vrijdag 10 februari 2012

Sjaan en de Huisjes..... Jane and the Houses.......



Hebben jullie dat nu ook wel eens? Dat je je tussen twee dingen in voelt zitten? ;)
Sjaan is hier nog steeds op visite (volgens mij blijft ze dit keer echt langer logeren, hoor!! Ze heeft zich bij ons stevig ingenesteld.....), maar ook de huisjes vragen steeds om aandacht.....
Do you sometimes have this? Feeling stuck between two things? ;)
Jane is still visiting ( I really think she's staying for a bit longer this time!! She has firmly impanted herself......), but the houses also require my attention..........

Dit is blokje B8; Water Lily.
This is block B8; Water Lily.











En ook Amar ontwikkelt zich tot quiltinspectrice zo jullie kunnen zien.....
Amar developes into a quiltinspector as you can see.........


Maar ook de huisjes zijn zo schattig om te maken en roepen gewoon om het straatje af te maken....
But also the houses are so cute, and they are just calling to finish the street......

Leuk om dit allemaal van scraps te doe, he?!
It's so great to make all of them from scraps!

Geniet van de rest van het komende weekend!
Enjoy the coming weekend!



Love, Ria.


37 opmerkingen:

Heleni zei

Klopt helemaal. Als je met 't ene bezig bent heb je 't gevoel 't andere tekort te doen.
Alles op z'n tijd en dan komt 't helemaal goed Ria.
't Ziet er erg leuk uit allemaal.

groet Heleni

Nelleke zei

Hallo Ria wat is je blokje mooi geworden met dit stofje dat je ervoor gebruikt hebt.Ook ik heb eigenlijk teveel projekten onderhanden om ergens goed mee op te schieten maar het is ook allemaal zo leuk om te doen,dus ik begrijp precies wat je bedoelt.Meestal pak ik iets waar ik zin in heb om weer een beetje verder te komen.Maar je ziet wel zoveel moois voorbij komen dat ik steeds weer voor de bijl ga.groetjes Nelleke

Juicybear zei

whoow dat zijn beide wel 2 hele mooie werkjes geen wonder dat het zo moeilijk kiezen is allemaal.
Groetjes Anneke

Miny zei

Beide worden erg leuk, ja het blijft soms lastig kiezen.

Groeten Miny

Nardy zei

Heel herkenbaar Ria, maar ik vind het altijd leuk om meerdere projecten onder handen te hebben. Je sjaantje wordt prachtig, weer een mooi blok erbij. Fijn weekend, groetjes Nardy

Chris zei

O ja, zo heel erg herkenbaar! Zelfs als ik in mijn bed lig, heb ik er soms last van: wat zal ik morgen eerst .....
Maar beiden worden leuk hoor!

maddyrose zei

Both of these projects are lovely. Lately I've been looking for a pattern that will allow me to use up some of my scraps and the one with the houses is so charming and might be the perfect pattern for my needs. Have a wonderful weekend.

Lida zei

Inderdaad lastig, ik heb het met drie dingen tegelijk, vilt, quilten en borduren en het moet allemaal af!! Maar zowel je Sjaantje als je huisjes worden beeldschoon, fijn weekend,
Lida

Anja.M zei

Wat wordt je Sjaan mooi zeg, de huisjes mogen er ook zijn.
Ja beide zijn leuk om te doen dat wordt gewoon afwisselen dan maar.
Quilt groetjes Anja.

Supergoof zei

Ja het is wat met ons quiltsters, zelfs bij quilts moeten we onze aandacht eerlijk verdelen,....
;o)
Fijn weekend!

Jane in Wales zei

Ja dat is wel erg moeilijk kiezen. Om en om lijkt me de enige oplossing...!
groetjes
Jane

Nadine zei

Oh, I'm very often stuck between 10 projects ! LOL ;>)
Hey, hey, I didn't know you're into that "huisjes" project ! Ooooh, I've been braking with both feet for not doing it... up to now, I've still resisted (until when ?).
HArtelijke groetjes,
XOXOXOXOXOXO
NADINE

Annemieke Price-Talen zei

Mooi straatje geworden en ja het is lastig kiezen met al dat mooi`s om je heen.

quilting Jeannet zei

Ik vind allebei je projecten errug mooi Ria, en wat werk jij toch altijd keurig als ik het zo zie op de foto.

