dinsdag 5 maart 2013

Dit is BaD..... ;).... This is BaD..... ;) ....

Wel een dag later dan gepland..... sorry...... (soms heb je dat gewoon, he?!)...
And a day later than planned..... sorry..... (sometimes things just happen, huh?!)...


De voortgang van de kleine BaD-blokjes ging zo fantastisch! Afgelopen maandag vertelde ik jullie hoeveel BaD-blokjes ik gemaakt heb en ik vond het een groot succes. Een totaal van 41!
En deze maandag dacht ik dat het wel leuk was om te laten zien hoe ver de "quilts in wording" al waren.
Dus hier zijn de hexagonnen:
The progress of the little BaD-blocks were so succesfull! Last Monday I blogged the amount of  BaD-blocks and it is a great succes. A total of 41!!
And this Monday I thought I'll show you the "quilts to be" ; and the amount of blocks they have now.
Here are the hexagons:


In totaal zijn er 469 bloemetjes en (keer 7 hexagonnetjes per bloem..) zijn het 3283 hexagonnetjes.....
Pfffff, wat veel al hè...! Er moet nu maar eens een eind aan komen; en dankzij de BaD zie ik dat 
nu ook wel gebeuren!  :)
In total there are 469 flowers and (at 7 little hexagons per flower..) that makes 3283 hexagons....
Pfffff, that's a lot, hè.....! I think it should be finished soon; and thanks to the BaD, I think that might
be soon!   :)

En hier zijn de kleine diamant-sterretjes:
And here are the little diamond stars:



De sterretjes zijn er nu 107. Als je precies wilt weten hoeveel diamantjes dat er zijn, dan is het 107 x 12; en voor de driehoekjes die de ster eromheen maken 107 x 3.....
There are 107 little stars now. If you want to know howmany diamonds there are, than it's 107 x 12; en for the little triangles surrounding the stars 107 x 3....

En omdat ik zoveel blokjes moest aanhechten aan de rest, heb ik niet veel nieuwe gemaakt....
Dus die bewaar ik maar voor de volgende Maandag..
And as I had to attache so many little blocks, there weren't many made.... 
So I'll save these for next Monday...

Geniet van vandaag! Enjoy your day!

Love, Ria.

p.s. the BaD wordt gehost door Robyn van Daisy Quilts (klik).
En deze keer heeft ze ook een  link-up ervan gemaakt. Kijk dus heerlijk op haar blog.
\En heel veel plezier!!
p.s. the BaD is hosted by Robyn of Daisy Quilts (click).
And this time she also made a link-up. So please hop over to her blog 
and have fun!!

Oeps..... zie net dat de foto's niet zo scherp zijn, sorry...
En even een uitlegje dat de mandjes in het vervolg vallen onder mandenmakerswoensdag..... (vooralvoormijneigenduidelijkheid.....  :) ...).
Woops..... just noticed that the pictures are not that sharp, sorry....
And an explanation that the little baskets are reserved for the basketmakerswednesday.....
(justformyownsenceofclearity..... :) .....).

*Ü*





25 opmerkingen:

Grit zei

Wow Ria,
wonderful work. I love your quilts.

Grit from Germany

Wietskes Quilts zei

Nou ja wat een hoop zeg. En dan die mooie kleuren, echt schitterend.
Groetjes
Wietske

Annelies zei

Hele mooie quilts in wording !

Saskia Smit zei

Wow, dat zijn ook een hoop hexagonnen! Hoe groot zijn je bloemen?

At My September Cottage zei

Both quilts are gorgeous. Lovely fabrics.

baukje zei

Ze zijn allebei erg mooi. je sterretjes lonken me toe!!!!!

Terry zei

The quilts are beautiful but the math is scarry. You sure have benn stitching away and both quilts are growing!! Yahoo

Miranda zei

Ik probeer altijd maar zo min mogelijk te tellen, anders wordt ik al moe van de gedachte... hahaha...maar je sterretjes vind ik bijzonder mooi Ria

Nardy zei

Prachtige quilts in wording Ria! Vooral de sterren vind ik erg mooi! Fijne avond nog, groet Nardy

Kathie zei

just beautiful....love the hexagons and oh my goodness the stars are amazing...
cute baskets too, I happen to have a bunch of basket blocks like this I should get them out and work on it again...
thanks fro sharing
kathie

KijkDaarIs zei

Jeetje wat mooi!!!
die hexjes...GEWELDIG!!!!!
ik wordt er helemaal blij van!!

Nat Palaskas zei

I love those hexagon blocks. You are amazing Ria, 3283 hexies! Love the stars too - Love Nat

Martine zei

Dat worden twee heel mooie quilts.
Ben benieuwd hoe je de rand van je hexjes gaat maken.

Kleine Vingers zei

Wauw wat mooie quilts in wording, ze zijn allebeide prachtig maar de sterren vind ik helemaal te gek.

Manuela zei

Hallo Ria,

der Flowergardenquilt und der Sternenquilt werden wunderschön.

Liebe Grüße
Manuela

Wilma Kuin zei

Waue wat een prachtige tops,..

Margreet zei

Nou, petje af hoor voor zoveel hexagonnen ! Ze zijn allebei heel erg mooi, en je bent al zover....

Balsemien zei

Wat prachtig Ria! Die hexagonnetjes zijn helemaal niet bad, maar heel mooi ;-) En die sterretjes, ik ga daar binnenkort ook heerlijk mee aan de slag als ik weer iets anders af heb!
Fijne avond!

Chris zei

Hartstikke mooi allebei! Je schiet er echt lekker mee op. Geen bad idee, die BaD!

Floor zei

3283 hexagonnetjes en 107 sterretjes!!!!
Jeetje wat veel zijn dat er!
En wat worden je quilts prachtig!
Wat een uitroeptekend zijn dat allemaal!! :-)
Als je ze zo aan elkaar ziet, dan zie je het effect pas, echt prachtig.
Veel plezier met het vervolg.
Groetjes,
Floor

Jane in Wales zei

Ooooh, die bloemenquilt wordt helemaal prachtig. Ik doe het je niet na, fantastisch!

Quiltprinses zei

Iedere keer weer lees ik met heel veel bewondering je blog. Wat ben je toch een harde werker en wat maak je mooie quilts!

Groeten van mij uit Staphorst!

Marga (MarPie) zei

Jeetje, zoveel van alle twee.
Dit gaat echt als een speer.

Groetjes,
Marga♥

helly5 zei

Hi Ria,
Your quilts are beautiful, such a lot of work :)

Robyn G. zei

Oh I do agree!!
I thought I'd left a comment... so sorry it was not sooner.
I love your quilts... they are inspiring and beautiful Ria...
..and You too are such an inspiration :)
I'm glad we're sharing in this challenge together xox

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...