vrijdag 6 juli 2012

Zie allemaal sterretjes...... all stars to see.....

Na weer allemaal leuke sterretjes te hebben gezien op verschillende blogs, heb ik die van mij ook maar weer tevoorschijn gehaald. "Oude liefde roest niet", zeggen ze dan.... en dat klopt helemaal!
 
After seeing all those lovely little stars on different blogs, I recoverd mine from somewhere. "Old love never dies", they say.... and that's totally true!

Hier even een close-upje van mijn werkhoekje aan de tafel. Heerlijk zitten, hier. Ik kan de hele kamer en de oprit (en de tuin..., niet onbelangrijk met een pup van 11 maanden...) overzien. Bovendien zit er een grote ventilator aan het plafond voor de nodige koelte-toewuivingen.....  :))
Here a close-up of my workingspace on the kitchentable. I love to sit here. Can oversee the entire room and the drive (and the garden...., very important with a pup of 11 months...) Besides there is a large ceiling fan to wave me the necessary cool air..... :))

En die leuke kleine doosjes heb ik gevonden bij de Xenos; heel handig en niet duur.... Leuk, he?!
And those cute little boxes I found at Xenos; very handy and not expensive..... Nice, huh?!

Dan voor nu maar weer even een lieve groet van mij en Amar.
So for now a lovely greet by me and Amar.

Love, Ria.

26 opmerkingen:

Klaske zei

Leuk werkje hé die sterretjes,ik bewaar ze voor de vakantie..Fijn weekend

Nardy zei

Prachtige sterretjes Ria, een heel verslavend werkje! Groetjes Nardy

quilting Jeannet zei

Ohhh, ook weer leuke sterretjes Ria.

quiltcat zei

oh, your stars are so sweet, and your blog to show makes much fun.
please can you tell me, where I can found the templates for the little stars?
thanks for your answer and a wonderful weekend
mg elfriede

Lida zei

Wat een leuke doosjes en wat een mooie sterren, zit zelf nog te piekeren of ik nog een rand wil maken en misschien kies ik ook voor sterren, maar weet het nog niet zeker, maar deze zien er zo mooi uit! Groetjes
Lida

Wietskes Quilts zei

Nou ja die sterren zijn helemaal leuk, maar die doosjes....... Zijn minstens zo leuk. Die moet ik ook maar eens hebben. Heb net vanmorgen mijn kast een beetje opgeruimd, maar ik doe steeds alles in plastic zakjes. Dit is veel handiger. Als beginner moet ik nog zoveel leren.... Zucht.

Fijn weekend

Groetjes

Wietske

Chris zei

Amar houdt, zo te zien, ook van kleur en stofjes! Heerlijke hond.
Enig, al die sterren. Wat wordt dat een mooi geheel.

Joke zei

Wat een leuke sterren.

Ik zie dat die Amar van jou ook dol is op draadjes.

Fijn, zo'n gedeelde hobby!

Heleni zei

Prachtige sterretjes Ria. En de doosjes zijn écht leuk.

gr.Heleni

Simone de Klerk zei

Wat leuk, al die sterretjes. Hoe groot/klein zijn ze eigenlijk?
En wat zijn doosjes toch heerlijk. Mijn dochter gaat al voor doosjes staan als ik kijk, zodat ik er niet nog eentje koop ;o)

Grit zei

Das sieht schon super schön aus.
Liebe Grüße Grit

Floor zei

Heb mijn sterretjes juist aan de wilgen gehangen.... :-(
Maar ik maak er een tasje van, ook leuk.
Maar ze zijn leuk die sterren van jou, net als je lekkere hond met zijn touwkluif.
Mijn Air-dale had zo'n kluif destijds in een mum van tijd helemaal uit elkaar gehaald en alle draadje door de hele kamer verdeeld!
Dat was eens en nooit meer.
Groetjes,
Floor

Marjo B-W zei

Leuk hoor, die sterren! Heerlijk om mee op vakantie te nemen als je thuis de nodige voorbereidingen hebt getroffen. Succes met het afmaken!
Groetjes, Marjo B-W

Anja.M zei

Zo leuk die sterren, kan niet wachten om er ook mee te beginnen, ik heb ze namelijk ook hier liggen de malletjes.
Maar eerst moet vanmezelf nog een quilt af voor het mag ;0)
Quilt groetjes Anja.

Judith zei

ooohhh wat zeg je daar "uit de kast gehaald?"Zo'n prachtige quilt, ben ik blij dat je hem tevoorschijn 'getoverd' hebt. Het is een plaatje! Prahctig, nu niet meer terug die kast in hoor!

Marga (MarPie) zei

Dank je wel voor de groet van jullie allebei. Tja, die sterretjes zijn heel verslavend om te maken. Ze zien er ook heel leuk uit.

Groetjes,
Marga♥

Astrid zei

Hi Ria! Love your stars, very beautiful. Kitchen is the best place to work isn't it? My sewing table is the dining table, with an open solution to the kitchen and view to part of our garden and the mountains. I love it there... Cute little Amar!
Wonderful weekend to you and yours!

Dear Jo zei

Wat heb je mooie stoffen gebruikt voor je sterren. De kleuren zijn geweldig zo bij elkaar.

Guusje, zei

Wat zijn die sterretjes mooi, lijkt me erg leuk om te doen.

Roos zei

Wat een liefies...je sterretjes en Amar.
Groetjes Roos

jolanda zei

Leuk je sterretjes zeg... en je hebt er al heel wat!!

Sieneke zei

prachtige die oude liefde,hi
heerlijk zo,n zomer klusje he

baukje zei

Volgende keer dat ik in Nederland ben meteen naar de xenos voor die superhandige doosjes!! Leuke sterretjes daar krijgt een mens zin van......

Supergoof zei

Potverdorie, heb ik me mee laten slepen door Amar, en dat had ik niet moeten doen!!!!
Die sterretjes zijn zo mooi,....
;o)

Balsemien zei

Ha Ria,
Mooie sterren zijn het, leuk hoor! En Amar verveelt zich niet zo te zien...
Fijne dag!
Mienke

Hennie zei

Prachtige sterren, die verdienen wel weer wat aandacht heerlijk om steeds werkjes af te wisselen.
Zie ik het nou goed, leert Amar breien ! Ha, ha, ha.

Groetjes Hennie.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...