dinsdag 24 mei 2011

Lieve mensen....... Dear all.......

wat kan het toch druk zijn dan ineens.......... Onze slaapkamer gesausd en behangen.... Wat een werk (!!), maar wel heel mooi geworden....... ;)
and then it's very busy all of a sudden...... We painted and wallpapered our bedroom.... A lot of work, but the result is beautiful...... ;)

En een plaatje van de andere kant:
And a picture of the other side:







Ook het tweede blok van "In my Garden" is bijna klaar. Wat een prachtig werkje is dat! Dit is het laatste stuk ervan; dan kan het in elkaar met die leuke stofjes ertussen en is het wachten op blok 3..... ;))
And the second block of "In my Garden" is almost done. What a lovely work this is! This is the last of it; than I can put it together with those beautiful fabrics in between.
Hope block three is soon here.... ;))


Wat een leuke kleine mandjes, hè? Ik vind het heerlijk om ze te maken... ;)
Weet nog niet hoe groot het gaat worden, maar zo lang het leuk blijft gaan we rustig door.. :)
And the little baskets are also coming along nicely! What a little cuties and I just love to make them.... ;)

(sorry dat de foto's wat door elkaar staan; wat ik ook probeer ik kan het niet veranderen......)
(sorry for the pictures standing in the wrong number; but whatever I try, I cann't seem to change it...)

Geniet van vandaag!!
Enjoy today!!

Love, Ria.

20 opmerkingen:

Klaske zei

Wauw wat een mooi kleur behang, ik heb om die kleur gezocht toen we gingen verhuizen maar was toen nergens te vinden..
Wat zal jij lekker kunnen slapen!

Heleni zei

Je slaapkamer is prachtig hoor. Het mandjesquilt vind ik ook super maar ook het quilt die achter de bank hangt....

groet Heleni

Jossie zei

prachtig geworden. Ziet er zo sjiek en toch heel knus uit.
Jossie

Jossie zei

Het lukt me de laatste dagen niet om reacties te plaatsen met mijn blog account. Na vele pogingen hier zie ik dat er maar de helft van mijn ractie op staat. Excuses. Ik ga uitzoeken waar het aan ligt. Maar je slaapkamer en je werkjes zijn erg mooi!

Miranda zei

Wat een heerlijke plek om tot rust te mogen komen...een heerlijk romantisch plekje voor twee...en jou werkjes zien er te wowie uit!!!!Vooral die mini mandjes stelen mijn aandacht...knuffels

Valentina zei

Prachtig! what a romantic bedroom, just lovely, well done!
Those little trees are encouraging me to get going with block one and oh, mandjes, like I told you, hearing you describe them, I just want to drop it all and start! :) Thank you for a lovely post, Ria,
:)

Saakje zei

Wat een mooie slaapkamer Ria, jammer om je ogen dicht te doen.
Is je mandjes quilt nu af ?.
En de foto daarboven, benieuwd wat het wordt.
Groet, Saakje
PS bekeek je blog wel altijd maar merk nu zelf hoe leuk het is om reacties te krijgen, vandaar dat je nu ook eens wat van mij hoort.

Cisca zei

Je slaapkamer is prachtig, wat leuk met die harten! Schattig, die mandjes en wat een mooie quilt hangt er boven je bank!
Groetjes, Cisca

Gerda zei

Wat een mooie slaapkamer heb je gekregen. Gelukkig is het af en nu heb je weer tijd om te quilten!

Fijne dag,
Gerda

Tineke zei

Wat een gezellige slaapkamer zo in het roze - daar kom je lekker in tot rust. Nu nog een quilt op je bed :-)

Annemieke zei

Mooie kleuren in je mandjes! En je slaapkamer.. rood ..romantisch hoor.
Groetjes
Annemieke

Guusje, zei

Wat een sjieke slaapkamer heb je gekregen, mooi. En wat heb je mooie en leuke projecten omhanden.

Hilde zei

Dit kleur is helemaal in, heb ik gelezen. Je slaapkamer ziet er echt romantisch uit, mooie decoratie ook.
De stitcherie van In my Garden heb ik ook gemaakt, maar er is nog een quilt van gekomen. Ik kijk uit wat wij er van maakt!

jolanda zei

Wat is je slaapkamer knus geworden zeg!
En je klosjes vind ik echt schattig... je kleurgebruik is ook zo mooi net als van de quilt die achter je bank hangt.
Hopelijk lukt het me om deze reaktie te plaatsen, want gisteren lukte het almaar niet.
groetjes, jolanda

Nardy zei

Prachtig behang heb je uitgekozen, mooie warme kleur! Genieten is het als je kamer een nieuwe uitstraling heeft! En wat een mooie mandjesquilt hangt er over je bank! groetjes Nardy

Marga (MarPie) zei

Slaapkamer is een plaatje geworden, leuk die twee banen zo. Mandjes worden ook een plaatje. Veel plezier alvast met de volgende Garden blok.

Groetjes,
Marga♥

Inge Slaats zei

Wow, wat een vrolijke, gezellige slaapkamer!
En wat zie ik hier nog meer? Yes, mandjes, weer andere dan die van mij. Helemaal leuk, Ria!

Fijn weekend,
Inge

Hennie zei

Je slaapkamer ziet er mooi fleurig uit en je mandjes worden super leuk ! ! !
Groetjes Hennie

Lida zei

Bedankt voor je goede wensen en wat ziet je kamer er mooi en gedurfd uit, lijkt mij wel erg gezellig met dat warme rood! Je tweede blok is ook al zo bijzonder en ja die mandjes, ik ben er nog niet aan begonnen, want het lijkt mij wel verslavend, maar het patroontje ligt klaar! Jij hebt al een heel mooi lap liggen! Gaaf! Groetjes
Lida

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries zei

Hello Ria....thank you for popping in to the Paris Party!!! Wow, I really like Anni's block that you are doing...so cute...and love your bedroom too...Love Dzintra

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...