zaterdag 14 juni 2014

Zulke leuke dingen...... Such great things.....

te melden! Lees je even mee??  ;)
to tell you! Want to join me??  ;)



Eerst maar even laten zien dat er heerlijk wordt doorgewerkt aan de Sweet William-quilt 
en ik moet echt zeggen dat ik handquilten toch wel weer heel erg leuk vindt.
Het gevoel die kleine steekjes te maken....... hmmmmm... heerlijk!
I first wanted to show you my progress on the Sweet William-quilt.
And I have to say, I find handquilting so much fun.
It's such a great feeling to make all those tiny stitches..... hmmmm...... love it!


EN.......
de nieuwe keuken en toilet zijn helemaal klaar!
Wat is het een heerlijk gevoel om daar naar ... en in rond..... te kijken!
Alles heeft zijn plekje weer gevonden.
(ppssstt; .......  ik heb zelfs nog twee planken over......)
Geen afzuigkap meer aandoen met de schroevedraaier......  ;D
Zucht....... H*E*E*R*L*IJ*K.....!
AND.........
the new kitchen and toilet are done!
What a great feeling it is to look at.... and to be there!
Everything has found it's place again.
(ppssssttt: ...I also have to shelves who are empty.......)
No turning the extractor hood on with a screwdriver.......   :D
Sigh......... I*L*O*V*E*I*T ......


En dit is mijn uitzicht vanaf mijn quiltplekje aan de tafel......  
:D
This is my view from where I'm quilting at the table......  
:D



En ook maar even een nieuw kleedje gekocht bij dat grote zweedse warenhuis....
En zo heerlijk zacht, he?!
Also bought a new rug at that large Swedish warehouse......
So lovely and soft!


En nu je overal ziet dat het hexagonnen-virus weer om zich heen grijpt, 
ben ik ook maar even begonnen om oude dingen erbij te halen.
Het is toch wel weer leuk om te spelen met die allerlei-kleuren-bloempjes!
Het moet toch echt maar eens af;
zien hoe ik dat ga doen..
And now you see the hexagon-virus is starting to show up everywhere, again,
I also wanted to pull out the old project.
I can tell you it is so much fun to play with all those coloured-flowers again!
Just have to see how I will finish this one..



En een hele grote verrassing!!
Ik heb de Give-Away gewonnen van Created by Mascha (klik).
Wat een pracht van een stoffenserie!
Moet echt even nadenken waar ik deze voor ga gebruiken, hoor.
Ik vind ze prachtig!!
Dank je, Mascha!
<3 b="">
And a big surprise!!
I won the Give-Away by Created by Mascha (click).
What a beautiful fabric-line!
I really have to think where I'm goiing to use them.
I love them!!
Thanks so much, Mascha!
<3 b="">


En zie je dat lieve hartje!
Dat kreeg ik erbij kado.
Wat ontzettend lief, he??!!
:D
And do you see that lovely little heart!
That was a gift as well.
Isn't that sweet??!!
:D


En Amar slaapt door alles heen;
zo blij is ze dat alles weer normaal gaat...
Geen gebreek en lawaai meer in huis; rust!
Eerst even bijslapen...
en gelijk heeft ze!!
And Amar sleeps all day long;
she's so glad everything is back to normal...
No construction and noise in the house anymore; peace and quiet!
First catching some sleep...
and right she is!!


Wens jullie allemaal een heel goed weekend;
geniet van elkaar!!
Whishing you all a very good weekend;
enjoy eachother!!

God bless (y)our Home!
Love, Ria.



28 opmerkingen:

Wietskes Quilts zei

Wat een heerlijke keuken heb je. ik had hem al gezien op FB en zo te zien is hij al goed in gebruik genomen. En dan je Sweet William is zo mooi!!!
Volgens mij heb je er al een plek voor?
Veel plezier nog, geniet van alles.
groetjes
Wietske

conny's quilts zei

Wat een fijne en mooie nieuwe keuken heb je, dat wordt heerlijk kokkerellen! Wat een mooie quiltprojecten laat je verder zien, jij hoeft je niet te vervelen. Ik vind jouw quiltwerk bij de mandjes erg mooi.

Judith zei

Wat heerlijk, ik geloof direct dat jullie hier enorm van genieten. Lekker alles schoon, en nieuw en aan de kant. En je quilt? pRACHTIG. Fijn weekend verder

Judith zei

Wat heerlijk, ik geloof direct dat jullie hier enorm van genieten. Lekker alles schoon, en nieuw en aan de kant. En je quilt? pRACHTIG. Fijn weekend verder

Gingini zei

Dat was een lekker leeslogje deze keer. :) Wat ziet het er gezellig uit en wat een beauty van een keuken! Je Sweet William is echt heel sweet, lekker werkje, oja en leuk om je hexjes weer te zien langskomen. Mooi!

