zondag 15 juli 2012

Echt klosjes-weer..... Real klosjes-weather.....

Grapje hoor! Natuurlijk kan ieder het een eigen naam geven...  :) ... Maar ik bedacht me dat de klosjes niet zover van de finish waren en zodoende kon ik die ook wel weer uit de kast halen....
Nadeche's quilt schiet zo op, dat ik alvast wel even iets anders erbij kan doen.
No, it's a joke! Everyone can give this weather a name of their own... :) ... But I thought the klosjes aren't that far from a finish and so I could take them out the closet again.....
Nadeche's quilt is almost done, so I can get into something else as well.

En het schiet al behoorlijk op. Ik was even vergeten hoe snel ze gaan en hoe leuk het was om te doen!
And they are coming along nicely. I had forgotten how fast they go and how much fun they are to make!


Hier is het grootste stuk te zien van de klosjeslap tot zover. De grote banen liggen dubbelgeslagen. Er komt een centrum in en nog randen. Dat moet allemaal nog wel gebeuren......., dus misschien ben ik wel weer te positief........  ;)) Here you  can see the biggest part of the klosjes-top so far. De big sides are double. There will be a centre and  borders. That all has still to be made...., so maybe I'm a bit too positive......   ;))


En moet je eens zien wat ik vanmorgen zag toen ik even in de keuken was...... heel sneaky op de bank........, waar ze eigenlijk helemaal niet op mag zitten....... vond het alleen te lief om er meteen af te jagen........... (jaikweetdatiknietzogoedinopvoedenbenbenveelteondeugendvanmezelf.......).
And look what I saw this morning after a quick moment in the kitchen...... so sneaky on the couch......., where she's nog supposed to sit on......but I thought it was so cute.........
(yesIknowI'mnotmuchofaneducatorbecauseIammuchtonaughtymyself.....).

LOL!!!!!  
Schattig, toch!!  Cute, isn't she!!  ;)))       


Allemaal nog een fijne zondagavond! To all an enjoyable sundayevening!
Love, Ria.

15 opmerkingen:

Simone de Klerk zei

Wat zien die klosjes er gezellig uit! Mooie kleurtjes. Heerlijk fris.
Hoe groot wordt de quilt?
Echt een schatje. En dan kunnen ze zo onschuldig kijken. Nee, dat kan er niet meteen af ... Die van ons neemt de hele bank in beslag. Nu ze zo oud is, vinden we het zoooo zielig haar eraf te 'jagen'. Dat heeft ze helemaal niet in de gaten ;o)

Wietskes Quilts zei

Nou dat is toch ook toevallig. Wij hebben gisteren net voor Britt een mand gekocht omdat ze steeds op een leren stoel gaat liggen. Daar zitten nu dus krassen op. Nou zijn katten vreselijk eigenwijs maar we hebben vanochtend toch met haar afgesproken dat het nu echt afgelopen moet zijn en dat ze in de mand moet gaan liggen. Ben benieuwd hoe kang ze dit vol gaat houden.
Ik ben inderdaad ook wel benieuwd hoe groot deze quilt gaat worden en of hij ook op die ontzettend mooie gordijnroede gaat hangen. Volgens mij moet er nog zo.n gevaarte bij in de kamer. Volgens mij kom je ruimte tekort. Nou als ik zo ver ben dat ik er eens een af heb.........
O, nee dat is de Jules, die komt in de gang beneden.

Liefs

Wietske

Roos zei

Wat een lekkere frisse klosjes maak jij Ria, hoe groot wordt jou lap?
Groetjes en nog een fijne avond, Roos

Heleni zei

Oooh wat een boefje. Hij/zij kijkt hééél onschuldig...
Erg leuk zijn je klosjes Ria.

groet, Heleni

Antje zei

Mooie klosjesquilt wordt het. Ik ben vandaag begonnen met de klosjes, leek me zo leuk om te doen. En dat is het dus ook.
Onze Diezel mag ook niet op de bank, maar doet het wel eens als ik de kamer uit ben. Alleen is hij zo slim om weer op zijn kussen te liggen als ik weer binnen kom. Ik zie dan aan z'n koppie dat ie op de bank heeft gelegen en ja hoor, allemaal haartjes. Kan dan niet meer boos worden natuurlijk.

Marga (MarPie) zei

ze zijn ook allemaal het zelfde, weten dat het niet mag maar toch doen ;o). Lekker zomerse kleuren in je klosjes.

Groetjes,
Marga♥

Sylvia zei

Ja de klosjes doen het altijd goed, leuk hoor.
Enne..hh Amar heeft het goed voor elkaar in een onbewaakt ogenblik!Ik ken dat nog uit de tijd dat we golden retrievers hadden.
Gr.Sylvia

Hilde zei

Eigenlijk is het weer heel geschikt om te handwerken... zo blijf ik er positief naar kijken.
En je klosjes en sterren zijn prachtig hoor!

Grit zei

Oh, das wird Klasse.
Die Garnrollen sehen super aus.
LG Grit

Berna zei

Frisse klosjes! Veel plezier ermee.

Floor zei

Ja, ja, die hondjes toch. Het liefste wat ze doen is op de bank liggen, waar het baasje ook altijd zit.
Of nog leuker: op je schoot. O.k. hij is wat te groot, maar voor de helft kan toch wel?
Hij maakt misbruik van je "ach hij is zo lief" hoor! :-)
Maar je klosjesquilt wordt heel leuk en lekker vrolijk!
Past goed bij het slechte weer.
Groetjes,
Floor

Chris zei

Wat een grote lap heb je al! Ontzettend leuk, zo vrolijk. Heerlijk werkje.
Tja, daar kan je toch niet boos op worden, op zo'n hondje. Daar smelt je bij.

jolanda zei

hahaha wat zijn ze toch lekker ondeugend hé? Gewoon even doen alsof je niks in de gaten hebt... doe ik ook altijd. :-)))
Je klosjes zien er heel vrolijk uit zo bij elkaar. Een beetje zon in huis moet je maar denken.

Guusje, zei

Wat mooi al die klosjes en wat heb je er toch al veel, leuk hoor om dit af te maken dat is zo'n goed gevoel ben er ook druk mee bezig.

Anita - Vlijtige Handjes zei

Mooi Ria alle klosjes zo bij elkaar. Wat een heerlijke ondeugd.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...