dinsdag 31 mei 2011

Leuk! Great!

is het tweede blok geworden van "In my Garden", vinden jullie ook niet? Het is een patroon van Hatched and Patched en Dorry van "Quilt it and Dotty" organiseert elke maand deze BOM.
has become this second block from "In my Garden", don't you think so? This pattern is designed by Hatched and Patched and Dorry from "Quilt it and Dotty" hosts this BOM each month.


En als je dan ziet hoe het samen met het eerste blok al lijkt......... Ik vind het een plaatje! ;)
Just see how it looks together......
I think it is great! ;)



Het derde blok is al aangekomen en ik kan dus direct verder....... :))
Ben zo nieuwsgierig hoe het dan lijkt!
En als je vast wilt zien hoe blok 3 eruit ziet, moet je even gaan kijken bij Danielle, want zij maakt de blokken vooruit voor ons! Geweldig!!


The third block has arrived, so I can continue right away...... :))
I'm so curious how it looks with that one finished!
And if you want to see the third block ready; you have to take a look at Danielle's blog. She makes the blocks in advance for us! Great!!

Geniet van je steekjes!
Enjoy your stitching!
Love, Ria.


P.s. Ik zie net dat ik de foto's van de quilt van mijn broer de vorige keer vergeten ben te plaatsen....... (uuuuhh)......
Zal het snel nog even doen..... Een echte scrappy quilt! En heerlijk druk... ;))

P.s. I just saw I forgot to show you the pictures of my brothers quilt the last time..... (uuuuuhh)....
It's a real scrappy quilt! All kinds of colours..... ;))

En nog even een close-upje.......
And a close-up........

Groetjes en een fijne dag, Ria. :)
Greetz and a nice day, Ria. :)

22 opmerkingen:

Heleni zei

Helemaal geweldig Ria. Ik ben ook dol op applicaties. De blokjes aan de linkerkant vind ik ook zo leuk.
Ben benieuwd naar het volgende blok.

groet Heleni

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries zei

Hello Ria...I love the blocks, they are just beautiful!!! And the quilt in the frame just looks so inviting just sitting there by the window!!!

martine zei

Wat een leuke quilt met al die beestjes.

katrien zei

Heel mooi blok.

Quiltendewilma zei

Wat een mooi quiltwerk!!
De garden is prachtig...

Anoniem zei

Mooi Ria, ik vind dat jij ook altijd hele mooie en keurige werkstukken maakt, die quilt voor je broer wordt een plaatje.

groetjes, Jeannet ( onder anoniem)

susana zei

Ò Ò Ò, wat ziet dat er leuk uit!
Ik begrijp wel dat je nieuwsgierig bent naar ´t volgende blok, veel plezier met het maken.

groetjes Susi

Over ons zei

piep

wat prachtig, oooh duurden die dagen maar wat langer he....
geniet ervan

knuf quiltingmieke

Lida zei

Ja ik ben ook weg van jouw tuintje en natuurlijk die van Daantje, jammer hè, dat je maar een paar handen hebt, want ik zou alles wel willen maken! De quilt van je broer is ook al zo leuk, heel veel kleurtjes en een stoere rand eromheen, mooi! Groetjes
Lida

Margreet zei

Mooie blokken heb je gemaakt! Het ziet er nu al gezellig uit. Handig dat ze in delen komen, dan kun je steeds op je gemak een blok afmaken. Je bent een prachige quilt aan he doorpitten!Ziet er heel fleurig uit. Groetjes, Margreet

Guusje, zei

O wat mooi wordt de garden en je scrappyquilt vind ik ook erg mooi worden.

Marije zei

Wat een leuke quilt wordt het. Sinds de keer dat je het eerste blok liet zien op de bee, ben ik al een beetje verliefd (zwijmel). Wil hem eigenlijk ook wel maken.... De jouwe is echt geweldig.
Misschien tot vrijdag :)

groetjes

Terray zei

Je "garden" blokken zijn erg mooi. Volgens mij wordt het echt een hele lieve quilt. Lekker doorgaan!

Groetjes
Tertia

jolanda zei

Wat worden je blokken mooi!! Ik vind het een hele leuke quilt... mooie kleuren ook.
Trouwens, die quilt van je broer ziet er ook prachtig uit... leuk juist van al die vrolijke kleurtjes!!
groetjes, jolanda

Nardy zei

Prachtig Ria, dat wordt een mooie quilt! Groetjes Nardy

Mascha zei

Wow, wat een mooi blok.
Groetjes Mascha

Leintje zei

Dat wordt weer een mooie quilt Ria! En wat heb je veel gedaan de laatste tijd! Ik kon lang niet op je blog komen, want dan zegt internet dat je pagina niet geopend kan worden, en dat zegt hij bij meer blogger-blogs, maar als ik met een andere internetbrowser ga kijken lukt het gelukkig wel! Broer maar eens even vragen waar dat aan ligt want ik mis het wel als ik niet lekker langs mijn favoriete blogs kan.
Verdrietig van je hondje; ik weet exact hoe dat voelt! In het begin geeft het veel tranen, maar er komt een moment dat de gedachte aan het diertje een glimlach op je gezicht tekent!

Groet van Leintje

Mitt lille rosa syrom zei

So cute BOM - and a beauty in the hoop!
Best wishes,
Berit

Anoniem zei

Wat een leuke bom ben je aan het maken! En natuurlijk ben ik even je mandejs gaan bekijken... ohh ook al zo mooi, als ik dat zo zie weet ik precies waarom ik ze ook zo graag maken wil!! Groetjes Elisabeth

ParisMaddy zei

Pure magic is happening here. The colors are a joy, too.

Happy Summer is on its way.

Maddy

Marga (MarPie) zei

Je Garden blokken zijn mooi. De quilt voor je broer is een quilt met liefde alles bij elkaar geraapt "heerlijk zo'n quilt". Wat heb jij een heerlijk plekje om te quilten, veel licht en af en toe na een steekje heerlijk naar buiten kijken en weg dromen met de gedachten.......

Groetjes,
Marga♥

Sandra Henderson zei

Very beautiful.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...