zaterdag 1 mei 2010

Eén en al schoonheid.......! All beauty.......!


















Wat een mooie diamanten, he?! Het is weer de eerste van de maand en dus mogen ze weer sprankelen!
Vorige maand heb ik blokje 3 en 4 niet laten zien, dus die laat ik nu ook nog maar even zien.
Hier zitten ze alle zes aan elkaar. Het wordt wel een heel mooi rijtje!

Aren't these beautiful diamonds?! It is the first of the month again and they get to sparkle again!
Last month I didn't show you block 3 and 4, so I include them in this post.
Here they are sewn together. It is already a very nice row!

Ik zal de blokjes even één voor één laten zien.
I will show you the blocks one by one.















Block 3: Light & Bright & Sparkling.














Block 4: 16 December 1775.


















Block 5: The neighbourhood of Brunswick Square.













Block 6: Delightful, charming, superior, first circles, spheres, lines, ranks, everything.
(Dat is nog eens een titel, he......? That´s some title, isn´t it.....?)

En nog een impressie uit onze tuin in het voorjaar......... Echt schoonheid.....!
And an impression from our garden in springtime........ Real beauty........!
















Enjoy your weekend!! Have fun!

30 opmerkingen:

christine zei

Wat zijn wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwww Ria Ze Mooi! IK BEN ER ZO verlieft op sterven diamanten .. Het weet nu zeker DAT IK Helemaal Ze GA vanuit België.

Maak Jij Ze Allemaal in Het rood / roze / wit? Prachtig.

christine

Marga (MarPie) zei

Ze zijn schitterend, de blokjes.
De boom van de tweede foto van uit de tuin is mijn lievelingsboom. Helaas heeft hij het in onze tuin niet gered. Heerlijk weer genieten in de tuin met een klein quiltwerkje. Voor jou ook een heel fijn weekend.
Groetjes,
Marga

christine zei

nou ja Ria wat er nu allemaal staat als reactie heb ik zo niet geschreven hoor!
begrijp er niks van lijk wel dronken !
ik schreef dat ik ze ook prachtig vindt en of jij ze in het rood /roze /wit gaat maken en dat ik ze zekers ook ga maken eerst het boeken bestellen .

christine

Em zei

Ria, You are amazing! They are so crisp and so teeny!!!!!!!!!!!!!!!! I love them, Em

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries zei

Wow...these are stunning!!!

supergoof zei

Diamants are for ever, nu snap ik het helemaal, ze zijn schitterend!!!
Psssst,.... ik heb 't boek,...
;o)

Astrid zei

Gorgeous blocks and a beautiful garden!

Gingini zei

Dit gaat geweldig! Leuk om de sashing er al bij te zien. Ik ga er haast aan denken om er ook weer mee door te gaan..

katrien zei

Heel mooi je blokjes en meteen aan elkaar gezet,zo zie je het nog beter groeien.

Margreet zei

Je blokjes zijn heel mooi! Is het niet lastig dat ze op de punt zijn? Mooie kleuren gebruik je ook. En is dat jou tuin op de foto's? Prachtig!

Berna zei

Wow wat een mooie blokjes, sorry, diamanten! En ja het is genieten in de tuin(en) op het moment. Jammer alleen dat het onkruid net zo hard groeit ;)

Cybele's patch zei

Oooh wat zijn dat mooie blokjes. Het lijkt me zo moeilijk op die keurig passend te krijgen.
Complimenten!
Je zuin ziet er ook weer gezellig uit. Hier regent het voor het eerst. Was hard nodig voor de tuin (en voor mij lekker naaiweer)

inge zei

heel leuke diamantjes! en de blokken uit je vorig blogje zijn ook al zo mooi!

Juicybear zei

Mooie diamanten zeg, duim omhoog voor je dat je dat ze mooi kan, het lijkt me echt super priegel werk:-)
Groetjes Anneke

Inge Slaats zei

Ria, ik heb hier weer eventjes rondgekeken en het is één en al "aahhh en oohhhh en wow en zucht en wat mooi!" Jeetje wat een geweldige dingen zie ik hier voorbij komen. De diamanten zijn super, de SBS prachtig, de klosjeslap ook helemaal leuk. Ik weet geen woorden meer, maar ben vol bewondering.
Fijne zondag nog!

groetjes,
Inge

Daniëlle zei

Het zijn stralende diamanten!!! Geweldig joh! Prachtige plaatjes uit de tuin, is dat een jonge merel of mus? Mooie zondag verder, groeten, Daniëlle

ParisMaddy zei

Stunning! red and white sparklers, indeed. I loved Light & Bright & Sparkling--so many tiny pieces.

P.S. Inspiring garden pictures. Hugs.

Guusje, zei

Wat een geweldige mooie diamanten. Wat heb je er ook veel gemaakt en je SBS die wordt ook al zo ontzettend mooi. Trouwens ook prachtige natuurfoto's laat je zien.

Hennie zei

Ria wat een prachtige diamanten heb je gemaakt.
Je tuin is een plaatje.
Fijne zondag Hennie.

Terry zei

Blocks and garden are stunning. Ah spring.
Thankyou for sharing.....
Happy Stitching

Notjustnat zei

Beautiful red and white blocks. I love them! Your garden is refreshing to look at. Welcome Spring - Hugs Nat

Marutska zei

Prachtig, de diamanten schitteren echt!

Groetjes
Maria

wilmakuin zei

Prachtig!!! Wat houd ik van deze kleuren....

Annelies vdB zei

Wat zien ze er schitterend uit.

Berbel zei

Het ziet er echt heel mooi uit!
Groetjes Berbel

Ria van Kasteel zei

Die diamanten heb ik nog niet voorbij zien komen, ik vind ze prachtig;0)

Groetjes en een fijne dag, Ria.

Lida zei

Wat een prachtige blokken! Ik ken die diamanten niet, maar ze schitteren al prachtig!! Fijne dag, groetjes
Lida
P.S. Heb een give-away!

Marutska zei

Neem eens een kijkje op mijn blog!

Groetjes
Maria

Dorine zei

Het is heel bijzonder die diamanten.
En ze worden heel mooi.
groetjes Dorine

julieQ zei

Your blocks are so beautiful. They look difficult...you are so talented!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...