donderdag 2 juni 2011

Prachtig was het......! It was lovely.......!

Eerst kasteel Cannenburch; vanmiddag zo rond de middag....... en wat een rij wachtenden voor de kassa! Dus alle gelegenheid om een fotootje te maken....... of twee...... of drie........ ;)
Het was wel gezellig in de rij, hoor!!
First castle Cannenburch; this afternoon about midday....... and a long row of waiting people for the entrance! So every opportunity to take a picture..... or two...... or three....... ;)
But is was good company in the queue!!


We mochten binnen geen foto's maken..... ook goed, dan maar buiten......
We weren't allowed to take pictures inside...... oké, than we take them outside......

van het "quiltdorp"...... heerlijk, wat een prachtige winkeltjes...!
from the "quiltvillage"..... I just love all those great little shops...!

en de catering....... and the catering....

en van mijn kopje thee met uitzicht op het kasteel...... ;)
and my cup of thea with a view at the castle.... ;)

We hadden een heel gezellige dag!! En voor iedereen die nog gaat: heel veel plezier!
We had a lovely day!! And for everyone who visits in the next few days: have fun!!

Geniet nog van het weekend!! Enjoy the weekend!!
Love, Ria


13 opmerkingen:

Mupminoes zei

Ik ben vandaag ook geweest en heb ook genoten

Terry zei

A beautiful place for a quilt exhibition. Sounds like you had a great day. All the things we quilters ask Quilts to see---shops---and s cuppa.
have a good weekend yourself.

Jossie zei

Dank je wel voor de foto's. Nu kan ik toch mee genieten. Jammer dat er geen quilts geshowd mogen worden.

Anoniem zei

Het ziet er heerlijk uit Ria, alleen die rij voor de kassa...Brrr, was het echt zo erg....daar heb ik me een hekel aan....ik kan alleen anoniem plaatsen bij jou.

Groetjes, ( quilting) Jeannet

Roos zei

Het ziet er daar geweldig uit,jammer dat ik niet kan;o(
Groetjes Roos

Heleni zei

Ben zeer benieuwd. Ik ga zondag met mijn groepje.

groet Heleni

Guusje, zei

Wat leuk dat je ook gisteren ben geweest, ik heb er ook zo genoten.

jolanda zei

Nou daar wil ik ook wel eens een kijkje nemen! En wat een geweldig weer was het ervoor hé?
groetjes, jolanda

Lida zei

Je hebt duidelijk genoten, ik kan helaas niet, maar ja dat is nu eenmaal niet anders, DD gaat voor! Fijn weekend nog, groetjes
Lida

q.lodge gerda zei

Joepie, wt een heerlijk voorproefje! Wij (mijn zusje en ik) gaan morgen > heb er helemaal zin in. Je BOM wordt geweldig; kan me voorstellen dat het heel leuk is om er aan te werken en te zien groeien. Groetjes

Daniëlle zei

Wat een geweldig weer hebben jullie gehad!! Jouw tuin wordt ook prachtig joh! Even bijgelezen hihi. Hier schijnt inmiddels de zon dus ga ik een steekje in en aan mijn tuin doen! liefs, XXXD

Anoniem zei

Leuk dat je er geweest bent, ik had al gezien dat we dan op vakantie waren, ook leuk trouwens.
Ik krijg het reageren niet goed voor elkaar, doe het dus nu maar "anoniem"
Mooie videoclip ook.
Groetjes, Saakje

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries zei

Looks like a great day out...quilt village and catering, perfect!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...