donderdag 19 januari 2012

Quiltresultaten........ Quiltresults..........

Deze pauze heeft echt veel te lang geduurd, hoor........... Ik zal toch echt mijn best doen om dit niet weer te laten gebeuren........ ;) .......... Neem daarom maar een flink kopje koffie, want ondertussen heb ik niet stilgezeten en er is er hier eentje heel flink gegroeid...........!!
This break really took far too long........ I will try very hard not to let this happen again....... ;) ....... So take a huge cup of coffee, because I 've been really busy and someone really grew rapidly........!!

Ze is nu een half jaar..... en heeft een beetje last van puber-neigingen........ 8/
She's 6 months now....... and shows some adolescent tendencies.......... 8/

En hier ben ik al die tijd mee bezig geweest op quiltgebied; en behoorlijk opgeschoten, gelukkig!
This is what I've been busy with all this time; and it came a long way. I'm so happy with it!


Dit is blok 6 van de BOM "In my Garden" van Hatched and Patched (Anni Downs) (klik).
Weet je nog? Danielle (klik) maakte deze BOM voor Dorry van Quilt it and Dotty (klik).
Danielle was in december (ja................. vorig jaar.......!) al klaar met alle 9 blokken en ik stagneerde ergens bij blok 5........... Nou ja, het vorige jaar was er voor mij ook één met heel veel (vooral emotionele) obstakels.........
This is block 6 from the BOM "In my Garden" by Hatched and Patched (Anni Downs) (click).
Do you remember? Danielle (click) made this BOM commissioned by Dorry from Quilt it and Dotty (click).
Danielle finished it in december (yes........ last year........!) and I stagnated at block 5........... Well, last year was for me one with many (mostly emotional) obstacles........


Maar goed, laten we daar maar niet blijven hangen, want ik heb me ondertussen ook al heerlijk vermaakt met blok 7!! :))
Anyway, let's not linger, because I also had great fun with block 7!!

En..........:
And..........:

ook blok 8 is af!!
I also finished block 8!!

Zijn ze niet prachtig!!! Ik vind dit een geweldige BOM!
Nu ben ik met het laatste blok bezig; wat een heerlijk gevoel!
En toch zal ik het jammer vinden als het helemaal af is........ Dit is zeker niet mijn laatste applicatie-project!
Aren't they beautiful!!! I think this is a great BOM!
Now I'm busy with the last block; what a great feeling!
Still I will miss this when it is all done....... This will certainly not be my last applique-project!

Een heel hartelijke groet van mij voor jullie allemaal!! En heel erg bedankt voor jullie geduld tijdens het lange wachten.......
A very warm greetings for all of you!! And thank you all very much for your patience during the long wait.......

Love, Ria!

p.s. ook nog even laten zien wat er al was gemaakt.....
p.s. also showing you what I had made allready.....


Alvast een heel goed weekend!
Whishing you already a very good weekend!

32 opmerkingen:

Elisabeth zei

Prachtig...je hebt zeker niet stil gezeten!! Groetjes Elisabeth

Anja.M zei

Er zijn heel wat mooie blokken bij gekomen.
Quilt groetjes Anja.

Quiltendewilma zei

Jij hebt zeker niet stilgezeten!!
Oei,... ik ben blij dat we de pubertijd hebben gehad. Nof eentje te gaan volgens iedereen en dan is het helemaal genieten van onze Boy!!

Heleni zei

Je hebt ons lange wachten ruimschoots vergoed. Wat een prachtige blokken Ria.

groet Heleni

Wieke van Keulen zei

Wat prachtig allemaal, Ria. Ik ben er helemaal van onder de indruk. Wat een top-project en wat maak je er iets moois van. Tja, bloggen is wel veel werk merk ik, ik snap best dat je er soms niet aan toe komt, maar je maakt wel hele mooie dingen dat ik het niet erg vind dat je belooft weer vaker te bloggen. Top-top-top!

Marije zei

Wauw, ze zijn erg mooi. Je weet hoe mooi ik die quilt vind. En inderdaad kost bloggen veel tijd. Dat merk ik ook wel. Maar ik blijf je trouw hoor.
groetjes, Marije

Ageeth Dorsman zei

Wat een prachtig stukje applicatie-
werk heb je geleverd, daar kun je
met recht heel trots op zijn! En wat
een heerlijke pubertje is Amar, ze
ziet er schattig uit!
Groetjes van Ageeth

Gingini zei

Wat een prachtige quilt groeit daar weer onder je handen Ria!Echt een snoepie! :)
En dat puberende hondje is ook behoorlijk gegroeid zeg! Zo hoort het ook. :)
Groetjes!

