maandag 8 september 2014

Liefde is...... Love is......

steeds nieuwe steekjes zetten aan hetzelfde project.....  ;D
terwijl je weet dat het nog heel lang kan duren voordat het af is....
making new stitches every time on the same project..... ;D
knowing it will take a lot more time to finish....


En omdat ze zo groot wordt (en dit is nog maar de eerste rand ...!..)
ook maar even een boven-aanzicht hieronder.
And because she gets so big (and this is only the first border.....!..)
also a picture from above here.


De kleuren komen niet helemaal zo mooi uit.
Zal wel komen ondat de zon nog zo naar binnen schijnt.
(opzichookwelfijnnatuurlijk!)
The colours seem a bit dull.
I guess that is because the sun is shining threw the windows.
(alsoniceofcourse!)


Deze mosterd-gele stof wordt de tussen-rand.
Ik moet het nog wel vastnaaien, maar eigenlijk wil ik de hoeken ook eerst af.
This yellow/brownish fabric will be the inbetween border.
Have to attach it still, but I want to wait till I finish the corner-units.


En met deze rand ben ik bezig;
opzij moeten er nog twee motiefjes gemaakt; zie je?
And I'm working on this border;
on both sides I have to attache the last parts, see?


En als ik helemaal flauw ben van m'n naaldje;
of mijn vinger weer eens helemaal beurs is van al dat geprik...
dan haak ik snel even een paar randjes van de Crochet Along 2014 aan één van de dekens in wording.
And when I'm absolutely tired from my little needle;
of when my fingers hurt from all the stitching..
I crochet a few borders from my Crochet Along 2014 on one of my blankets.

Geniet van jullie steekjes!
Enjoy your stitches!

Love, Ria.

P.S. Gelukkig gaat het steeds beter met ons Nadeche-Prinsesje! 
Ze doet het geweldig en gaat heel natuurlijk om met de drain uit haar nier.
We zijn zo ontzettend trost op onze grote-kleine-meid!!
P.S. We are so happy that our Nadeche-Princess is feeling better every day!
She's doing great and handles the drain from her kidney really natural.
We are so very proud of her!!

31 opmerkingen:

Brigitta zei

Wat heerlijk te lezen dat het zo goed gaat met je kleindochter. Kinderen zijn gelukkig zo flexibel.
Ik vind je LE prachtig. En wat een doorzettingsvermogen heb je om deze hele quilt te maken. Groetjes, Brigitta

Supergoof zei

*FLIEFT* is,... genieten van zoiets moois dat met zo veel liefde gemaakt wordt,...
;o)

quiltingmieke zei

piep fijn dat het goed gaat met je kleine meid en wat een prachtstuk maak je daar , wauw, hoedje af knuf

Heleni van Til zei

Wat fijn dat het goed gaat met je grote kleine meisje. Dat geeft weer een vertrouwd gevoel hè.
Ooohh wat een bewondering heb ik voor je werk aan de LE.
Wat wordt tie mooi zeg.
Ik ben er (nog) niet zover mee....

Hermie zei

Wat een prachtige quilt wordt het.

Wietskes Quilts zei

Wat een opluchting voor jullie, heerlijk!!!
En wat wordt je LE mooi. wat een monnikenwerk he?
maar wat zul jij straks trots zijn als het klaar is.
lieve groetjes
Wietske

Quiltprinses zei

Wat goed om te horen dat het weer beter gaat met Nadeche!
Je LE en haakwerk: GAAF!!!:-)

Marga (MarPie) zei

Heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat met de kanjer van een kleindochter.
Ze worden alle twee heel mooi de quilt en de gehaakte deken.

Groetjes,
Marga♥

Elizabeth zei

De LE is een prachtquilt! En tja, als je ergens dol op bent is het ook niet erg om er vaak aan te werken en geeft het ook helemaal niet als het stapje voor stapje gaat...
Wat een zorgen opeens om je kleindochter (ik heb even bij gelezen...), wat is een leven toch broos. Beterschap gewenst voor haar, en wat heerlijk dat er vooruitgang is te zien!

