donderdag 29 november 2012

Ja hoor...... Yes, sure......

ik ben ook gevallen voor de mystery van Bonnie Hunter...... ;))  Het is gewoon te leuk om te weerstaan!
I also fell for the mystery of Bonnie Hunter...... ;))  It's just to great to resist!



Dit zijn al de eerste 4-patches van deel 1. Alle 192! Het ging nog verbazingwekkend snel....!!
Ben benieuwd naar deel 2; morgen! Hou jullie op de hoogte, hoor!!
  These are the 4-patches of the first part. All 192!  It went amazingly fast..... !!  
Looking forward to part 2; tormorrow! Keep you posted!


link:  http://quiltville.blogspot.com/2012/11/easy-street-monday-link-up-1.html 



Love, Ria.

12 opmerkingen:

Jantine zei

Gezellig, nog meer mensen die er voor gevallen zijn...

Lida zei

Leuk en wat ben je weer snel! Groetjes
Lida

Grit zei

Very nice.
I`m looking forward to tomorow ,too.
Liebe Grüße Grit

Guusje, zei

Wat een mooie stapel dat ziet er goed uit.

Chris zei

Tjonge wat een berg! Dat heb je zeker snel gedaan zeg!

Quiltprinses zei

Ria, dat project lacht mij ook toe, maar ik heb nog zoveel anders wat ik eerst moet maken. Ik heb altijd last van allerlei leuke projecten die voorbij komen en waar ik ook aan mee wil doen. Ik ga zeker regelmatig op je blog naar je vorderingen kijken.

Groetjes!

Floor zei

Jeetje, dat heb je snel gedaan... 192 stuks liggen allemaal klaar.
Ben benieuwd hoe het verder gaat.
Groetjes,
Floor

Terry zei

Look wonderful. I was tempted but am way behind on other quilts so I will just watch. Happy Weekend.

Annelies zei

Leuk. Ik ben heel benieuwd wat de volgende stap is.

Sandra B zei

Lovely looking 4-patches. It's so exciting working on the same quilt as hundreds of people all over the world.

jolanda zei

Ik heb ook erg zitten twijfelen maar ben al met verschillende quilts bezig dus doe het toch maar niet. Maar leuk wordtie wel!

carina zei

Wauw wat een hoeveelheid spannend. Ben benieuwd! Groetjes carina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...