zaterdag 21 september 2013

Love Entwined deel 4 is af..... Love Entwined part 4 is finished.....

Kijk maar....
Is het niet mooi geworden? Ben er heel erg blij mee!
Wel heel anders dan de prachtige versies met Broderie Perse.....
Dat was wel een lastige beslissing.
Maar omdat ik het patroon van Esther Aliu (klik) zo mooi vond, gaf dat toch de doorslag.
En het gebruik van de Apliquick-staafjes heeft me zeker geholpen.
Ze heten niet voor niets "quick"..... :)
Zijn er dus eventueel nog geinteresseerden in een Apliquick-workshop... even klikken voor het vorige bericht... (klik)


Look....
Didn't it turn out great?
Just different than the beautiful versions with the Broderie Perse....
That was a tough decision...
But because I love the pattern made by Esther Aliu (click), that gave the decisive.
Using the Apliquick-tools has really helped me!


Even aan de waslijn... voor het grote geheel ...  ;)
Ik moet wel zeggen dat ik meer en meer verliefd wordt op deze prachtige quilt!
Hanging on the washing line.... for the bigger picture.... ;)
I have to admit that I fall more and more in love with this beautiful quilt!


Nu kan ik even verder met de klosjes doorpitten; ook een leuk werkje.
Er moeten er nog een stuk of tien en dan nog drie randen...
We blijven altijd bezig....... HEERLIJK!
:)
Now I can continue working on the klosjes: also something I enjoy.
I have to quilt a dozen or something and then three borders to go...
Keeping busy.... and I LOVE it!
;)

Geniet van je steekjes!
Enjoy your stitching!

 Love, Ria.


p.s. pootje van Amar!
p.s. paw from Amar!



50 opmerkingen:

Elizabeth zei

Love entwined, was er niet zo'n fan van.... maar als ik die van jou zie!!!! Helemaal prachtig, ben benieuwd naar het eindresultaat!!!

Annelies zei

Hij ziet er zo mooi uit !!!
Succes met doorpitten.

Groet,

Annelies

Nardy Beltman zei

De LE wordt prachtig! Ik vind het zo knap al die applicaties. En nog even doorpitten en weer een affo! Fijn weekend!

Monica zei

Mooi worddt deze quilt, jouw klosjes mag er overigens ook zijn!, succes met het doorpitten

conny's quilts zei

Wat ben je vlot met de LE, en wat een prachtig resultaat!

Floor zei

Die Amar is lekker aan het kluiven, groot gelijk, niks geen pootjes geven aan die gekke quilters!
Wat is je bloemenvaas prachtig geworden!
Hij doet echt niet onder voor broderie perse hoor.
Mooi stoffen en mooie bloemen, heerlijk genieten dus van het resultaat.

Linda Knowles zei

Je LE is prachtig maar de klosjes vind ik ook helemaal leuk. Succes met de voortgang.

Groetjes,
Linda

Judith zei

wat een mooie vaas met bloemen! mooi hoor :0)je keuze voor appliqué vind ik erg geslaagd.

Marisa zei

Me gusta como va quedando tu versión de Love Entwined de Esther Aliu, Felicidades. Saludos

Ineke Hulzebos zei

Het ziet er super mooi uit! Goed gedaan! En je klosjes zijn ook prachtig!

Groetjes, Ineke

Karen - Quilts...etc. zei

it turned out really good I have never done the other applique that some of them are talking of and I do not think I have the appropriate flowers to cut out that way anyhow. I will most likely do as you are doing.

Heleni zei

Oh wow Ria, wat is je vaas met bloemen mooi zeg. LE wordt steeds mooier hè. En heerlijk om er aan te werken.
Ik ga morgen met deel 4 beginnen. Had afgelopen week wat anders te doen in huis.
Je klosjes zijn ook erg leuk.

Elizabeth zei

Wat een prachtig patch-en applicatiewerk, Ria...
Ik zie in je banner een mooie Singer op de foto... Is ie van jou? Ik heb er ook zo ééntje..
De klosjesquilt is een beauty, zou ik ook graag nog eens maken!

Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

klara zei

Je LE wordt prachtig,, ik ben blij dat ik eindelijk ook een deel 4 zonder broderie Perse zie, ik gebruik batik stoffen en vind de uitgeknipte bloemen er niet mooi passen

Marguerite zei

Wat een bloemenzee!
Prachtig. Het past allemaal zo mooi bij elkaar.
Groetjes Marguerite

Ineke M zei

wat wordt je LE prachtig, mooi hoor je geappliqueerde bloemen ik heb ze ook zo gemaakt,

groet Ineke

Quiltstudio Babette zei

Het wordt heel mooi Ria, groetjes aan jou en Bé!!

X Babette.