Ria van Kasteel zei

Wat een prachtige keuken en wat wordt de sweet William mooi zeg. Gefeliciteerd met de give-away mooi stapeltje stofjes, helaas zijn hexjes om kartonnetjes niet aan mij besteed en heb bewondering voor de mooie resultaten.

Groetjes van Ria ;0))

Guusje, zei

Mooi quiltwerk heb je gemaakt. Het wordt een erg mooie quil. En wat en mooi kleed en hexagonnen.

Elni Langeveld zei

Leuk! Mooi! Gezellig! Kortom WOW!!

Liefs, Elni

Grit zei

It is a great post. All your work looks wonderful. And I love your kitchen, looks fantastic. I wish I would like to have a white kitchen too.
Greetings Grit

Jantine zei

Heerlijk, die nieuwe keuken. De Williams wordt schitterend en die quilt achter de bank... zwijmel, zwijmel...

Annelies zei

Genieten hoor van je quiltwerk en natuurlijk de nieuwe keuken !

feltfree på Åsly zei

Dat is een pracht keuken. Dat is genieten om daar te mogen koken zeg.

Annemieke zei

Je quiltwerk in je Sweet William is echt heel mooi. En je keuken is prachtig geworden. Ik ben ook weg van het werken met de Engelse papiertjes methode. Het zal echt gaaf zijn als je die quilt (of als de Engelsen vroeger deden als sprei, zonder vullig) af gaat maken.
Ook fijn weekend,
Annemieke

Every Stitch zei

Your quilting is wonderful! and so nice to hear how much you are enjoying it. I do love all those hexagons too!

Phyllis zei

Wat wordt je quiltwerk mooi! En wat een enig patroon. Superleuke quilt alles bij elkaar. Gefeliciteerd met de nieuwe keuken, heerlijk! En dat kleedje, dat ziet er heel bekend uit...ligt bij ons in de studeer/muziekkamer! Ook al van die vrolijke hexies!

Berna zei

Ik kan me voorstellen dat je geniet van zo'n prachtige keuken. Wat een (kast)ruimte!
En je sweet william wordt prachtig! Moou doe bloemen zo in de grote vakken gequilt.

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries zei

Oh what a lovely post Ria.....your quilt looks so beautiful hanging up....sigh.....Congratulations on your win!!! Your kitchen is great......Blesss your Home....love Dzintra xo

AnneClaudine zei

Heerlijk van genieten Ria. Een periode van rust heb je wel verdiend!
Lieve groet,
Anne Claudine

Marguerite zei

Wat een mooie keuken heb je. En twee planken over? Ik ben jaloers kom er zeker drie tekort. Haha... Wat een mooie werkjes laat je zien. En wauw wat een mooie prijs heb je gewonnen. Daar vind je vast een mooi werkje voor.

Lida zei

Wat een heerlijke keuken! Ik moet nog even wachten op de mijne maar ben nu wel een beetje jaloers op die grote en ruime van jou! Heerlijk uitzicht heb je zo! Groetjes
Lida

Terry zei

I'm sure the bright modern kitchen will give you lots more time to work on the beautiful Sweet William.

Quiltprinses zei

Wat een mooi quiltwerk!! Petje af hoor!Geniet van al je mooie nieuws in huis.
Liefs,
Gerda

Wilma Kuin zei

Prachtig, prachtig, prachtig,..
wat een prachtige keuken,...
Het handquilten blijf ik heerlijk vinden,..

Karen - Quilts...etc. zei

Ria I just love all your quilts - they are all just so pretty. I too have work going on in the house remodeling - it will never be done I feel. I love your hexies and all the others.

Chris zei

Super fijn die nieuwe keuken! Wat zal je daar blij mee zijn.
Het handquilten vind ik eigenlijk altijd het mooiste. Veel werk, maar ook leuk om te doen en hij wordt zó mooi!
En die hexjes, dat blijft ook altijd leuk. Zo af en toe weer oppakken en hij komt dan wel klaar.

Nat Palaskas zei

Gorgeous quilt and quilting Ria.
congratulations on your new kitchen. You will enjoy using it for the first time. Love Nat

Evelyne zei

Via, via kwam ik op je blog.
Wat een mooi quiltwerk aan je Sweet William!
Mooie keuken heb je, dat daagt uit om lekker te kokkerellen.
De quilt waar je naar kijk vanuit je werkhoek is prachtig!
Heeft hij/zij ook een naam?

Groetjes,
Evelyne

Vivian zei

I know it's a wonderful feeling to have the renovation done. Your kitchen is beautiful, and Amar looks like a very peaceful, happy dog.
You're making great progress on your Sweet William quilt. It's going to be a beauty.
I couldn't imagine a lovelier place to be quilting than where you are--seeing your own quilts and the updated kitchen and not far from your pretty back yard. Such a heavenly quilting spot.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...