zondag 2 december 2012

En deel 2........ And part 2.......

van de Easy Street Mystery ligt ook al klaar! Leuk om te doen, zeg!  :) Kijk maar eens op dit schattige dienblaadje......
of the Easy Street Mystery is also done! So much fun! :) Look at this lovely tray...........



En samen met deel 1 ziet het er dan zo uit: 
And together with part 1 it looks like this:


Dat lijkt toch al heel wat, he?! En het gaat echt heel snel! Bonnie gebruikt hele snelle snijmethodes...... ;)
Daar ben ik echt wel fan van........ En ook de Companion Angle Ruler en de Easy Angle Ruler zijn in bestelling. Ik heb het nu nog gered met een lijntje aftekenen op een gewone snij-driehoek, maar dat gaat het in de toekomst niet worden, hoor...... De andere rulers werken veel sneller en heel precies!
That looks like something, doesn't it?! And it is so fast! Bonnie uses very quick cuttingmethodes....  ;)
I'm a big fan of that........ And that's why the Companion Angle Ruler and the Easy Angle Ruler are ordered. I did it this time by drawing a line on a triangle ruler, but that's nog going to work in the future, I think...... The other rulers work much faster and more precise!


Tussendoor werk ik heerlijk aan m'n koffiequiltje verder. Doorpitten is toch wel een heel relaxte bezigheid zeg! 
Het wordt al wel heel gezellig, he? De eerste zijde is klaar, dus nog drie te gaan. Misschien kan ik de volgende keer melden dat ze op tafel ligt en gebruikt wordt.  :)
In the meantime I'm working on my coffiequilt. Quilting is so relaxing!
It already looks great, huh? The first side is finished, so three to go. Maybe I can tell you all next time that she's finished and being used on the table.  :)

Geniet nog heerlijk van jullie zondagavond! Straks lekker even kijken naar de Quiltcam van Bonnie Hunter!! Zo gezellig!!
En voor deel twee van de Easy Street Mysterie staat hier onderaan de link.
Enjoy your sundayevening! Tonight I'm looking forward to see Bonnie Hunter at her Quiltcam!! 
so much fun!!
And for the link of the Easy Street Mystery part two look at the bottom of this post.

Love, Ria.


22 opmerkingen:

Berna zei

Lekker bezig. Geniet ervan!
Fijne zondagavond.

Nelleke zei

Hallo Ria je hebt de turbo flink aanstaan ik ga ook eens kijken naar de site die je doorgeeft ben nu toch wel benieuwd.Fijn dat je zoveel plezier hebt in het doorpitten.Fijne week en de groetjes Nelleke

Doniene zei

Easy Street is looking great!!! And the little coffie quilt is adorable!! Looks wonderful!!

Lieve groet uit Texas!!

Dorine zei

Spannend wat dit gaat worden.
Al die hoeken secuur werkje!!

Marjo B-W zei

je gaat hard!!! 't Ziet er nu al leuk uit, ben benieuwd naar het geheel.
Groetjes, Marjo B-W

Floor zei

Je houdt van lekker snel lees ik.
Grappig dat ik juist van lekker langzaam houd.
Maar je blokjes gaan inderdaad als een trein.
Zie dat je met quilten een tangetje gebruikt.
Vast om de naald door te trekken als je veel steekjes hebt gedaan.
Weet je dat daar handige naaldentrekkertjes voor zijn die je op je hand doet zodat het steeds bij de hand is?
Maar misschien vind je dat wel niks, dat zou kunnen.
Ben benieuwd hoe het verder gaat met je snelle blokjes.
GRoetjes,
Floor

Wietskes Quilts zei

Ha Ria,

poosje niets gehoord van elkaar he, maar wat schiet je toch geweldig op joh. en wat wordt het ontzettend mooi. ik benijd je best een beetje hoor, zit kwijlend te kijken naar al het moois en mag zelf niets doen. bah, niks an hoor. nou ja positief blijven, mijn tijd komt snel weer.

succes verder en zeker met je koffiequiltje.

groetjes

Wietske

Elni zei

Hoi Ria,

Ik hoorde dat Bonnie je reactie voorlas op de webcam. Ik dacht al dat jij die Ria was, ik hoorde van Gerda dat jij ook begonnen was aan de Easy street mysterie. Ik ook. Vind het helemaal leuk. Ik heb vorig jaar al eens de driehoeksliniaaltjes gekocht, werkt perfect.
Ik ben benieuwd naar deel drie vrijdag, heb deel twee vandaag afgerond.
Groetjes, Elni

Guusje, zei

Het ziet er mooi uit, veel plezier met verder quilten.

Gingini zei

Ha Ria, dat ziet er allemaal goed uit! Groetjes,:)

Quiltprinses zei

Hoi Ria,

Wat een productie! Ik wil ook!!!!(maar heb eigenlijk geen tijd...)
Veel plezier!
Gerda

jolanda zei

Dat gaat hard zeg! En je koffiequiltje vind ik echt zó leuk!

Johanna Faber zei

Veel handwerk plezier deze week
Groetjes Joke

Lida zei

Hoi Ria,
Het is al maandag en ik kijk vol bewondering naar jouw schitterende stapeltjes! Veel plezier met de steekjes, groetjes
Lida

Chris zei

Tjonge, je gaat als een speer zeg! Rijk gezicht.

Hennie zei

Ik heb even op je blog rond gekeken, ik was heel lang niet geweest, mooie projecten heb je onder handen ! ! !
Je hebt je mystery project netjes uitgesteld op je dien blaadjes, ik ben benieuwd hou hij er uit gaat zien.
Je koffie quilt ziet er ook erg leuk uit, veel quilt plezier.

Groetjes Hennie.

Cybele's patch zei

De mistery ziet er heel spannend uit. Je gaat lekker zo. De koffiequilt schiet ook al op. Hij wordt zo mooi!

Sandra B zei

Your flying geese are so lovely. Isn't purple a really great colour. Your handquilting is beautiful.

Judy Hansen zei

Good start on Bonnie's mystery. I love it that people all over the world are making this quilt together!
Judy (Virginia, USA)

The Thimblemouse of Country Crossroads zei

Ria...I'm so glad you stopped by to visit and I adore your blog as well. Oh my...your Easy Street is so nice and tidy...look at all you've gotten done! It's so much fun to see what everyone is doing - and to imagine so many of us working on the same project all over creation!

Kevin the Quilter zei

Your colors and units look amazig! You have a wonderful blog!

Marije zei

Jij bent echt goed op dreef. Mooie kleuren ook bij dat schaapje :). groetjes, Marije

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...