woensdag 27 juni 2012

En nog meer quiltigs......... and more quilty stuff.....

om even te laten zien............
to show you.......

Deze twee boeken had ik besteld bij Quiltende Wilma uit de boekenopruiming. En M*O*O*I dat ze zijn........ :) ...... Dank je, Wilma!!
These two books I ordered at Quiltende Wilma , from her booksale. And G*O*R*G*E*O*U*S they are.........  :) ....... Thanks, Wilma!!


En dit prachtige pakketje heb ik besteld bij Petra Prins. Zulke mooie stoffen; ik weet nog niet of ik de quilt ga maken die erbij hoort, of bijvoorbeeld iets met hexagonnen en sterren..... dat trekt me ook heel erg.......
Hebben jullie dat nu ook soms.....? Dat je denkt: eigenlijk vind ik veel te veel patchworkpatronen leuk?????
And this gorgeous quiltkit I ordered at Petra Prins. Such beautiful fabrics; I don't know if I will be making the quilt that goes with it, or something with hexagons or stars instead... that also looks like a lot of fun.....
Do you also have such a dilemma sometimes.....? That you think you like far to much patchworkpatterns?????


En de kipjes die erbij staan, kwamen net uit de oven. Zo leuk om ze even te laten zien...... Quilters zijn allemaal gek op kleur......, of niet soms.....?
Those little chickens that you see, just came out of the oven. Just wanted to show you....... I think  all quilters adore colour....., or don't we.....?.

EN: nog een updatje over Amar: de sok is gistermorgen uitgebraakt bij de dierenarts....... Na flink overleg toch maar besloten om haar een spuitje waar door ze gaat braken te geven ....... en ja hoor!!! Een flinke sok met ook nog een kluwentje flostouw.... (nou, die dingen gaan ook in de container...!!)
Ze is weer haar vrolijke en ondeugende zelf en zo zien we het graag!  ;))

And: an update about Amar: she vomited the sock yesterdaymorning at the vets....... After considerable consultation we decided to give her an injection to throw up....... and YES!!! A big sock and also a ball of twine came out....... (well those dogtoys are also in the trash...!!)
She is back to her normal cheery and naughty self and that's how we like to see her!  ;))


Voor nu een fijne avond en een zwaai van Amar en mij!
For now a nice evening and a wave by Amar and me!


Love, Ria.

20 opmerkingen:

Simone de Klerk zei

Mooie stofjes! Ja ik herken het probleem te veel patronen mooi vinden. Ik heb het momenteel met tassen ...
Fijn dat Amar weer een sokloze maag heeft.

Annelies zei

Mooie boeken en stofjes. Dat is genieten.
Die Amar, die heeft er weer een heel avontuur opzitten !

Annemieke Price-Talen zei

Prachtig je stofjes ben ook bij haar in de winkel geweest, het is zo mooi.

Groetjes Annemieke.

Judith zei

Wat een heerlijke stofjes! Daar word je toch ook gewoon hebberig van. En die hondjes...... wat kunnen die je bezig houden! Gelukkig is ze weer, letterlijk, opgelucht! Fijne avond

KijkDaarIs zei

HÉÉL ...herkenbaar!!!
en de stofjes uit het pakket zijn zeker bijzonder mooi....je kippetjes zijn erg leuk!!
en gelukkig gaat het met Amar weer goed
Fijne avond

Anita - Vlijtige Handjes zei

Weet je ik vind het nog steeds spannend om in stofjes te knippen. Zo bang dat ze op gan!!!! Ja Duh!!!
De kipjes zijn erg leuk. Ik hou van Keramiek.

Lida zei

Eerst dat parchtige kippenstelletje, wat is dat leuk en die kleuren echt gaaf! Dan die Amar, fijn dat de sok boven water is, daar zal hij van opknappen, hier heeft Tara een hoek van de tafel gesloopt, we konden net op tijd een flinke splinter hout uit haar bek halen! Heerlijke lapjes en prachtige boeken en ja ik had ook mooie lapjes van PP voor een quilt en gebruikte ze toch ook liever in de Céline, dus dat overkwam mij ook!
Heel veel plezier met je baksels en de lapjes, groetjes
Lida

Nardy zei

Wat een heerlijk pakket met prachtige stofjes Ria! En ook weer lekker een paar boeken om weer ideetjes op te doen, vind ik altijd heerlijk. Groetjes Nardy

Nardy zei

Wat een heerlijk pakket met prachtige stofjes Ria! En ook weer lekker een paar boeken om weer ideetjes op te doen, vind ik altijd heerlijk. Groetjes Nardy

Marga (MarPie) zei

Doen de kinderen het niet meer dan doen de huisdieren het wel. Je weer bij de [vee}arts belanden omdat ze weer eens wat uit[op]gevreten hebben.
Wel hele lueke stofjes en mooie boeken.

Groetjes,
Marga♥

Quiltendewilma zei

Oh wat een prachtige stoffen!!

Veel plezier met de boeken,..

Doniene zei

The fabric is so lovely! You will have fun with it!!

The books look wonderful! I always love quilt books!!

So glad Amar is feeling better! She is so pretty! She reminds me of our Airedale we had years ago!

Blessings

Roos zei

Wat een geweldige stofjes Ria, en nu nog een patroontje erbij zoeken :o)
Groetjes Roos

Ria zei

Leuke stofjes heb je daar liggen. De boeken zien er ook enig uit.

Groetjes Ria

Juicybear zei

Mooie stofjes zeg, en fijn dat Amar weer in orde is, zal toch niet zo gemakkelijk zijn geweest voor haar met zo'n sok in haar buikje. dikke knuffel voor Amar.
Groetjes Anneke

Chris zei

Je bent een paar prachtige boeken rijker zeg! En wat zijn die kipjes leuk!!
Tjonge, die Amar. Gelukkig dat ze die sok kwijt is! Wat een tante!!

Floor zei

Even bij jou gekeken. Wat een gezellig blog heb jij en ook zulke mooie quilts gemaakt.
Heel herkenbaar dat je zoveel patronen nog wilt maken, en het erge, er komen er steeds meer bij!
En een leuke hond! Ik heb vroeger ook een Airdale gehad. Ze heette Anka, ze is 14,5 geworden, maar ik mis haar nog steeds.
Groetjes,
Floor

Floor zei

Vergeet nog te zeggen dat ik je kipjes ook beeldig vind! Ben gek op kipjes, maar helaas heb ik ze niet in mijn achtertuin, maar deze zouden best kunnen.
Groetjes,
Floor

Guusje, zei

Mooie boeken en het pakket met stoffen is ook al zo mooi. Het is me toch wat om een sok in te slikken gelukkig is hij eruit en gaat het weer goed.

yvonne zei

Prachtige stofjes!!
Het is niet te geloven maar ik ben nog nooit in de winkel van Petra geweest .
Als ik zo op blog,s lees ben ik wel de enige ....
Toch maar weer eens een dagje nederland gaan plannen ....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...