steeds mee bezig wn hoop dit jaar in ieder geval de top af te krijgen.

jolanda zei

Wat ziet dat quiltwerk er mooi uit!!! Ik ben heel benieuwd hoe het er in z'n volle glorie uitziet hoor!
Je mandjes vind ik ook super! Mooie kleuren heb je gebruikt, net als de quilt die ik op de achtergrond zie trouwens.
Dus jij bent ook aan het tuinieren geslagen, hahaha. Nou ik vond het ook heel verleidelijk, want ik vind het een prachtige quilt. Maar ik ben natuurlijk juist begonnen met de MQ dus dat zou een beetje teveel van het goede worden hé? Ja echt zó jammer dat we niet gewoon lekker de hele dag met de lapjes in de weer kunnen zijn!
fijne dag, groetjes jolanda

Jantine zei

Heerlijk, een quilt af! Wat een goed gevoel geeft dat hè?
Je mandjes zijn erg lief...
En die nieuwe BOM... die beloofd wat!

christine zei

Ria wat een bjoetie is jouw Old Lady en je mandjes tja ook ik ben er mee bezig zo leuk .. de garden ken ik niet ga zo even kijken ziet er erg leuk uit.

christine

Mitt lille rosa syrom zei

Love the old lady, can't wait to see her in all her glory :-)

Marga (MarPie) zei

Dat quiltwerk van jou, verbazingwekkend wat een kleine regelmatige steekjes jij maakt.Ben zeer maar dan ook zeer benieuwd naar de voorkant en de reactie van de lieveoudedame zelf natuurlijk.
Ben zelf met een min quiltje bezig met appliqueren, denk niet dat na het aan naaien van deze twintig hartjes is er net zo verzot op word als jij. heel veel plezier met het maken van je tuin. De mandjes zijn gewoon te gek.

Groetjes,
Marga♥

jolanda zei

hoi Ria, geen idee of je het leuk vindt dus voel je vooral niet verplicht, maar ik heb iets voor je staan op mijn blog. Wanneer je het leuk vindt, kom je maar even kijken!
groetjes, jolanda

Gert zei

Gefeliciteerd dat je lieveoudedamequilt nu klaar is. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat: het quiltwerk ziet er aan de achterkant al mooi uit. Helaas heb ik ook geen doosje met extra tijd voor je: ik kom zelf ook altijd tekort...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...