maandag 17 mei 2010

Allerlei............... All kind of..........

quiltigheden passeerden hier mijn handen, de afgelopen tijd. Ik ben nogal afwezig geweest door allerlei leuke en niet-zo-leuke dingen die mijn aandacht in beslag namen...... Sorry, dus!
Ik zal jullie even de foto's laten zien van alle bezigheden.

quilty things passed my hands lately. I was quite absent due to some nice and not-so-nice circumstances, who took all my attention....... So I'm sorry!
I will show you some pictures of my activities.














Allerlei speldenkussens. Wat een leuk karweitje!

All sorts of pincushions. What a lovely job to do!












En mijn hulpje om dit allemaal te doen..... Caroline. ;))
And my help to do these things........ Caroline. ;))













Eén van mijn hexagon-projecten; een veld van allerlei kleuren bloemen. Vrolijk gezicht, he?
One of my hexagon-projects; a field of all kind of coloured flowers. What a cheerful sight, isn't it?















Dit is het tweede project; alles in zachte creme en bloemen-stofjes..... Ook leuk, he?

This is the second project; all in soft creme and flower-fabrics..... Looks also nice, doesn't it?










En dit is mijn werk-doosje voor de zeshoekjes. Ik maak de zeshoekjes van voorgesneden kartonnetjes van een halve inch. De stofjes snij ik dan 4 x 4 cm, dat gaat lekker snel en werkt prima.

This is my working-kit for the hexagons. I make the hexagons from pre-cut cardboard, a half inch. I cut my fabrics into 4 x 4 cm, that works quick and great.
















Hier zie je een paar kleine bloempjes naast het SBS-B5 blok; Grandmother's Flower Garden. Wat een verschil...

Here you see some little flowers next to the SBS- B5 block; Grandmother's Flower Garden. That is quite a difference.....






En natuurlijke werk ik ook aan het quilten van Leanne's House. Heerlijk ontspannen is dat toch!

And ofcourse I'm still working on quilting Leanne's House. That is so relaxing!












En de klosjes zijn ook altijd in de buurt. De top groeit en groeit...
De lay-out vormt zich ook al in mijn gedachten, maar dat houd ik nog maar even een geheimpje.... ;))
And the klosjes are always close-by. The top is growing and growing....
The lay-out is also forming in my mind, but I will keep that a mystery for now.... ;))



In elk geval een heel zonnige week!
Anyway a lovely, sunny week!
Love from me!

30 opmerkingen:

Berna zei

Nou, je hebt niet stilgezeten. Mooie plaatjes heb je ons weer laten zien.

Notjustnat zei

Wow Ria! You have been busy busy!!! I love all your projects. The little hexies specially. Did you say 1/2" in size? I love it and love the pin cushions too. Good to have you back - Hugs Nat

quilting Jeannet zei

Prachtige foto,s Ria, die speldenkussens, wat zijn die leuk geworden, en juist door de effecten van de stof als ik het zo zie, en je hexagonnen.......echt prachtig. Je hebt zeker niet stil gezet.

groetjes, Jeannet

wilmakuin zei

Wat een mooie foto's!!! Ik zit te kwijlen op mijn toetsenbord....
:o)

gerda zei

ohhh..jeetje..je hexagonnen!!!!wat ontzettend mooi!!!!!!!!!!!!!!!!
griebels ik ga ook gauw weer verder....en je spelden kussens..prachtig...zucht...
fijne dag

Lida zei

Nu ik ben niet de enige die druk is geweest, wat een schitterende projecten en wat leuk die verschillen in kleurgebruik! En dan dat grootte verschil, grappig om te zien en die speldenkussentjes, wat een snoepjes!! Ook nog klosjes en dat alemaal in een blog! Kind wat veel! Maar ik wens je ook een heel fijne week!
Knuffel
Lida

Suus zei

Wat een snoezige speldenkussentjes. En de hexagonnen zijn ook erg mooi.En wat een mooi plaatje van jullie honden. Wij hebben ook een cairn gehad. Helaas vorig jaar overleden, we missen haar nog steeds.

Hennie zei

Dat ziet er prachtig uit wat ben je met leuke projecten bezig zeg. Je hebt niet stil gezeten, veel quilt plezier met je LH.
Groetjes Hennie.

Joyce zei

Meid wat laat je weer een hoop moois zien!! Krijg meteen inspiratie en enorme zin om hier ook weer verder te gaan!!
Maar ik ga eerst nog een keertje dit logje kijken.
:0))

Inge Slaats zei

Leuke speldenkussentjes, wow!
Je hexagonnen, ook helemaal te gek.
Leanne's House super!
Ik heb genoten van al dit prachtigs!

Groetjes,
Inge

Mitt lille rosa syrom zei

Great looking pincushions - and the flower garden blocks are gorgeous!

