vrijdag 1 juli 2011

Prachtig gezicht.........! Lovely sight........!


vind ik het derde blok van "In my Garden". Het hangt heerlijk naast de andere twee en ik las net op de blog van Dorry (klik) (zij host dit project), dat het vierde blok naar de post is........ ;))
Het vierde blok kun je alvast bewonderen bij Danielle (klik). Zij maakt elke maand het blok eerst voor ons.... Geweldig!!
I think is the third block from "In my Garden". It looks great beside the other two and I just read at Dorry's blog (klick) (she hosts the project), that the fourth block is in the mail...... :))
The fourth block you can admire at Danielle (klick). She makes the next block for us to see....... Great!!


Bovendien vertelde ik jullie dat we afgelopen zaterdag met de keramiekspullen in Moerkapelle stonden; dus hierbij ook nog en foto..... (wel wat last van de regen, maar goed het stormde in elk geval niet, toch?!)
Last week I told you that we went to a craftsmarket at Moerkapelle; so here are some pictures.....
(we had some rain, but we were lucky it didn't storm......)

En nog één met DH....... hij werkt met "goastokken". Een oude traditie in de grensstreek met Duitsland.
And one with DH........ he works with "goastokken". An old tradition in the borderarea with Germany.


Meestal zijn het lange ritten voor ons. Gelukkig rijdt DH graag zo'n eind en wat zou ik dan doen......... Juist.......!!! :)
Mostly these are long cardrives for us. I'm glad DH love to drive and what do you think I'm doing.......... Right......!!! :)


Deze speciale zaterdag was er ook TT in Assen; en ja, dan kom je aan de andere kant van de weg allerlei moois tegen......
This special saturday there also was TT at Assen ( a special motorevent in the Netherlands...); and yes, you see all kinds of beautiful things on the other side of the road.......



Geniet van het weekend! Enjoy your weekend!
Love, Ria.


p.s. er is een prachtige Giveaway op het blog van de Quilthoeve (klik)...... :)

pp.ss. ik weet niet wat er fout ging met de laatste fot, maar als je er op klikt kun je hem wel zien....... :/
pp.ss. I don't know what went wrong with the last photo, but when you click on it you still can see it..... :/

24 opmerkingen:

katrien zei

Wat een mooi blok.
En mooi keramiek werk.

Gingini zei

Die quilt is nu al het bewonderen waard! Mooi!!
Zo'n mutsje staat je goed hoor! ;)

jolanda zei

Je tuintje wordt prachtig! Ik vind de kleuren ook zo mooi zacht.
Dat jij dat kunt in de auto. Dat zou ik ook wel graag willen, want dan is zo'n eind rijden veel vlugger om... helaas lukt mij dat niet want dan wordt ik wagenziek. :-(
groetjes, jolanda

Lida zei

Zag er gezellig uit jullie kraam! En die muts staat je geweldig! Grijns!! Ja prachtig gezicht al die motoren! DP is een paar jaar geleden naar Assen geweest en heeft er toen van genoten! Prachtig je tuintje, het groeit al schitterend! Groetjes
Lida

Roos zei

Wat wordt het toch een mooie quilt,zucht.
Jij ook een fijn weekend,Roos

Marga (MarPie) zei

Leuk om de foto's te zien van jullie bijzondere marktdag. Zou jij mij eens willen laten weten of jullie ook wel eens op een markt wat dichter in de buurt staan?
Je verkoopt zulke mooie dingen.

Groetjes en ook een heel fijn weekend,
Marga♥

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries zei

Oh Ria the quilt is beautiful...maybe I have to make it too one of these days!!! And yes the photo worked!!! Love Dzintra

Hennie zei

Je blokken zien er erg mooi uit ! ! !
Ja als je op de markt staat kun je je tijd mooi besteden aan lapjes werk als het even rustig is bij je kraampje.
Groetjes Hennie.

Miranda zei

Wat is je huisjes quit toch mooi geworden!!!! Heerlijk...ook hier staat die nog op de planning...Maar ook je tuintje ziet er uit om op te vreten. Je keramiek...schitterend...vooral die moeilijke rode glazuren!!!! Tenzij ze kant en klaar zijn...dan gaat het vaak goed!

Daniëlle zei

Je hebt groene vingers, kun je zo zien!!! Ziet er super uit joh! Geweldig om zo samen te tuinieren he?! Wat heb je weer een boel gemaakt! Allemensen wat een werk! Ik hoop dat je dit weekend in Zeeland mooier weer hebt, zal voor je duimen!! XXXD

Berna zei

Een mooi blok maar eigenlijk is de hele quilt prachtig!

Nadine zei

WOW, Ria dear, your garden quilt is coming along so beautifully...
I do LOVE sewing in the car, as well, on long distance trips : one block or two and... poof! you've reached your destination! It also keeps me awake. Looks like many quilters do have their special car "emergency box" ;>)
Bikers always fascinate me : they look so intimidating, and yet they're all so nice and helpful.

Heve a nice weekend, dear !
XOXOXOXOXOXOXOXO
NADINE

Anita - Vlijtige Handjes zei

Een mooie quilt wordt het. Ik zie steeds het nieuwe blok als hij bij Dorry in de winkel hangt. Prachtig keramiek op je kraam. Zakken jullie wel eens af in de buurt van Tilburg? Ik zou het graag eens bewonderen.
Groetjes Anita

Guusje, zei

Wat een mooi blok heb je gemaakt en wat mooi om ze alledrie aan elkaar te zien. Leuke foto's van jullie en het keramiek. En ja wat kun je nu beter doen dan hobbyen als je zo'n eind moet reizen.

Terry zei

Ria your garden is growing nicely. It is interesting to see you in traditional dress. Was D.H. walking or making walking sticks?

bere zei

Encontrei teu blog e adorei.
Fiquei seguidora.
studiodabere.blogspot.com

Vivian zei

My little grab-and-go box is always ready to take with me on a long drive in the car. My husband's driving sometimes makes me nervous, so I prefer to watch my stitches, not his driving.
Your garden blocks are beautiful. It is going to be a wonderful quilt.

rosie zei

Hi Ria, found you via Dzintra's blog.. your last name was reaching out to me!! I looked after a Vogelzang, and then my daughter's best friend turned out to be a member of his family here in Victoria, Australia..
Love your blog..

Sandra Henderson zei

These are flower vases, they are making?!?!
What a beautiful quilt!!!!
Great idea to take your sewing in the car, I have to drive, so no sewing time. You are lucky!! :)

Anoniem zei

Leuke dingen maak je van keramiek. Heb die van mij ook nog altijd, die ik een keer heb gekregen. De
kleren staan je ook leuk.

Groetjes uit Scheemda.

Em zei

Love you, Miss Ria!!!!!!!!!!!!!!!!!! Love the photos of bikes and you and the quilt blocks!!!!

Balsemien zei

Hoi Ria, Even helemaal bijgelezen hier! Mooie logjes met veel moois om te zien. Ik denk dat ik nu toch een quiltstandaard ga kopen, het lijkt me heerlijk werken met grotere quilts. Die Gao stokken die heb je ook veel in de buurt van Ootmarsum of niet? Of zijn dat weer andere stokken?
Leuk dat je zo'n fijne dag in Vaassen had!
groeten van Balsemien

Karen zei

I like your quilt very much! The applique colors are just right.

Astrid zei

OOH, what a lovely quilt! That looks like a great day out, even if it was raining.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...