zaterdag 20 november 2010

Die Sylvia........... That Sylvia.........

Ja, die Sylvia (Sylvia's Bridal Sampler) schiet nog niet zo erg op...... Vandaag, de 20e, is eigenlijk weer de maandelijkse update. En ik ben nu natuurlijk erg druk bezig met de lieve-oude-dame-quilt en de quilt voor Danique...., dus het schiet even niet op met Sylvia.......
Maar ik kan natuurlijk wel even laten zien hoe ver ik nu ben.......


Well, Sylvia (Sylvia's Bridal Sampler) isn't progressing so far.... Today, the 20th, is the monthly update. And I am very busy at the moment with the lovely-old-lady-quilt and Danique's quilt....., so Sylvia just has to wait......
But ofcourse I can show you how far she is........

Er is een andere lieve oude dame flink samen met mij aan het werk! Wil je haar even zien, ze wou voor een foto wel even poseren....... ;))

There is another dear old lady working very hard with me! Do you want to see her, she wanted to pose for a picture for you all........ ;))

Een beetje donker, he?! Dan ook nog maar een met de flitser......

A bit dark, isn´t it?! We also show you one with the flashlight.....



Die is beter, he? That´s a better one, right?

Allemaal een gezellig weekend!!
Enjoy your weekend all!!

Love, Ria.

30 opmerkingen:

Gingini zei

Wat een dotjes! :)

Annelies vdB zei

Mooi, zoals je het begin ziet van je SBS en heel gezellig met de beren erbij.

Marianne & Marie-José zei

De Sylvia wordt wel heel erg mooi. Het zijn erg mooie kleuren voor een bruidsquilt. Het is heel toevallig maar ik ben even ver met mijn blokken.Alleen heb ik er nog geen sashings tussen en liggen ze nog op een stapeltje. Ik heb op dit moment nog geen idee wat ik ertussen ga zetten. Zwart lijkt heel mooi bij mijn kleuren, maar past zo slecht bij een bruidsquilt. Ik ga pas updaten als de C rij af is. Ook een heel fijn weekend en groetjes van Marianne

Katrien zei

Leuk geheel heb je al.

Berbel zei

De kleuren van je SBS vind ik helemaal ´t einde!
Fijn weekend Berbel

quilting Jeannet zei

Oh Ria....wat heb je daar een heerlijk bezoek van die oude dame.......wat een huiselijke gezelligheid! En Sylvia wordt ook heel mooi.

Groetjes, Jeannet

Lida zei

Wat is jouw oude dame toch een schitterend exemplaar! En wat een schattige rij beren zit daar op je Sylvia te passen!Fijn weekend, groetjes
Lida

Dorine zei

die Sylvia gaat er heel goed uitzien.
vooral gezien de stofkeuze.
En die oude dame
I love her

julieQ zei

Your sylvia blocks are just wonderful! Love your machine, how much fun!

Notjustnat zei

Hi Ria, good to see Sylvia again. She is beautiful with all the pink. Your machine is lovely in the dark! Hope you are keeping well and enjoy the little ones - we are away in Sydney and will return today - Love Nat

Guusje, zei

Wat een pracht wordt jouw Silvia, mooie stoffen gebruik je. En de oude dame, die is gewoon geweldig. Zo jammer dat we niet alles tegelijk kunnen denk ik wel eens.

Hennie zei

Beide oude dames zien er goed uit hoor ! ! ! Mooie stofjes gebruik je voor je sampler.
Fijn weekend Hennie.

Hilde zei

Het is een prachtige stoffenkeuze en wat al gemaakt is ziet er enig uit. Dat belooft!
Veel plezier ermee.

Miranda zei

ha, je zette me op het verkeerde been. Dacht even dat ons aller Jane bij jou was. Maar je hebt een schat van een ander oud dametje! Ook hier lijkt het alsof er niks gabeurt, maar stiekem weg wordt er aardig vele steekjes gequilt... Maar jou Silvia's bruidsdekentje wordt vast een snoezig ding

Terry zei

Nice picture of Sylvia. Which of your girls is helping? I like the photo.
Enjoy your stitching.

conny's quilts zei

Wat een mooie bridalsampler wordt dit joh, prachtige kleuren! Leuk zo'n oude naaimachine waar je echt nog wat mee kunt.

Mascha zei

Wat mooi.
Groetjes Mascha

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries zei

Hi Ria...Sylvia is going to be absolutely stunning!!! And look I can see your Bernina in the background...and guess what...I learnt how to use the needle threader...Hugs, Dzintra♥x

Cybele's patch zei

Ja die oudjes kunnen er wat van en mooi zijn ze ook. Ik zou bijna voor zo'n machientje door de knieen gaan.
Je Sylvia's wordt mooi Ria. Je hebt er nog alle tijd voor. Ik heb over de mijne 4 jaar gedaan en er toen maar een eind aan gemaakt door gewoon de moeilijkste blokken over te slaan ;-)

Margreet zei

Mooi wordt je SBS zeg!!

Leintje zei

Wat wordt je Sylvia mooi! Echt een pláátje!
Lappenlein & Co zijn open van woensdag tot en met zaterdag van 10 tot 5, zaterdag tot 4 uur. 't Zou gezellig zijn als je eens een bakkie kwam doen!
Groet, Leintje

gerda zei

er staat hier ook een sjieke gezellige oude dame te wachten....morgen ben ik vrij...whaaa..ben zo benieuwd!!
en de sbs van je dat wordt wel een plaatje hoor!!!
fijne dag;0)

Joyce zei

Prachtig!! Zowel de SBS als de "Oude Dame"!!

ParisMaddy zei

Greetings, dear Ria. I hope you have a wonderful day. Do you collect teddy bears? I have Boyd's bears---do you know those kind? I love the background that is behind your bears. Your sewing machines (dames) are fabulous---that's where some of your magic is made:)

Simone de Klerk zei

Heel mooie blokken en ik vind het zo wonderlijk, dat je met zo'n naaimachine naait!
Een fijn weekeind.

jolanda zei

Oooooh Ria, wat worden ze mooi die SBS blokken!! En wat een prachtige andere quilts vind ik hier ook! Die holland quilt bv, die vind ik echt super!!
Dat jij nog tijd hebt om zoveel te quilten met zoveel kinderen, kleinkinderen en dieren hihihi.
Zelf ben ik op dit moment met mijn allereerste echte quilt bezig en ik vind het gewéldig om te doen. Zó leuk zelfs, dat ik me gelijk alweer opgegeven heb voor een BOM die in januari begint! :-))
Fijne dag en ik ga je volgen hoor! groetjes jolanda

Em zei

She's a beauty and so are the blocks!!!

Cisca zei

Wat ziet die naaimachine er prachtig uit, zo ook je SBS quilt. Schitterende kleuren!
Groetjes, Cisca

goof zei

Heeeeeeeee Ria!
Een vraagje, hoe staat het met jouw quilted diamonds? Ik zit te denken om daaraan te beginnen,...
Groetjes aan Sylvia en je schat van een Mesjientje,...

Gea zei

Leuk, zo'n naaimachine. Mijn oma had er ook zo één. Je SBS wordt mooi. Ik ga er ook aan beginnen. De lapjes liggen al te wachten.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...