Annelies vdB zei

Ik zie zoveel foto's dat ik haast niet weet waarop te reageren. Wat ben je met een leuke dingen bezig. Het duizelt me een beetje van al die hexagonnetjes. Prachtig hoor.

Margreet zei

Wat ben je met veel leuke dingen bezig! Ik ben het met Annelies eens: ik weet eigenlijk ook niet waar ik op zal reageren, het is allemaal even mooi. Maar je felgekleurde hexagonquilt, daar ben ik helemaal fliefd op!!

Valentina zei

SUPER RIA!!!
Oh, what an inspiration you are...
I can't even tell you which ones I like best...
How I would love to sit and spend the afternoon quilting with you, my friend!
xox
Valentina

katrien zei

WAt een mooie speldenkussentjes.
En dan die hexagonnen projecten,heel mooi hoor.
En nog klosjes ook,stil heb je niet gezeten.

Joke zei

Oh Ria, wat een mooie dingen laat je allemaal zien! Die speldenkussens vind ik geweldig en je bloemenquilts worden prachtig. Wat een heerlijk werkdoosje heb je trouwens; een plezier om naar te kijken.
En je klost ook nog stevig door, zie ik. Vrolijke klosjes. Ik ben heel benieuwd wat voor plannetje er aan het rijpen is....

groetjes, Joke

Terry zei

Morning just before 7am Still not quite on the right time.
Hope all is well or at least improving. I have done what I can for family and am glad to be home in Australia.
Your work is inspiring 1/2 in hexies are beautiful but too small for me.
Klosjes looking great and very modern.
Have a great week Huggs Terry

Cybele's patch zei

Geweldig Ria, ben helemaal weg van je speldenkussentjes. En alle andere projecten mogen ook gezien worden. Prachtig!

ann'squiltingjourney ~ zei

Wow Ria! Your hexagon quilts are amazing, stunning colours Ria and I do like your Leanne's House. Take care Ria, Ann xx

Dorine zei

Hoi Ria, wat zien die speldekussentjes er leuk uit. en verder ook wat ben je toch een bezige bij. Als je zo een weekje of zo niet leest dan zie je ineens hoe ijverig iedereen is.
groetjes Dorine

Guusje, zei

Wat een mooie speldenkussen en je hexagonnenkleden allebei prachtig ben er weg van, je klosjes zijn snoepjes en succes met je Leanne's House.

Daniëlle zei

Wat zijn het een plaatjes joh de speldenkussens! Maar mensen nog an toe wat een berg mooie dingen heb jij toch in huis!! Schattige klosjes, geweldige hexagons!!! Mooie avond verder, ik ga gauw koffie zetten, de quiltvriendinnen komen eraan! XXXD

Francien zei

Schitterend Ria...alles eigenlijk...de speldenkussentjes zijn zo leuk...lekker relaxed om ze te maken en je kunt er niet genoeg van hebben... je hexagonnen....wat prachtig die met die felle kleurtjes maar ook die zachte stofjes zijn heel erg mooi...knap hoor!!..je hebt veel ijzers in het vuur en allemaal zal het een heel mooi resultaat geven...zo wordt niets saai om te doen..
groetjes Francien.

Marga (MarPie) zei

Ria, wat ben jij met veel mooie dingen tegelijk bezig. Alles is even mooi al heb ik natuurlijk wel voorkeuren.
Heerlijk zoveel foto's.
Voor jou ook een hele zonnige week.
Groetjes,
Marga

Christine zei

Look at all your beautiful work, you have been very busy. I love your pincushions, must make myself one some time.

cheers
Christine

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries zei

Wow you have been so very very busy...that Leanne's quilt is just beautiful!!!

Saskia zei

Dag Ria,
Via, via op je blog terecht gekomen. Wat een plezier zeg om rond te kijken op je blog!
Je maakt prachtige quilts. En die speldenkussen zijn leuk.
En je bent al ver met leanne's house. Ik ben er dit jaar aan begonnen als thema in mijn quiltgroep. Leuk om te zien hoe het resultaat is.
groetjes
Saskia

Tineke zei

wat een prachtige werkstukken allemaal! Ik ben helemaal weg van je speldenkussentjes, vooral die ene rechtsonder ...mooooi!
groetjes,
Tineke L

gerda zei

oh oh oh..ik krijg maar niet genoeg van je hexagonnen quiltje (in wording)..wat een beautie!!!!al die vrolijke bloemetjes zo bij elkaar..ik weet het zeker...dit wil ik ook!!!!;0)))
hele fijne dag

Sandra Henderson zei

You are so amazing. I can't believe all of the many hours you put into your quilting and how much you get accomplished! Your flower garden is gorgeous! I'm just speechless. I love it all! I've added you to my page list so I can keep up with you better! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...