dinsdag 25 december 2012

25 december 2012.....

en tijd om jullie allemaal een heel gezegende Kerst en Gezond en Creatief  Nieuwjaar  te wensen!
and it's time to whish you all a very blessed Christmas and a healthy and creative NewYear!



Ik hoop dat iedereen mag genieten van een fijne en gezellige tijd met familie en vrienden.
I hope you all can enjoy a happy and cosy time with family and friends.

Hier is natuurlijk ook nog tijd besteed aan Easy Street deel 5. En dat was een gezellig en snel werkje!
Het is nog steeds een mysterie hoe de quilt eruit gaat zien; dus het blijft nog steeds spannend!!  :))  (zo benieuwd!)
Here I also took some time to work on Easy Street part 5. And it still is exciting and this time also fast! Also I don't have an idea how this quilt will turn out.....  :)) (so curious!)

Ik heb zoveel quilts die nodig gequilt moeten worden...... Nu moet je weten dat ik heel erg van handgequilte quilts hou; en ik vind het ook super om dat zelf te doen. Maar.......: ik heb gebrek aan tijd..... Herkenbaar.....?!!
En in het verleden heb ik een paar lessen machine quilten gevolgd; dus heb ik besloten dat maar toe te passen op een paar van mijn UFO-quilts.
Nou, ik denk dat het redelijk lukt..... Maar als ik eerlijk ben, hebben handgequilte quilts toch echt een speciaal iets...... :)


I have so many quilts that need to be quilted...... Now you must know I'm a quilter that absolutely loves handquilted quilts; and that's what I love to do. But.......: there's a lack of time...... Recognize it....?!!
So in the past I had a few classes of machinequilting and I decided to machine quilt some of my UFO-quilts.
Well, I think it turns out rather nice..... But I still think handquilted quilts have a special touch..... :) 

Geniet van deze dagen en als je tijd hebt kijk dan nog even op deze link voor deel 5 van Easy Street, om te zien wie er allemaal mee doen en hoe ver ze zijn!
Enjoy these days and if you can spare some time, look at this link to view part 5 of Easy Street, to see who is participating and how far they are!

Love, Ria.


Dankbaar voor Zijn geboorte en liefde voor ons......
Thankfull for His Birth and Love for us.....

23 opmerkingen:

Quiltprinses zei

Ria,

Voor jou en je gezin ook hele fijne kerstdagen en een heel goed nieuw jaar.
Liefs,
Gerda

Marga (MarPie) zei

Tja, dat te kort an tijd is heel herkenbaar. je quilten op de machine lukt inderdaad goed. Blijf handgequilte quits ook specialer vinden dan die met de machine.
Voor jou en de jouwe ook hele fijne Kerstdagen.

Groetjes,
Marga♥

Lida zei

Fijne Kerst, groetjes
Lida

Balsemien zei

Hoi Ria,
ik wens je heel fijne en gezellige kerstdagen toe!

Guusje, zei

Ik ga zo een kijken en wat goed dat je durft te machinequilten.ik wens jullie hele fijne Kerstdagen en een goed, gezond en creatief 2013 toe.

Floor zei

Voor jou ook hele fijne kerstdagen gewenst en een gezond en creatief 2013 natuurlijk.
Nu nog wat tijd vinden om je ufo's te quilten.
Maar het lukt zo te zien al goed op de machine.
Veel succes.
Groetjes,
Floor

Daniëlle zei

Lieve Ria, een dag om te vieren, dé dag met een sterretje, hét sterretje. Dikke knuffel van ons voor jullie allemaal! XXXD

Miny zei

Ook voor jou fijne dagen gewenst!

Groeten Miny

Simone de Klerk zei

Voor jou ook mooie dagen, samen met je gezin en Amar (o:
Knap hoor, dat gequilt op de machine.

Jane in Wales zei

Fijn he, Kerst vieren met het Wonder in je gedachten. Fijne dagen gewenst!
groetjes
Jane

jolanda zei

Voor jou ook hele fijne dagen gewenst en een heerlijk nieuw jaar vol mooie quilt-uurtjes.

Gonny zei

Het bekende probleem: Tijd..... Wat andere ook al schreven, je machinaal quilten ziet er leuk en mooi uit. Handquilten komt wel een keer...
Kerst is al bijna voorbij dus bij deze: De beste wensen voor het nieuwe jaar.

Kathaleeny zei

Your machine quilting looks very nice. I'm like you. Too many quilts, not enough time. Thank you for the translation on your blog. I love reading what dear quilters are doing around the world.
Merry Christmas and Happy New Year. We should also say Have a Merry Mystery!
Kathleen

Sandra B zei

I love the sheep in your Easy Street fabrics. I agree that handquilting is lovely, but you're right - there just isn't time to handquilt everything. Merry Christmas.

Nanske zei

Hoi Ria, eerste keer dat ik je blog bezoek en al meteen raak!
Ja, ik ook best wel in de ban van handquilten maar...
als ik je machinequiltwerk bekijk???
Nou ik zou er ook wel voor gaan als ik het zo onder de knie heb want inderdaad...
We willen zoveel en tijd is een vieze zaak...
We willen TE veel in TE weinig tijd...
Knap,hoor.
Groetjes,nanske...
Ha...200ste volgertje...grappig!

Suuske zei

Zo herkenbaar, dat met de hand willen quilten. Dat heb ik dus ook. Vind het ook een heerlijk werkje, ook al ben ik er nog niet zo goed in. Ik vind het ook zo bijzonder om een quilt in je handen te hebben waarvan je weet dat elk steekje door jezelf gemaakt is, met de hand.
Maar idd, als je een stapel hebt liggen kan ik me voorstellen dat je toch de machine er eens bij gaat pakken.

Ik ben pas ook met een Mysterie-quilt begonnen, echt heel spannend om het eindresultaat nog niet te weten.
Fijne dag nog!

groetjes, Suzanne

Astrid zei

Your machine quilting looks great! I have yet to try hand quilting, but one day I will surely try. My sewing machine and I have taken a few days holiday to load batteries for next year!
Enjoy the last days of the Holiday Season!

Chris zei

Prachtige woorden over Jezus!

Andee zei

Mystery looks good!

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries zei

It's great to learn machine quilting Ria...then you can have twice as many quilts and still do hand quilting!

Supergoof zei

Heel veel GELUK in 2013!!
:o)

Heidi Kuijer zei

Ik wens jou veel geluk en inspiratie in het nieuwe jaar Ria.

Wat leuk om machinaal quilt goed aan te pakken. Ik heb ook giga veel quilts die nog gequilt moeten worden en ja hoor...nooit genoeg tijd. Vond je het moelijk om te beginnen met je machine?

Hugs en groetjes,
Heidi

Birgitte aka Bietje zei

Voor jou (en iedereen om je heen) een heel mooi, gelukkig, gezond, warm 2013. Vol vriendschap, creativiteit en inspiratie.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...