woensdag 1 februari 2012

Top is klaar....... Top is finished......... :)

Kijk eens wat hier aan de muur hangt..... (ze is nog niet gedubbeld, hoor...), inclusief randen nu...... en de hondenhokjes voor Max, Rowdy en Amar. En omdat Amar onze huidige hond is, is dat het hokje met de hartjesdeur..
And look what's hanging on the wall...... (I didn't sandwich her yet.....), including borders now and the doghouses for Max, Rowdy and Amar. And because Amar is our present dog, that's the doghouse with the heart-door..




Ze is toch nog wel behoorlijk groot geworden.... 1.75 bij 1.75 mtr. Maar ze kan er mooi hangen, toch? "Millie" geeft haar nu nog "backing", maar ik zal nu wel snel beginnen met dubbelen; het lijkt me heerlijk om dat te doen.... Deze quilt heeft echt mijn hart wel gestolen....





She grew quite big..... 1.75 at 1.75 mtr.
But she has enough space on that wall, doesnt she?
"Millie" gives her "backing" right now, but I think I'll start sandwiching soon; I really love to do that....This quilt really stole my heart....



Hier ook even de hondenhuisjes van dichtbij...
Here are the doghouses upclose...



Heel veel sterkte met de kou, iedereen! Ik zit nu graag binnen bij de kachel, hoor! ;)
Everyone a lot of strength with this cold! I'm staying in the warmth! ;)




Love, Ria.


p.s. Millie is ook de quilt die ik als achtergrond heb gebruikt voor mijn blog... Een reproduktie van "Millie Chaput's quilt", uit 1920.
p.s. Millie is also the quilt, I used as a background for my blog.... A reproduction from the "Millie Chaput quilt", made in 1920.


37 opmerkingen:

Supergoof zei

Oooooooooooooooh wat zijn ze mooi!
Je Tuin en Millie!
Kan me voorstellen dat je zin hebt om je Tuin door te gaan quilten,... en Millie heeft m'n hart gestolen, ik vind haar als achtergrond van je blog beeldschoon,...
Groetjes vanuit een brrrrrBlokzijl!
;o)

Simone de Klerk zei

Prachtig!!!

Juicybear zei

Ik vind je tuintje schittertend geworden en Millie is ook een plaatje.
Groetjes Anneke

quilting Jeannet zei

Prachtig geworden Ria! echt een plaatje zo, ik vond hem eest wat flets, maar zo als ik het bij jou zie is het geheel wel weer erg mooi.

Anja.M zei

Het is zoooooo'n mooie quilt, super.
Prachtige kleuren ook.
Quilt groetjes Anja.

Wieke van Keulen zei

Prachtig, Ria, wat is dit een schitterende quilt. Wat zul jij hier een plezier aan beleven, alleen al aan het quilten. Heerlijk. Mijn complimenten.

Mascha zei

Gefeliciteerd met deze prachtige top!
Groetjes, Mascha

Anita - Vlijtige Handjes zei

Een beauty!! Zo mooi op de muur. Ik ga nog eens even op onderzoek op je blog naar een hele millie. Je achtergrond is al zo leuk zo.

Berna zei

Wat een geweldige quilt wordt dit! PRACHTIG!!!!

Guusje, zei

Wat is hij geweldig mooi geworden en wat een prachtige hondenhokjes. Ik vind hem helemaal geweldig.

Klaske zei

Schitterend Ria!!!

dq zei

I am so in love with this quilt!!!

Dear Jo zei

Wat een ontzettend mooie quilt is dit geworden!!!!!!

Lida zei

Wat gaaf! En die hondenhokjes zijn geweldig! groetjes
Lida

Nardy zei

Wat een prachtige top is het geworden Ria! En je achtergrond is ook mooi, is dat de quilt die achter de 'in my garden' hangt? Veel plezier met het doorquilten. Groetjes Nardy

Erna Peekel zei

Prachtig!!!!! Echt super.

Groetjes,
Erna

Marian zei

Mooi!! En vooral die hondenhokjes, leuk zeg. AMAR is ook de naam van mijn zoontje trouwens :-)

Judith zei

Oh wat een mooie quilt! Ik kan me goed voorstellen dat ze je hart gestolen heeft. Het is een plaatje, ik ga er snel nog even naar kijken!

Miny zei

Wat een prachtige quilt!!

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries zei

Oh Ria...this is one of the most beautiful quilts...I can see why it stole your heart...and you backgrounds is beautiful as well...Congratulations!!!

Notjustnat zei

Lovely quilt. Great job! Congratulations...!

betty prins zei

Prachtig Ria, wat een mooie en leuke quilt!. Jouw achtergrondquilt is ook prachtig, daar zou ik zo aan willen beginnen. Uit welk boek is deze quilt?

Cristina zei

Wonderful quilt! Congratulations!

Ellie's Quiltplace zei

*P*R*A*C*H*T*I*G*!!!!
Ik kan me voorstellen dat je zin hebt om hem te gaan doorquilten!
Je Millie is trouwens ook prachtig!

Gingini zei

Ben helemaal verliefd op die prachtige Milly van je!! :) Wat een stuk!
Hou het warm!

Astrid zei

WOW Ria! It's GORGEOUS! Lots of work behind this treasure of a quilt! I'm sending you some of the +31C we are facing these days... :) Way too hot for me...

Nelleke zei

Hallo Ria petje af voor jou de quilt is prachtig geworden.En voor mij als dierenliefhebber leuk om te lezen over de honden die een eigen plaatsje in de quilt hebben.Groetjes Nelleke

Margreet zei

Echt heel mooi geworden Ria!! Erg leuk dat je honden er ook een ereplaatsje in hebben...

Miranda zei

...wat is het een plaatje geworden...SCHITTEREND!

An zei

Oh mam, die hondenhokjes zijn echt zoooo leuk!!! :D
Echt een prachtige quilt!

xx

Terry zei

Hands clapping Feet stamping and shouting WELL DONE!! It's just beautiful. I'm sure you will enjoy the next part. She is so joyful.

Cybele's patch zei

Hij is schitterend geworden. Leuk zo'n quilt met een verhaal. Je Millie is ook al zo mooi. Doet het ook erg goed als achtergrond.

Heleen zei

Prachtig!!!Heel mooi geworden.

Chris zei

Wat een supermooie quilt is dit!!!! En ik zie een hondenhokje voor Max. Ook de naam van onze geweldige hond.
Niet te geloven, op dit moment komt de zon een beetje door!!

Nadine zei

FANTASTIC ! You did such a GREAT job, my friend ! Loooove the dog's houses ;>) ... and your blog background! (actually, while checking, I discovered I've got that pattern in a 2006 Australian Patchwork & Quilting mag... didn't even remember. Hidden treasures, HeeHee...

XOXOXOOXXO
NADINE

Joyce zei

Oooh Ria wat is DIT een PLAATJE geworden. Echt zo'n heerlijk kijkquilt waar je zelf van die warme details aan hebt gegeven.
Veel plezier met het quilten!!

maddyrose zei

Beautiful quilt with so much to look at and such lovely fabrics. It must have taken a very long time to make.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...