dinsdag 21 juni 2011

Quiltigheden.... ;) ....... Quilty stuff....... ;)

Even bijpraten over de kleine mandjes..... Wat is dat toch heerlijk om te doen! Ondertussen ben ik net over de honderd mandjes en er volgen er zeker nog veel meer; want het is echt super-verslavend.......
Catching up on the baskets..... That is so much fun to do! In the meanwhile I have past the hundred baskets and there will be following many more; because it is super-addictive........


Per stuk zijn ze drie inch in het vierkant.
Hier even een closer-upje...
They are a three inches square each.
Here a bit closer..


En nog een schatje in een nog closer-upje...
And a cute litlle one in an even more closer-up...


Oké, nog maar een....... :))
Allright, and another one...... :))


Nu maar eerst even terug naar de huishoudelijke dingen..... en dan heerlijk weer terug naar de Quiltigheden...... ;)
For now back to the houshold things.... and later today back to the Quilty stuff.... ;)

Fijne dag!
Have a nice day!
Love, Ria.

29 opmerkingen:

Heleni zei

Oohh geweldig Ria. Lijkt me heerlijk om te maken. Heb je de hengseltjes ingenaaid of geappliqueerd?Je hebt het zo netjes gedaan dat ik dat op de foto niet eens kan zien...

groet Heleni

susis quilts zei

your baskets are looking beautiful,very nice,have a nice day,susi

Madammeke Ongeduld zei

het zijn er wel al heel veeeeeeel

Anoniem zei

( tweede keer....) Geweldig Ria, ik zag afgelopen weekend de quilt van Joyce helemaal af met die mandjes, zo mooi, en dat wordt de jouwe ook, toppie! Ik kanhelaas alleen maar anoniem reageren onder jou account) Groetjes, Jeannet

Nadine zei

wooooohooooo! They're SO cute, Ria !
I've got to catch up as well on these lovelies.... AND on so many others ! -sigh-
ENJOY your quilting, too!
XOXOXOXOXOXXOXO
NADINE

Quiltprinses zei

Schattig!!!

ria vogelzang zei

Dit even proberen op aanraden van Jeannet hoor.......
klik....

quilting Jeannet zei

Ria, dit gaat weer super!! Ik had ook geen problemen bij anderen die het al veranderd hadden, alleen bij de mensen die hun oude instellingen nog hebben! Nu krijg je ook meteen de woordveriggicatie te zien en kun je met slechts één klik meteen reageren!

Notjustnat zei

Ria they are beautiful baskets. So small and perfect. Good way to use your scraps. Love them - Big hugs Nat

jolanda zei

Geweldig Ria!! Het ziet er echt prachtig uit!!
groetjes, jolanda

Daniëlle zei

Ohhhh wauwww!!! Wat heb je er al een boel zeg, ziet er geweldig uit!!! Gewoon lekker doorprikken joh! liefs, Daniëlle

Ineke van den Akker zei

Wat een leuke blog. Ik heb je toegevoegd aan mijn favorieten!
veel liefs,
Ineke

Rina zei

Dat zijn zeker leuke mndjes. Knap!

Guusje, zei

O wat wordt het mooi. Wat heb je er al veel af. Erg leuk om ze weer te zien.

Mascha zei

Wat heb je er al veel. Heel mooi.
Groetjes Mascha

Terray zei

He bah die huishoudelijke dingen.....dat is toch geen leuk werk.
Ik kijk toch liever naar deze prachtige mandjesquilt. Wat leuk en schattig zeg. Hoe groot zijn deze blokjes als ik het vragen mag.
En hoeveel mandjes moet je nog maken/hoe groot wordt je quilt?

Groetjes
Tertia

sylvia zei

schattig, je mandjes!!! Ik ben er ook mee bezig,maar doe veel te veel tussendoor....dus schiet niet erg op.......;)

Miranda zei

Wat een heerlijke mandjes..ooit wil ik die ook nog eens maken... die van jou zijn om te smullen!

Phebe and Jane zei

Wat heb je al een boel mandjes! Ik vind de quilt heel mooi, maar al die hengseltjes appliceren brrr. Ik ben er wel eens mee begonnen, maar de hengseltjes doen me de das om.
Groeten, Marian

Anoniem zei

Goedemorgen! Nog even een reactie op je vorige post. Dankjewel!! Wat prachtig, ontroerend en inspirerend, deze clip. Ik kwam "per ongeluk" op je blog, en deze staat nu bij mijn favorietjes hoor. Veel succes met de prachtige mandjes, en ik kijk uit naar meer moois.
Groeten uit Krimpen aan den IJssel,
Annette

Marga (MarPie) zei

Ze zien er heel leuk uit.
er zitten echt hele mooie stofjes tussen. Veel plezier met het maken van de volgende lading.

Groetjes,
Marga♥

Joyce zei

Ria het is al een prachtige lap aan het worden. En wat zijn ze toch leuk die mandjes en inderdaad héél erg verslavend. Ik vond het echt jammer dattie klaar was.
:o)

Jacqueline zei

Ria, wat een mooie quilt wordt dit.

ParisMaddy zei

How adorable. I like.

Dear Jo zei

Hallo Ria,
Ik kwam je tegen op Cristina's blog en was nieuwsgierig. Leuk dat je je bij haar als volger hebt aangemeld :)))
Wat heb je een leuk blog!!! En wat een prachtige quilt is dit. Mooie kleuren.

Gerda zei

*B*E*U*A*T*I*E*S*...zijn het...en ik snap helemaal wat je bedoeld..het maken van de mandjes is zooo leuk!!! (net als al het andere..;0)...)
Fijne dag

Gerda zei

ehhh...kom even spieken of je al bent be"gonnen"...;0)))
Ohhh dat is ook zo leuk om te doen!!!!
Kom gauw weer!!!...;0)
Fijne avond...

Heather zei

Oh, my goodness, so many little baskets! You are amazingly patient. But I guess seeing the beauty develop is one of the pleasures of quilting.

Sandra Henderson zei

What a beautiful quilt this will be!
and I know you did a few more in the car! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...