Anne zei

This is looking spectacular, Ria! Thanks for sharing your progress and your methods.

baukje zei

Hij wordt erg mooi. Het lijkt me heel ergleuk om aan te werken, stteds die kleuren uitkiezen... Veel plezier ....

Saskia Smit zei

Een hele mooie bloemenvaas. En als 'iedereen' bloemetjes uitknipt ben je nog origineel ook.

feltfree på Åsly zei

EEn waar kunstwerk is het aan het worden. Groetjes Frederika

betty prins zei

Wat is jouw Love quilt mooi aan het worden en wat ga je snel en goed!!

Wietskes Quilts zei

Och ria, wat wordt het mooi en toch zo leuk dat ik hem in het echt heb gezien he?
Wat ben je toch opgeschoten!!!!
leuk, leuk!
liefs

Wietske

cs zei

Hallo Ria, wat ga je snel en wat is het al mooi zo!

Elni Langeveld zei

Dat geel van het kompas komt zo leuk terug nu in de hartjes van de bloemen. Je hebt je kleuren prachtig verdeeld! Super!!

Elni

Marga (MarPie) zei

Mooi hoor.

Groetjes,
Marga♥

Quiltprinses zei

Prachtig, prachtig!!
Persoonlijk ben ik niet zo van de broderie perse, ik zou net als jij ook voor appliqueren kiezen.
Quilt-ze!
Groeten,
Gerda

Ritainquiltland zei

Ik ben er al verschillende tegen gekomen op de blogs en ze zijn allemaal even mooi.
Ik heb de apliquick cursus ook gedaan en ik snap nu hoe jullie dat zo perfect voor elkaar krijgen, maar ik waag me er toch niet aan.
Ik geniet van die van jullie. Prachtig!

moonsquilthonk zei

Ria, wat een mooie bloemenpracht maak je ervan!!

De klosjes en Amar mogen er ook zijn, trouwens.. ;o)

Monica

Suuske zei

Ach Ria, hij wordt maar mooier en mooier!!
Ik doe er niet aan mee, de stukjes zijn me iets te klein maar geniet mee van alle prachtige versies die ik zo links en rechts tegenkom.

Fijne dag!

Groetjes, Suzanne

Johanna Faber zei

Wouw wat mooi
Groetjes en een fijn week Joke

jolie zei

Mooie kleurstelling. Vind het zelf erg druk maar als je het aan de waslijn ziet dan oogt het toch anders. Schitterend kleurgebruik!!

Wilma zei

O wat prachtig! jij mag echt wel trots zijn!
En zo lekker op schema, ik ben jaloers....
groetjes
Wilma

Helen zei

Beautiful work !!!!

A Nudge zei

Your LE is an inspiration for me, Ria. Love it!

Mamifleur zei

C'est très très beau Ria , je n'ai pas de tissus pour faire de la broderie perse je vais appliquer comme vous ! Amitiés
Mamifleur

Dear Jo zei

Wat een prachtige vaas!!! Zie alleen net dat ik bijna dezelfde kleurcombinatie van rood en geel voor de acht bloemen heb gekozen zonder jouw versie te hebben gezien. Hmmmm, nog maar even iets anders verzinnen dan. Je quilt wordt geweldig mooi en ik vind deze vaas misschien nog wel mooier dan alle vazen met broderie perse.

ukcitycrafter zei

Your Love entwined is looking beautiful and I love your 'cotton reel' quilt too.

ukcitycrafter@live.co.uk

Corina zei

Prachtig Ria, ronduit prachtig!

Bunny zei

You LE quilt is just so beautiful.
Bunny

LynCC zei

I just love seeing everybody's Love Entwined projects! I especially like your lily.

Anne Marieke zei

Je Love Entwined wordt prachtig!

En je hond ziet er heel lief uit. Een knuffeltje terug voor haar.

Bedankt voor je leuke comment op mijn blog.

Sandra zei

Your LE quilt is gorgeous.

Esther Aliu zei

Ria your block is so beautifully put together, it looks wonderful.

I was thinking about maybe using broderie perse with the vases but when I see how you've done this I have fallen in love with my pattern all over again and might change my mind again :)

Anyhow I made the pattern to mimic broderie perse style and seeing it made so well is a real delight -thank you for sharing it with us.

Judy Dietrich zei

Oh what a beautiful quilt top you have!! Love the colors---very rich looking & well done. Your bright quilt is so fun.

Carin zei

Ohhhh die LE ziet er schitterend uit !!!

Marijke zei

Mooi je LE en wat een vrolijke klosjesquilt!
groetjes van Marijke
www.bij-marijke-thuis.blogspot.nl

Beth in MN zei

Love Entwined is absolutely beautiful. Great work!!

Annelein zei

Komplimenten hoor! Het ziet er heel mooi uit!!!

cs zei

Inderdaad, je hoeft je zeker niet te ver velen!
Mooie quilts worden het...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...