woensdag 4 december 2013

Rustgevend....Restful.......

is het toch, als je stukjes stof zo achter elkaar door kunt naaien.
Het geluidje van de trapnaaimachine, samen met je gedachten, en de combinatie van stofjes, die samen iets moois worden.....
is it, when you're chainpiecing.
The sound of the treadle, together with your thoughts and the composing of fabrics, making something beautiful together....


Het wordt mooi!
Ben wel benieuwd waar we deze straks gaan plaatsen in de Celtic Solstice Mystery van Bonnie Hunter (klik).
It's looking great!
I'm so curious where we are going to place these iin the Celtic Solstice Mystery by Bonnie Hunter (click).


De kleine bloemenmandjes van de Sweet William doen het ook geweldig.....
The little flowerbaskets of the Sweet William Quilt is also coming along......


En de derde vaas van Love Entwined is in volle bloei.  ;)
Nu wachten op de volgende...
And the third vase of Love Entwined is in full bloom.  ;) 
Waiting for the next one....


Misschien kan het iets langer duren dat ik een volgend berichtje plaats.
Mijn vader is al een maand ernstig ziek en het laatste stukje van zijn aardse reis is nu begonnen...
We zijn verdrietig om hem straks te moeten missen, maar dankbaar dat hij rustig is en er naar uitziet dat zijn Heer en Heiland hem thuis komt halen....
Maybe it can take a while before I write a next post.
My father has been very ill for more than a month and the last part of his journey on earth has begon..
We are sad to have to miss him, but grateful that he has peace and is looking forward that his Lord and Saviour is coming for him to take him home.

Enjoy eachother.
Love, Ria.


21 opmerkingen:

Lucy zei

Wat ziet je naaimachine er gezellig uit zeg!

Wilma Kuin zei

Oh wat een prachtige werkjes,..\Ik zit te kwijlen achter mijn laptopje met mijn neus tegen het scherm gedrukt!!
:o)

Ingrid zei

Je gaat lekker met de mysterie! Hoe groot maak je 'm?

Sterkte met het begeleiden van je vader.

Groetjes Ingrid.

cs zei

Ria, wat ben je weer lekker bezig, ook nog een mysterie quilt maken!
Je LE wordt errughh mooi, ik kijk er af en toe even naar (zucht).

Verdrietige periode voor jou en je familie, veel sterkte.
groetjes, Sabine

Marguerite zei

Een verdrietige periode komt er aan maar wat fijn dat je in de tussen liggende tijd van je lapjes kan genieten. Je vaas ziet er super uit.
Groetjes Marguerite

Karen - Quilts...etc. zei

I love your flower baskets - so pretty. Sad of your father getting sicker but hope he is peaceful

Miny zei

Wat prachtig je LE, fijn dat je ondanks zorg nog wat kunt naaien aan die leuke blokken.
Veel sterkte met je vader komende tijd.

Groet Miny

conny's quilts zei

Zucht wat een prachtige werkstukken laat je weer zien. Heel mooi!

Annelies zei

Je bent met hele mooie dingen bezig. Hopelijk geeft het een beetje afleiding. Veel sterkte voor de komende tijd.

Chris zei

Om bij het laatste deel van je logje te beginnen, wat een zegen te weten dat je vader straks veilig Thuis zal zijn bij zijn Heiland! Wat zijn we rijk met die wetenschap. Maar toch ook veel sterkte hoor Ria in deze tijd. Ik hoop dat het nog een hele mooie en dierbare tijd mag worden.

Je vaas staat schitterend in bloei. Ik vind het maar knap, al dat applicatie werk!

En ik weet wat je bedoelt met dat rustgevende als je zo heerlijk met je machientje aan het werk bent. Dat had ik gister ook. Allen dan wel met mijn elektrische machientje.
Lieve groet van mij.

Judith zei

Geniet maar van je vader voor zo lang jullie hem nog bij jullie hebben. Fijn dat je bij het quilten ook zo heerlijk je gedachten kunt laten gaan.

Guusje, zei

Wat is je vaas mooi en de juistere wordt prachtig. Veel sterkte gewenst met je vader.

Saskia Smit zei

Wat een schitterende dingen laat je zien en wat een mooie dingen schrijf je op. Veel sterkte en zegen gewenst de laatste dagen.

jolanda zei

Er liggen moeilijke tijden voor jou en je familie in het verschiet dus. Geniet samen nog maar zoveel mogelijk van jullie laatste momenten samen.
Heel veel sterkte gewenst.

Floor zei

Fijn dat je ondanks je verdriet toch met mooie dingen bezig ben om je zinnen te verzetten.
Het geeft rust om lekker wat lapjes te naaien.
Kan me voorstellen dat je nu even blog-rust houdt en al je aandacht aan je vader besteed.
Ik wens je veel kracht en sterkte toe.

KijkDaarIs zei

Lapjes - trapmachientje..en dan je gedachten laten gaan.....
hopelijk kun je nog veel bij je vader zijn...
sterkte de komende tijd !
lieve groeten
Gerda

Lida zei

Je bent druk met allemaal heel mooie creaties en nu in deze donkere dagen voor Kerst een afscheid van je vader nadert, wens ik jou en allen die van hem houden sterkte!
Lida

Nardy zei

Wat laat je weer mooi werk zien.
Een verdrietige periode voor jullie; sterkte voor de komende tijd. Fijn om te weten dat hij Thuis mag komen. Hartelijke groet, Nardy

Andee zei

Glad you are joining the mystery! Your basket blocks are beautiful!

Lynn zei

I'm impressed by your beautiful work!

Joke zei

Leuk dat je op mijn blog reageerde.
Wilde jou ook goede feestdagen wensen maar lees nu het berichtje over je vader.
Hoop voor je dat je deze moeilijke tijd veel steun aan elkaar hebt.
Liefs, Joke

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...