Quiltprinses zei

Fijn dat je er weer bent! En wat heb je weer een mooie nieuwe blokken gemaakt zeg.
Mocht je niet meer weten wat je wilt maken........heb je de mysterie van Yoko Saito in de laatste Quiltmania al gezien???
Mijn handen jeuken om er aan te beginnen!
Groeten,
Gerda

Miny zei

Je hebt zeker niet stil gezeten, wat een prachtige quilt.

Groeten Miny

Ann zei

Your blocks are very nice Ria,it looks like a difficult quilt. Danielle did a magnificent job on her quilt! Kindest regards, Ann

quiltingmieke zei

piep

wat zalig om te maken he en wat is ie mooi de kluren zo poederchtog, net wat ik grag zie

knufje mieke

Janet zei

Hoi ria
wat een prachtige b.o.m. Maar ook de andere quilts die je (hebt ge-) maakt vind ik heel mooi. Zelf maak ik ook een hexjesquilt maar die is nog niet zo groot als die van jou.
groetjes janet

Margreet zei

Wat is jullie hond gegroeid!! Volgens mij is het een engeltje met een B ervoor...;0)) Mooie blokken heb je gemaakt zeg, het wordt een prachtige quilt. Ga je die aan de muur hangen of istie om onder te kruipen? Fijn weekend hoor! Groetjes, Margreet

yvonne zei

Geweldig daar gaat ook veel tijd in zitten....
heel mooi geworden ..
groetjes Yvonne

Lurline zei

Looking just lovely Ria!
Hugs - Lurline♥

Daniëlle zei

Super!!!!! Ja, gewoon jammer dat het dan (bijna) af is he?! Gewoon aan een andere applicatie beginnen joh! Het is heerlijk ontspannen werken die kleine steekjes! Over klein gesproken: wat is Amar gegroeid joh!! Vast een echte boef!! Hier is ons kleine dametje een grote dame geworden, pffff, ze ligt nu te slapen met haar kop op een grote floss hihihi! XXXD

Annemieke zei

Erg mooi en het ziet er zo héél netjes uit. Ik vind applicatie ook erg leuk maar dit zijn wel heel veel kleine stukjes zie ik al.
Je hond ziet er op de foto erg lief uit! Ja 6 maanden is wel een beetje een 'spook leeftijd'...maar dat komt vast allemaal weer goed.
groetjes
Annemieke

Lida zei

Wat ziet Amar er alweer groot uit, ja dat puberen bij honden is soms echt om stapel van te worden, Tara doet het nog volop! Maar gelukkig heeft ze zo nu en dan ook een rustig kwartiertje!
Je quilt wordt schitterend wat prachtig die kleurtjes en stofjes! Veel plezier met de laatste loodjes! Fijn weekend,
Lida

Klaske zei

Het is en kop thee geworden hoor ;-))
Ze zijn prachtig je blokken, heerlijk werkje hé dat appliceren, ik ben er op het moment ook helemaal bezeten van..
Jij ook een fijn weekend

Hennie zei

Wat ben je ver met deze quilt, je hebt zeker niet stil gezeten wat een prachtige quilt wordt dit ! ! !

Fijn weekend Hennie.

Guusje, zei

Wat goed dat je er weer mee bezig bent en wat wordt hij geweldig mooi.

Hilde zei

Je bent al flink gevorderd om de quilt, hij is prachtig, mooie blokken en zacht van kleur.

Erna Peekel zei

Super je quilt. En leuk hè zo'n puberende hond.

Groetjes,
Erna

quilting Jeannet zei

Je hebt je tijd in elk geval niet met slapen verdaan Ria, wat een productie! je schiet er al heerlijk mee op.Mooi wordt tie.

Cristina zei

You worked a lot and you worked sooo nice, this means your long silence is forgiven! :-)))

Monica zei

Wow, jij hebt even productie gemaakt, het een nog mooier dan het ander!

Terry zei

The Garden is coming along beautifully. You sure are doing some nice planting watering and loving it I can tell.
Good to see what you've been up to and hope you have a good start to the new year. Keep in touch Hug

Lynn Dykstra zei

the carrots are so cute!

Nadine zei

Oh, your garden quilt is SO beautifully growing, Ria ! (I didn't even realize that you'd started it... I'm SO late in blogs reading, but now I'm slowly catching up ;>). Congratulations, my friend, you're doing a wonderful job, keep going !

Heartful thoughts, and XOXOXOXOXO
NADINE

Simone de Klerk zei

Wat mooi! Bij jou zou ik wel applicatie les willen hebben.

Balsemien zei

Wat leuk om die twee honden zo samen te zien en nog leuker dat ze het samen zo goed kunnen vinden. Wat een mooie blokken heb je genaakt, die worteltjes zijn leuk met dat konijntje ;-)) Niet moeilijk?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...