zondag 2 maart 2014

Zoveel te doen.... So much to do....

de afgelopen tijd..... en zoveel verschillende projekten onder handen..... allemaal ook zo leuk!
lately..... and so many different projects...... I like them all!

Ik laat wel even wat foto's zien, zodat jullie even mee kunnen kijken.... ;)
showing you a few pictures, so you can see for yourself..... ;)


Hier staat het nieuwe machine quiltframe, met de Sisters Choice Quilt erop. 
Het vordert al gestaag en het wordt echt prachtig!
Wat ben ik blij met het frame van de fa. Meeuwisse (klik).
Here you see the new machine quiltframe, with the Sister's Choice Quilt on it.
It's getting there and looking gorgeous!
I'm so happy with my frame by mr. Meeuwisse. (click) 


Even van dichtbij laten zien, zodat jullie kunnen meegenieten.... :D
A bit closer, so you all kan enjoy with me.... :D


En dit is de Love Entwined Bee, bij Quiltpalace (klik-onder cursusprogramma..)
And here is the Love Entwined Bee, we reside at Quiltpalace (click-look under "cursusprogramma")


Mooie kleuren!
Great colours!


En mooie uitvoeringen!! Heel bijzonder!
And lovely performances!! So extravagant!



Mooie pastelkleuren!
Lovely soft colours!


En mijn Love Entwined centrum helemaal klaar. Ik ben nu bezig met de randen er omheen.... 
And my Love Entwined centre completely done. I'm working on the borders now....



Natuurlijk worden er ook bloemenmandjes gemaakt .....
Sweet William krijgt langzaam maar zeker vorm...
Ofcourse I'm also working on the flower baskets..
Sweet William is slowly but surely taking shape...


En kijk eens naar dit prachtige hart!
Ik heb het gekregen van Nat Palaskas (klik).
Vooral  na alles wat er de afgelopen tijd hier gebeurd is, snap je wel dat me dat enorm raakte...
Het kruis op het hartje en de kruissteekjes erop geborduurd....
Mijn hart stroomde even over..... 
And look at this beautiful heart!
It was given to me by Nat Palaskas (click).
Especially after everything that happened here, you can quess that this struck me enormously.....
The little cross on the heart and the cross-stitches embroidered on it..
My heart overflowed.....

Tot zover maar even mijn verslagje van de afgelopen tijd.
Voor jullie allemaal een heel goede week!

So far my report of the last couple of weeks.
For now I whish you all a very good week!

Love, Ria.

p.s. gekke Amar..... ;)
p.s. crazy Amar..... ;)


24 opmerkingen:

Karen - Quilts...etc. zei

everything all of you are working on looks so pretty - one day I need to get my Love Entwined back out to work on - I have been very lazy with applique lately

Jossie zei

Wat laat je weer schitterende werken zien. Allemaal even mooi. Prachtig dat quiltrek. Je quiltwerk ziet er heel mooi uit.

Dorine van Lent zei

Hoi ria, ik zie dat jij dat quiltframe hebt met je eigen Bernina erop ik zit hier ook over tedenken.
Is het moeilijk om te leren.
Zou ik anders eens bij jou mogen kijken als je niet te ver weg woont??
Groetjes Dorine

Nat Palaskas zei

You got a quilting frame Ria! You are brave! I got that pattern of basket quilt. One day, yes one day I will make it! It's nice to see my heart found a home at your house - May it keep you warm heart - Hugs Nat

Martine zei

Wat wordt je Sweet William leuk. Staat ook nog op mijn lijstje.

Ans zei

Mooie plaatjes, en wat is je LE mooi aan het worden. Wat een werk is dat geweest.

Quiltprinses zei

Wat ben je weer ontzettend actief en wat maak je weer veel moois.
Heel veel succes met je quiltframe! Het is een superframe, heerlijk om je quilt mee door te quilten.
Veel liefs,
Gerda

baukje zei

Prachtig die verschillende LE's . En ik heb dezelfde machine maar mij lukt het niet goed om ermee te quilten hoor. Zo' tafel lijkt méhet einde. Als ik het goed begrijp beweegt dan je machine i p v je quilt. Veel succes .

Marguerite zei

Wat een hoop moois laat je hier zien. Je moet wel ruimte hebben om zo'n rek neer te zetten!
Groetjes Marguerite

Berna zei

Wat een mooie projecten laat je zien. Het machinequilten gaat je goed af zo te zien.

NADINE zei

Ria, dear friend, it feels SO good to read you again ! I was missing your posts...
WOW, such great pictures and beautiful works. Keep going, dear!
In thoughts with you,
NADINE
XOXOXOXOXO

Suuske zei

Wat een boel moois laat je weer zien. Wat is je LE mooi zeg, wat zeg ik, ze is prachtig.

Groetjes, Suzanne

Floor zei

Dat rare hondje toch van je. Lekker liggen op je quilt in wording.
Even uitproberen of het wel naar zijn zin is.
Die naaimachine maakt mooi werk. Jammer dat we hem niet bezig zien op een filmpje.
Je bent superdruk met al je mooie projecten. Je L.E. is ook al zo mooi. Leuk om die verschillende bij elkaar te zien op de bee.

Wilma Kuin zei

Wat een mooie projecten allemaal,..
Leuk om even mee te mogen genieten bij jou!

Chris zei

Hallo Ria. Dat frame!! Had je dat doorquilten met de machine op het frame al ergens geleerd? Of is het: al doende leert men? Lijkt me dat je dat toch eerst in de vingers moet hebben. Het gevoel moet hebben. Fantastisch.
Fantastisch vind ik ook je LE. Wat een pracht zeg!

Daniëlle zei

Oh meis wat heb je weer mooie steekjes gemaakt! De LE is snel gegaan he, schitterende kleuren! Fijn dat je "op visite" bent geweest! Dikke knuffel, XXXD

marga zei

O wat een mooie dingen komen daar voorbij. Echt genieten al die mooie kleurtjes.
Groeten
Marga

Terry zei

Lots of wonderful projeeccts making progress. Your head heart and hands are full of love. Sending you my love as well.

Esther Aliu zei

It's so nice to see all the projects you are working on, they are all lovely, but it really warms my heart to see you meeting up to make LE, they look so wonderful, thank you for sharing these pics, they are a great inspiration and I hope they will motivate other members making LE to meet up and share the journey.

Glenda zei

Hi Ria it is lovely to see you all sitting together making your LE how wonderful to be able to join up with other quilter to do this. Thanks for sharing all the photo's with us. Your own LE centre looks so beautiful. Cheers Glenda Australia.

Plum Cox zei

An LE quilting bee? What a lovely idea! Beautiful work!

conny's quilts zei

Wat leuk een LE bee! Mooi om al die verschillende uitvoeringen van deze prachtige quilt te zien. Fijn dat frame hé, ik heb er ook veel plezier van!

Karens Quilts, Crows and Cardinals zei

Just beautiful Ria -- love all of your work. Thanks for sharing. Karen

A Nudge zei

What a wonderful post with so many beautiful projects being worked on. Love your LE and how great you have a group you can work in it with.
Thanks for sharing.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...