zaterdag 7 mei 2011

Langzaam maar zeker......... Slow but sure.........

wennen we nu aan de periode met Max en Joris, zonder Rowdy. Max is ook al 14 en ik moet er gewoon niet aan denken.......... Gelukkig is hij nog goed gezond. ;)
we are getting use to the time with Max and Joris, without Rowdy. Max is already 14 years old and I cann't think of the time......... I'm so glad he is in good health. ;))



Ondertussen heeft de lieveoudedamequilt ook haar label er geborduurd opgekregen en is ze aangekomen bij haar nieuwe adres!
Wat heerlijk om het gezicht te zien van de lieverd die deze maand 82 jaar wordt! En wat was ik blij!! :))
In the mean time the dearoldladyquilt received her label (embroided) and arrived at her new adress!
What a great sight to see the face of the dear lady who turns 82 years this month! And how happy I was!! :))

En het eerste blok van "In my Garden" is klaar!! Wat een schatje om te maken! Dat heeft me de afgelopen tijd wel geholpen, hoor!
Quilten helpt ook voor het verwerken van zulke dingen als een verlies.
Oké, en nu op naar het tweede blok........

And the first block of "In my Garden" is ready!!

What a cuty to make!! It ready helped me the last few weeks!
Quilting also helps for dealing with a loss.
Oké, and now on to the second blok...

Een heel fijn weekend gewenst en geniet ze!!
Whishing you all a very happy weekend and enjoy!!

Love, Ria.
Cursief


20 opmerkingen:

Nardy zei

Hallo Ria, wat een prachtig blok van 'in my garden', mooie stoffen! En wat een mooie tekst heb je geborduurd op de lieveoudedamequilt! Ik heb het opgezocht en gelijk de hele psalm gelezen. Vers 21b, die troost wens ik je toe bij het verwerken van het verlies van Rowdy. Fijne dag, groetjes Nardy

Terry zei

Ria a wonderful quilt for the lucky Lady. I'm sure she will love it and be comforted by it just as you have. Amazing what a few bits of fabric can do for us.

Anni's quilt is lovely. You and Danielle both seem to be captivated by Anni's style. A homey blend of stichery and patchwork.

Happy Stitching

Juicybear zei

Wat een super mooie quilt zeg daar zal ze zeker erg blij mee zijn, en je in the garden blok is ook erg mooi,
Fijn weekend groetjes Anneke

Valentina zei

My sweet friend, I am so sorry that you have been going through such a sad time. Pets are companions of heart. I agree with you on being grateful for the time we share with them, that can never be forgotten. I love your label, how beautiful... and your garden is growing very well! I really like your 'tiles'. I am hoping to finish my fountain this afternoon.
sending you a big hug!

Notjustnat zei

It will take a bit longer for you without Rowdy. What a gorgeous quilt for the wonderful lady of 82 year old. She would have loved it I'm sure. New project from Anni is also cute. Enjoy stitching.
Love
Nat

Madammeke Ongeduld zei

the garden quilt is zo mooi aan het worden wacht op de volgende blok

Joyce zei

Ja het is missen hoor als eentje er niet meer is! Al heb je meerdere huisdieren..... ze zijn allemaal even speciaal en hebben zo hun eigenaardigheden.
Wat is de lieveoudedamequilt toch een bijzonder mooi project geweest! Dat zal zeker in dank zijn afgenomen. :o)

Gerda zei

Wat een mooie blokken Ria! Neem je ze maandagavond mee om te showen?

Fijn weekend,
Gerda

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries zei

Oh Ria what a beautiful way to deal with a loss...all the love you will be putting into that quilt!!! I'm sure the lady will so enjoy her quilt...Love Dzintra

Mitt lille rosa syrom zei

Beautiful as always - congratulations on a job well done!

Jantine zei

Ik heb duidelijk wat weken gemist! Wat sneu van je hond(je), dat zal kaal voelen ook al zijn er nog twee anderen.
Je nieuwe blok ziet er zeer therapeutisch uit en is prachtig geworden!

ria van Kasteel zei

Oh Ria wat is deze mooi, en wat zal ze er blij mee zijn.
Groetjes Ria ;0)

Guusje, zei

Wat heeft de lieve oude dame een prachtige quilt van je gekregen ben er helemaal weg van en wat is je eerste blok mooi. En ja dat quilten helpt bij verlies dat weet ik zeker. Nogmaals sterkte ermee.

Lida zei

Fijn dat je wat afleiding vond in de schitterende oude dame quilt, nu ik snap best dat dat gezichtje begon te stralen, want wat een liefde spreekt uit deze bijzondere quilt! Sterkte met het verwerken en geniet maar van je andere hondjes. Groetjes
Lida

Berbel zei

Je in the garden blok is zeker heel mooi geworden!
Groetjes Berbel

christine zei

Prachtig de lieveoudedame quilt kan me voorstellen dat er een grote glimlach op haar gezichtje kwam ze is bjoetiefull.

ook je garden quiltblok ziet er zoals altijd bij jou weer geweldig uit.

christine

Lis zei

Hugs, sometimes life is difficult.
I've herded all my blogs together in one place so please pop over and see me at http://piecenpeace.blogspot.com

jolanda zei

hoi Ria, nu zie ik ineens dat ik deze laatste post van je gemist heb. Waarschijnlijk omdat ik een midweek weggeweest ben.
Ja ik kan me goed voorstellen dat het erg wennen is wanneer je zo'n lieverd ineens missen moet. Dat quilten je helpt bij het verwerken van verlies heb ik zéker aan den lijve ondervonden na het verlies van mijn moeder in september. Het is dan wel erg fijn om je gedachten even te kunnen verzetten.
Je garden blok ziet er schitterend uit!!
groetjes, jolanda

Jane in Wales zei

Kom ik nu pas aan! Wat een mooie quilt voor die oude dame. En zo'n mooie tekst erop. Ik las die psalm net vanmorgen en dacht, die zou ik eigenlijk uit mijn hoofd moeten leren voor als ik oud word...:o)
Je garden blok is ook prachtig.
groetjes
Jane

ParisMaddy zei

It's very special just like you. xoxo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...