zondag 23 maart 2014

Hoe snel de tijd kan gaan...... How quickly time flies by......

en hoe bezig je dan kunt zijn met heel veel dingen, he?!
and how busy one can be with so many different things, he?!

De afgelopen weken heb ik echt van alles in mijn handen gehad en weet je...... het is allemaal leuk om te doen!   ;)
These last few weeks a many projects came threw my hands and you know..... they are all so much fun!  ;)



Bijvoorbeeld de Love Entwined Quilt (klik).
Ons huiswerk van de laatste maanden is wel heel veel, zodat het mij niet meer lukt om bij te blijven, maar dat drukt de pret niet, hoor!
Het is een plaatje van een quilt en een plezierige uitdaging om eraan te werken.
For instance the Love Entwined Quilt (click)
Our homework these last few months was extensive, so it's impossible for me to keep up, but that doesn't matter a bit!
It's a gorgeous quilt and such an enjoyable challege to work on.



En ook de kleine sterretjes-lap is gegroeid met twee rijen. 
Toch zou het leuk zijn als het nog wat groter wordt; ik houd nu één keer van grotere quilts...... :)
Het is dus nog een poosje een UFO...
Also the little stars have grown with two rows.
It would be fun to see it grow a bit bigger; I just love bigger quilts.....  :)
So it will be a UFO for a while....


Oh.... EEEENNNNNN:
de Sister's Choice Quilt (alias de KoningsQuilt)  is helemaal doorgepit op mijn machinale quiiltframe..... Joepie!!!!
Dat vind ik echt een succes!
Wat ben ik blij met het frame!!!!!  :D
Oh...... AAAANNNNNNDDDDD:
the Sister's Choice Quilt (alias: the King's Quilt) is completely quilted on my machinequiltframe.....
Great!!!!!
It's such a succes!
And I'm so happy with my frame!!!!!!!  :D


En natuurlijk even iets dichterbij...
(zie je al die kringelende bloempjes... :) ...? )
And ofcourse a bit closer....
(do you see all those swirling flowers......  :) ....? )



En natuurlijk wilde ik ook graag meedoen aan de Crochet Along van Tertia en Jolanda (klik).
Hier is één van de dekens, want ik wil er natuurlijk ook één maken voor de dochters..... dat snappen alle moeders wel, he?!
And I also loved to join the Crochet Along by Tertia and Jolanda (click).
Here is one of the blankets, ofcourse I also wanted to make one for my daughters..... all you mothers understand, huh?! 



Zo kleurig..... en zo leuk!!
So colourful... and such great fun!!


Dus jullie zien dat ik me niet verveel en ik wil echt graag vaker een verhaaltje te schrijven....
So you see I'm not sitting doing nothing and I would love to right a posts more often....

Maar voor nu: een fijne zondag en geniet!
But for now: a lovely Sunday and enjoy!

Love, Ria.



29 opmerkingen:

Karen - Quilts...etc. zei

all of the quilts are beautiful that you show. I have hung my LE on the design wall to remind myself to get back to working on it. I have been finishing other projects and I haven't kept up on it. I hope to get back to it one day.

Heleni van Til zei

Je LE is prachtig. Die kleurtjes zijn zo leuk!!!
Het is idd lastig om bij te.blijven, het lukt mij ook niet hoor. Het is zoveel werk maar wel erg leuk.
Jouw deken ziet er ook erg snoeperig uit. Ik ben er (nog) niet aan begonnen maar kheb er eigenlijk wel zin in.
Fijne zondag

Sabine zei

Prachtig Ria!
groetjes

Ineke Hulzebos zei

Ja Ria, als je zo druk bent met zoveel mooie projecten, dan vliegt de tijd. Allemaal prachtig!!! Ben helemaal flieft op je LE, wat wordt die mooi, pffff...

Fijne zondag, liefs, Ineke

Saskia Smit zei

Ook een hele fijne zondag. Mooie dingen weer.

Lida zei

Geen wonder dat je de LE niet bij kan houden, je doet er nog even een lading andere producties tussen door en allemaal schitterend! Wat is je quiltwerk mooi geworden! Groetjes
Lida

NADINE zei

WooooHooo! You sure did A LOT of beautiful work. Brvo, my friend, so good to hear from you...

