zaterdag 12 januari 2013

Easy Street is klaar!!!.... Easy Street is ready!!!...

Dit jaar is wel heel leuk begonnen! (ondanks dat de griep mij ook in de greep had..)
Easy Street is deze week afgekomen! Wat een leuke Mysterie! Ik denk dat ik elk jaar maar tijd maak om met de Mysterie van Bonnie Hunter mee te doen.....  :)
Voila:..........!!
This year started so nice! (in spite of me having a touch of the flue..)
I finished Easy Street this week! What a great Mystery! I think I'ld like to take the time every year to join Bonnie Hunter's Mystery......  :)
Voila:.........!!



Ze is zo groot dat ik op de stoel moest staan om het grootste gedeelte erop te krijgen! Het is uiteindelijk 2.40 bij 2.40 mtr. geworden!
Wel leuk om de schaapjes te zien op Easy Street, he?! En heb je de herdershondenpootjes ook al gezien....... ??  :)
She's so big that I had to stand on a chair to get the biggest part on the picture! She  measures 2.40 by 2.40 mtrs!
Isn't it fun to see the sheep on Easy Street? And did you see the sheepdogs feet.......??  :)

Ook even een paar close-upjes (ik hoop dat de foto's scherp zijn..).
Also a few close-ups (hope the pictures are sharp enough..).



Tussendoor ben ik heerlijk aan het doorpitten van de klosjes bezig. Op zo'n groot raam is dat echt een plezier, zeg! Heerlijk er even achter schuiven en verder geen gekruip op je knieén om het geheel goed op elkaar te krijgen...... Ideaal!
In the meantime I'm working on quilting the klosjes (spools). It's such a pleasure to work on this big frame! Just sitting behind it and stitching a few stitches. No crawling on ones knees to get the whole thing  neatly together.... Ideal!


En eigenlijk wilde ik ook graag meedoen met de woensdagupdate van de mandjes..... maar door de griep is dat er nog niet van gekomen.... Lijkt me zo leuk om elke woensdag al die mandjes voorbij te zien komen!
Eeeeeen: ik wil deze maand nog een Giveaway organiseren....., want ondertussen staat de teller op 200 volgers!! En dat vind ik toch wel super-leuk!!!!!
Dus hou het in de gaten...... ;)

And I wanted to join the baskets-wedsnesday-update....... but due to the flue it didn't happen yet..... I would love to see all those lovely baskets every wednesday!
Aaaaaand: I would like to host a Giveaway this month....., because the count of followers reached 200!!
And I think that is just super-fun!!!!!
So stay tuned........  ;)

Allemaal nog een heel gezellig weekend! Geniet!
To all of you a great  weekend! Enjoy!

Love, Ria.


Pootje van Amar! Paw by Amar! 

En nog even de link naar Bonnie Hunter's blog voor alle andere Easy Street deelnemers:
And finally the link to Bonnie Hunter's blog to watch all other Easy Street participants:

23 opmerkingen:

Annelie zei

Ooooo wat word je klosjesquilt mooi zo. Supermooi gequild.

Groet Annelie

Floor zei

Dat is wel en hele grote quilt zeg! 2,40 bij 40 meter! Maar dat laatste is natuurlijk een type-foutje. Maar het is inderdaad een prachtige mysterie!
Heel erg mooi geworden.
Wat ik ook heel mooi vind, zijn de prachtige gequilte tulpen op je klusjesquilt. Komt zo mooi uit in die effen stof.
Veel plezier met het quilten.
Groetjes,
Floor

quiltlodge gerda zei

Oh, wat ben je die mooi aan het quilten! En een hartstikke leuke EN grote bom heb je daar klaar.

Quiltprinses zei

Ik heb hem (de Easy Street van Bonnie Hunter) in het "echie" gezien en hij is wonderschoon!!
Leuk dat je vandaag even langskwam zodat ik hem kon bewonderen!
Groeten uit Staphorst.

Anita - Vlijtige Handjes zei

Prachtig quiltwerk. Lijkt mij ook zo fijn een quiltraam en zeker om te dubbelen.
Groejes Ania

Simone de Klerk zei

Wat een prachtige quilt. En zoooooooo groot.
Het quilten van je klosjes ziet er heel mooi uit!
Hoi Amar
Fijn weekeinde.

Wietskes Quilts zei

Prachtig, zo mooi, zowel het motief als de kleuren. Ik kan me voorstellen dat je hier met veel plezier aan werkt.

Hopen dat de griep nu weg blijft......

Nou die give away die zien we wel komen hoor. Leuk!!!!!
liefs

Wietske

Grit zei

Your Easy Street looks so beautiful. And I love your Klosjes too.
Liebe Grüße Grit

Astrid zei

Love your Easy Street and those sheeps are just too cute! Beautiful quilting on the klosjes too. Wonderful Sunday to you!

Vireya zei

Your Easy Street looks lovely - the sheep are very cute.

Frances zei

I love your blue border, well done on completing it

Marjo B-W zei

Je gaat als een speer! Mooie quilts, allebei!
'n Mooie zondag, groetjes, Marjo B-W

Marga (MarPie) zei

Ben ook geveld door de griep, ben een beetje aan de betere hand nu. Wat ga jij snel en wat is je easy Street mooi geworden. Je quilten van de klosjes is echt heel mooi zo.
Gefeliciteerd met je tweehonderd volgers.

Groetjes,
Marga♥

Lida zei

Wow, wat is hij mooi! Leuk die schaapjes en natuurlijk horen die pootjes van Amar er ook op! Geniet van je steekjes, wat mooi zo op dat raam! Groetjes
Lida

Guusje, zei

Wat een prachtige quilt en mooie steekjes. Leuk dat je mee gaat doen met de mandjes.

Manuela zei

Hello Ria,

your Easy Street is so beautiful.
Your Klosjes are wonderful and your quilting is perfect.

Liebe Grüße
Manuela

Phyllis zei

Je Easy Street is heel mooi! Ik heb een paar dames in mijn bee, die maken hem ook, maar 3/4 deel omdat Bonnie's quilts altijd wel flink aan de maat zijn. Heerlijke kleuren heb je gebruikt. En wat een mooi quiltwerk voor de klosjesquilt. Heb nog nooit op zo'n raam gewerkt, is dat niet lastig? Dan moet je toch alle kanten uit kunnen quilten?

Chris zei

Wat een enige quilt is dat geworden, zeker ook door de stofjes. Die klosjesquilt wordt ook prachtig. Heel mooi quiltwerk. Doe jij dat op een quiltframe? Met duimquilt of gewoon? Ben erg benieuwd.

Cybele's patch zei

East Street is leuk geworden. Zo spannend om aan een mistery mee te doen.
Wat kun jij prachtig hand quilten Ria. Het ziet er geweldig uit.

Ingrid zei

Je Easy Street is prachtig! Die wil ik zeker ook nog maken.
Groetjes Ingrid.

Heleen Kok zei

ZOooooooooo!! Een echte turbo quilt. En wat is die enig geworden. En wat groot! Je klosje schieten mooi op. Ziet er goed uit.

Jane in Wales zei

Wat wordt je klosjesquilt mooi!!! De Easy Street vind ik natuurlijk prachtig, want je hebt er schaapjes ingestopt..;o)

Anoniem zei

Hai Ria, wat maak je toch en prachtige dingen. Die voor zr Lenie is prachtig maar ook die met dat paars en die schaapjes. dikke knuffel! Anita

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...