zondag 5 februari 2012

Een lang verwachte visite....... A long awaited visit.......

Het is vandaag de 5e februari........ En raad eens wie er op visite is geweest de afgelopen week???
;))
Ja, inderdaad, je raadt het al!! Jane kwam eindelijk weer op visite. Ik had namelijk de afgelopen tijd zoveel leuke visites van Jane meegelezen in blogland, dat ik het ook wel weer eens heel leuk zou vinden als ze mij langs kon komen. En dat deed ze.......... ;)) ........!
Wat was het weer leuk om aan die kleine blokjes te werken!
Today is the 5th of Februari........ And guess who visited last week???? ;))
Yes, you guessed!!! Jane finally came to visit. The last weeks I read about such great visits by Jane in blogland, that I thought it would be so great if she visited me as well. And she did.......... ;)) ......!
And it was such fun working on those tiny blocks again!

Dit is blokje F11; On Target (nou, het voelt nog niet of ik "on target" -op schema- ben...... want voor mijn gevoel lig ik een eind achter....... :).
Dus het was wel een speciaal grapje van Jane om deze als eerste te maken na zo'n lange pauze....... :D)
This is block F11; On Target (well, I don't feel like I am "on target"......... because as I feel it, I'm quite behind target....... :).
So it feels like Jane played a little joke on me after such a long break..... :D)


En dit is blokje A7; Dad's Plaids. Lekker snel en gemakkelijk. Ook heerlijk om te maken, vooral omdat je lang niet met die kleine blokjes bezig bent geweest......
And this is block A7; Dad's Plaids.
Easy and quick to make. This was great, especially because I haven't been working on those tiny blocks for a long time.....

En ik ben me toch gegrepen door het volgende virus:........
And I'm totally gripped by the next virus:............


Yeap....... huisjes!!!! ;)
Het is het huisje van Jeanneke, maar dan ietsje groter. Geen 7,5 vierkante cm, maar 12.....
Zijn ze niet leuk? Dit zijn de eerste twee en ik wil ze graag helemaal van scraps maken.
Yeap....... houses!!!!! ;)
It's the little house by Jeanneke, but not the 7,5 square cm, but I made it 12......
Aren't they cute! These are the first two, and I want to make them entirely by scraps.

Allemaal een goed begin van de nieuwe week!
All a good start of the new week!

Love, Ria.


29 opmerkingen:

susana zei

Nou Ria, je bent weer goed op koers met Jane, gezellig dat ze bij je op visite kwam!

groetjes Susi

Berbel zei

Prachtige Jane blokjes en de huisjes zijn allerliefst.
Groetjes Berbel

Annelies zei

Mooie blokjes ! Jane geniet bij mij van een lange vakantie.
Ja, het huisjesvirus is heftig.

Juicybear zei

Mooie blokjes zeg en je huisjes zijn ook erg schattig.
Groetjes Anneke

jolanda zei

Mooie blokjes van Jane hoor. En ach... het heeft toch ook geen haast? Gewoon lekker wanneer je zin hebt.
groetjes, Jolanda

Heleni zei

Blijft ze nu langer op visite? haha.
Ze zijn mooi hoor Ria.
Trouwens je huisjes ook.

groet Heleni

Antje zei

Mooie blokjes, en je huisjes zijn ook heel mooi. Wat een hardnekkig virus is dat toch, maar dan wel een heel leuke.
Groetjes, Antje

Cristina zei

I love your little houses! And I especially like that dark red you use on the border, it's fabulous! As for Dear Jane, I'm sure it will be wonderful, it already looks very nice. One day I myself will start one, but that day still seems to be far :-). Or maybe not, who knows? ;-) Life is full of surprises...

Guusje, zei

Wat leuk dat Jane weer op visite is geweest bij je. Je hebt erg mooie blokjes gemaakt. En je huisjes ook al zo mooi.

Berna zei

Mooie blokjes en schattige huisjes.

Ageeth Dorsman zei

Wat goed, dat je weer zo gastvrij bent
geworden voor Jane! En wat een mooie
blokjes heb je gemaakt! En ach, in
welk tempo je ook werkt, ooit komt ze
wel een keertje af. Ik doe het ook
alleen maar als er tijd en zin zijn,
maar de update van de 5e is wel een
"stok achter de deur".
Veel plezier met de volgende blokjes,
en natuurlijk ook met de huisjes!
Groetjes van Ageeth

Nardy zei

Leuke blokjes weer Ria en gezellig zo'n visite is het niet? Ook je huisjes zijn erg mooi. Groetjes Nardy

Chris zei

Dat was een gezellig bezoekje van Jane, haha. Leuke blokjes hoor.
Je hebt gelijk sashings tussen je huisjes, slim hoor.

Terry zei

What do you mean a good start to the week I'd say you have started enough for the week or maybe the entire month.
Houses are so inviting. Saying here come in.

Hennie zei

Mooie blokken heb je gemaakt Ria en je huisjes zien er ook erg schattig uit ! ! !

Fijne zondag verder Hennie.

Simone de Klerk zei

Ik denk: Jane op bezoek? Ik moest erg om mezelf lachen toen ik blokken zag in plaats van een persoon.
Mooie blokken. De huisjes zijn ook heel schattig.

Astrid zei

Love your houses! They are so cute! There are so many ways to use scraps and your idea is great! How nice DJ is visiting again! Before you know it is done! :)
Wonderful week to you and yours!

Astrid zei

Love your houses! They are so cute! There are so many ways to use scraps and your idea is great! How nice DJ is visiting again! Before you know it is done! :)
Wonderful week to you and yours!

Johanna Zweden zei

Wat een mooie blokken en je huisje ook mooi
fijne maandag gr joke

Wieke van Keulen zei

Tjonge, Ria wat mooi!

Hilde zei

Mooie blokken! Stuur Jane maar niet te vlug naar huis.

Marga (MarPie) zei

Dat is een quilt die ik zeker niet ga maken maar wel heel mooi vind [te veel appliqueren}. Je huisjes zijn te gek. Leuk hé om ze van je restjes te maken.
Groetjes,
Marga♥

Elisabeth zei

Wat fijn dat ze er weer is..mooie blokjes...ik zie dat er ook mooie huisjes gemaakt worden..leuk Groetjes Elisabeth

christine zei

heerlijk dat Jane bij jou op visite is geweest je hebt haar toch wel weer uitgenodigd voor volgende maand he? leuke blokken je huisjes.

christine

Cybele's patch zei

Prachtige Jane blokjes. Je huisjes zijn ook al zo mooi.

Mascha zei

Wat een prachtige blokjes. Van mij mag ze vaker bij je op bezoek komen!
Groetjes Mascha

Annemieke Price-Talen zei

Leuk je huisjes en de kleur van de sashing`s erg mooi. Je Dear Jane blokjes mogen er ook zijn.

Ellie's Quiltplace zei

Wat fijn dat Sjaan weer op bezoek is geweest! Je hebt mooie blokken gemaakt, zowel voor je DJ als de huisjes!

Dear Jo zei

Fijn dat je weer aan Jane bezig bent. Het zal best nog vaker gebeuren dat ze even niet langs komt (weet ik uit ervaring), maar op een dag is dan toch "zomaar" af. Geniet ervan!!!!
Ik ben ook gevallen voor de (kleine) huisjes. Superleuk. Zodra ik er weer zin in hebt zal ik ze op mijn blog zetten. En nog bedankt voor je lieve reactie op mijn blogberichtje over Simba.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...