XOXOXOXO
NADINE

betty prins zei

Wat een moois laat je weer zien!!!
Ik heb zo'n bewondering voor je LE. ik heb de hele middag aan mijn prille begin ervan zitten werken en kom er nu achter dat ik een puntje te weinig heb...
Mooi je gehaakte dekens, bij mij ligt die al weer even stil, gewoon te druk met andere dingen...

Wilma zei

Ja wij snappen dat helemaal. lekker overal aan werken! Je haakdeken is super leuk en die hexagonnen/sterren ook helemaal mijn ding. Ik loop ook achter met huiswerk maar goed, we gaan gewoon lekker door.
Groetjes
Wilma

Berna zei

Mooie quilts maar ik ben helemaal weg van je sterrenquilt.
Fijne avond.

Floor zei

Wat is je quilt prachtig geworden, en zo schitterend doorgequilt! Snap niet hoe je dat kan op de machine hoor.
Nog even het randje en dan is ie klaar!
De sterren schieten ook al lekker op.
Zolang je er aan bezig bent vind ik het geen ufo hoor.
Die komt best af.

Auckje van der Leij zei

Je LE 3d bloemetjes in het vaasje zijn snoepjes! Hartstikke leuk!

Guusje, zei

Wat laat je veel moois zien. Wat heb je veel gedaan de afgelopen tijd,

feltfree på Åsly zei

Wat ben je met veel mooie dingen bezig zeg. De kleurtje voor beide dekens zijn prachtig.

Lucy zei

Zo Ria, wat ben jij lekker bezig zeg. Ik vind je sterren prachtig en... met die quiltmachine komt er tenminste nog wat af . ... wat je van mij op dt moment niet kan zeggen :-(

Astrid zei

Gorgeous WIP's as always! The Love Entwined Quilt is just amazing. Don't know if I ever will have patience for such work. :) Love the other quilts too and the crocheted blanket is lovely! Love the colors. Have a wonderful week!

Quiltprinses zei

Ria, wat schiet je geweldig op met je LE en wat is ie mooi!!!
Ook je andere quilts en je haakwerk zijn super. En wat knap dat je je quilt zo mooi hebt doorgequilt op je frame. Ook dat is een hele kunst, daar weet ik alles van!

Tot snel.
Liefs,
Gerda

conny's quilts zei

Wat een heerlijk blogje tref ik hier bij jou. Wat een prachtige werkstukken allemaal!

Aunt 'Reen zei

I love stopping by your blog Ria!
Your work is always so very beautiful!

Chris zei

Tjonge, wat ben jij geweldig bezig!! Wat heb je die quilt mooie doorgequilt op je frame!! Daar ben ik in goeie zin jaloers op!
Je deken wordt ook ontzettend leuk. Gezellig werk is dat hè, en even heel wat anders. Succes en plezier met alles!

jolanda zei

Wat is het doorquilten goed gelukt zeg!! Ziet er fantastisch uit!
Je sterretjes vind ik ook prachtig.

Jantine zei

Oh wat ben je heerlijk bezig!

A Nudge zei

Everything is so beautiful!

Glenda zei

Oh Ria so much beautiful eye candy this week to see. But you Love Entwine had me stop in my tracks it is simply beautiful. what an inspiration you are to me, your borders make my heart beat faster seeing those tiny wee flowers. Have you managed to sleep at all this week/ LOL. CHeers Glenda Australia.

Helen in the UK zei

Saw the link to your King Quilt on Bonnie's blog and had to come take a closer look. Love how you've used red as your consistent colour. Beautifully quilted too. What a lovely memento of a coronation :)

HelenMarie zei

Your work is so beautiful!... from LE to your kings quilt... and that crochet is awesome! Each row is a different color and stitch! Is there a pattern for this or are you just making it up as you go?

hm

Esther Aliu zei

Goodness Ria, how do you fit it all in??!!

I have to say that your LE is just superb, it looks wonderful, I can't wait to see the whole thing finished. I especially love all your block details, they really make each part so special in its own way.

Terry zei

You have been very busy anx everything is looking great. The long arm quilting is great.

Lucy zei

Mooi Ria, wat zal jij blij zijn met het quitframe zeg. De ene na de andere quilt zie ik voorbij gaan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...