Groetjes, Elizabeth

Karen - Quilts...etc. zei

love your progress on LE - I so have to get back to mine when we get home from traveling. I have so much sewing to get caught up on

Jantine zei

Je LE wordt schitterend! Heerlijk genieten van een lekker project met zijpaadjes... klinkt goed!

Sis Voorn zei

Je hebt prachtig werk verzet !!!

Ineke zei

Geweldig mooi, bewonder je lef! Succes verder. Je CAL ziet er ook zo mooi uit!!!
Beterschap voor jullie kleine meid.

Liefs, Ineke

Bed, breakfast en quilts zei

Helemaal sprakeloos.......wat mooi!

feltfree på Åsly zei

Wauw wat een fantastisch quilt. Het is de moeite waard om door te prikken.

Kyle zei

Your LE quilt is absolutely beautiful. I thought about doing that at the beginning of the year, but I knew it was way above my abilities. Lovely work. And the colors and patterns of your crochet blanket are super fun!

Johanna Faber zei

Rai wat mooi zit met open mond te kijken en te genieten en je haakwerk ook schitterend, die van mij is al lang af, maar hij is lekker warm
Groetjes uit Zweden

Ria van Kasteel zei

Ontzag voor je doorzettingsvermogen betreft de LE, het was mij toch teveel werk en is bij het middenblok gebleven. Toch te weinig tij. En wat een mooi dekentje ben je aan het haken zo vrolijk.

Groetjes van Ria ;0))

Lida zei

Fijn dat je kleindochter vooruit gaat, hoop dat ze snel helemaal opknapt!
Wat betreft je quilt! WOW!!! Echt wat wordt die gaaf! Groetjes
Lida

Nat Palaskas zei

So much love go into all those little stitches! That crochet blanket is gorgeous. Someone is lucky this winter! Love Nat

jolanda zei

Wat wordt dit mooi!!!
En wat fijn te horen dat het veel beter gaat met je kleindochter.

Wilma zei

O, gelukkig gaat het goed met je kleindochter. Pak van je hart toch?!
Je randen vind ik prachtig zowel van je haakwerk als van je bjoetie-LE
Tot gauw lieve Ria.

Marijke zei

O wat een pracht je Love Entwined!
Je ziet het er gewoon vanaf dat ze met veel liefde en zorg wordt gemaakt! Geweldig!
En ook je haakdeken is prachtig van kleur!
groetjes van Marijke

Anoniem zei

Wat ontzettend prachtig wordt je L.E. Ik heb zo'n bewondering voor de mensen wie deze maken. Geniet nog van je werk.

Anita

Kathleen at Rose Prairie zei

Yours is so beautiful and inspiring. You should be thrilled and proud. I just love it

Chris zei

Ik ben (in goeie zin!) jaloers! Hoe krijg je het voor elkaar! Zóóóó mooi en veel werk. Dat zou ik toch ook wel willen leren. En .... deze week begin ik aan een applicatie cursus. Niet dat ik dat nooit gedaan heb, maar de echte kneepjes van het vak heb ik nooit geleerd. Dus wie weet....

marga zei

Een diepe buiging voor de quilt die je aan het maken bent. Zo mooi gemaakt met al dat applicatie werk een hele klus.
Fijn dat het nu beter gaat met de jullie jongste.
Groeten
Marga

Balsemien zei

Oh Ria dit blogje had ik even gemist: prachtig!
En fijn dat het met je kleindochter beter gaat!

My cozy ✄ little space zei

leuke blog, ik vondt u via andere blogger..zal zeker volgen...groetjes

Hennie zei

Ria wat wordt dit een prachtige quilt, super mooi.
Je haakdeken ziet er ook toppie uit !

Groetjes Hennie.

antique quilter zei

your quilt looks beautiful, your work is amazing
thanks for sharing
Kathie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...