Berbel zei

Je huisjes zijn zeker leuk geworden. ´t Is fijn om met meerdere dingetjes tegelijk bezig te zijn...och hadden we maar meer tijd ;)
Groetjes Berbel

Guusje, zei

Ja heel herkenbaar Sjaan zit al heel lang hier en steeds wordt ze naar de achtergrond geschoven. Jouw sjaantje wordt erg mooi en je hebt er weer prachtige blokken bij. De huisjes zijn geweldig erg mooi met die rode sashings ertussen.

Annelies zei

Ria, wat geniet ik van je foto's.

Terry zei

Jane is such a nice friend how can you not enjoy her company. Little houses such fun.

Notjustnat zei

Both quilts are beautiful Ria. I love the fabrics in the house project. Amar a quilter's dot!
Hugs
Nat

susana zei

Wat is ze toch mooi die Jane! Als ik haar zo zie op de foto krijg ik zin om gauw een blokje klaar te leggen om er aan te werken. Bij mij is Jane altijd op doorreis, hahaha
fijn week-ens, Susi

Johanna Zweden zei

Alle 2 schitterend
Fijn weekeinden groetjes Joke

Quiltprinses zei

Kiezen uit maar 2 projecten? Bij mij zijn het er meestal nog meer. Wij quiltsters hebben het zwaar ;-)
Wat is die sjaan van jou ook mooi aan het worden.

Fijn weekend,
Gerda

Rina zei

Wat wordt jouw Dear Jane mooi. Schitterend!

jolanda zei

Ja hoor, dat heb ik ook. Ik zat vandaag weer zó te twijfelen waar ik als eerste aan zou gaan werken dat ik uiteindelijk nog steeds niks gedaan heb. ;-)
Maar nu ga ik toch echt wat steekjes doen. Waaraan?? Nou uhhh... ik denk quilten. Of toch borduren?? :-)))
groetjes, Jolanda

Sieneke zei

ook ik herken dat ,hi tja 2 quiltops onder handen ,en ik brei ook heel graag ,dus de kerstballen roepen ook steeds uit hun mandje ,kom maak ons nu voor je het weet is het weer kerst , hihi en je blokjes worden echt mooi zeg ,je stofjes daar ben ik echt weg van .
fijn weekend gewenst.
gr sieneke

Suedio zei

Hi Ria

The little houses are very cute. I'm seeing these popping up all over the place now and am inspired to use us my scraps. Lovely colours you've got going.

Regards, Sue

Mitt lille rosa syrom zei

I cheer you on, Jane is a wonderful journey!
And the houses are cute :-)

Heleen zei

Wat groeit je DJ mooi! en die huisjes zien er leuk uit maar kunnen mij niet pakken! Ik kijk lekker wel bij jullie.

Simone de Klerk zei

Sjaan - geweldige naam! Deze quilt moet je gewoon heel lang bij jullie laten logeren. Ik denk dat iemand de quilt al wil toe eigenen ...
Je huisjes zien er ook mooi uit, met de sashing eromheen!

Marga (MarPie) zei

we hebben het af en toe echt wel moeilijk, al die leuke projecten waar we mee bezig zijn. Dan niet erover hebben aan die waar we eigenlijk ook aan willen beginnen. Ach, hoe je het bekijkt het blijft een ontzettend leuk hobby die we hebben. Vooral als je het resultaat geeft wat zo mooi is.

Groetjes,
Marga♥

Quilting Moesje zei

Gefeliciteerd met de Give - Away ook bij Heleni !
Nu kom ik daardoor op jou blog kijken ... wat zie ik al veel mooi's !!
Ik ga je volgen hoor :o)

Groetjes,
Simone

Marije zei

Mooi hoor. En ik vind het ook een constante 'strijd' tussen alle projecten. Ga jij ook nog naar Zwolle? groetjes,Marije

ria vogelzang zei

Even een tesje ivm de woordverificatie..... Groetjes aan mezelf..... :)

Ria van Kasteel zei

Hallo Ria, ook ik was even Sjaantje kwijt maar deze week ben ik toch weer braaf begonnen. Ook in beslag genomen door de huisjes, die van jouw zien er ook erg leuk uit met dat donkerrood ertussn.

Groetjes van Ria ;0)

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries zei

Oh Ria...all so very beautiful...I love your work!!!

Karen zei

Welcome to being a follower on my blog. I have come to visit you. I love, love your Dear Jane blocks. I have wanted to make a Dear Jane quilt for a long time but have done nothing towards it.

Erna Peekel zei

Je DJ wordt geweldig en je huisjes zijn ook al zo leuk. En dat blok goed zeg.

Groetjes,
Erna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...