woensdag 27 februari 2013

Beetje laat..... Little late......

voor de mandenmakersupdate, maar daar komt ie dan......
for the basketmakers-update, but here it is...

Even een overzichtje van de afgelopen maand februari; ik heb totaal 18 mandjes erbij gemaakt.
Hier zie je ze:
An oversight of the basketprogress of this last month of Februari; in total I made 18 baskets to join the rest.
Here they are:




Er zijn er dus nu totaal 299. Het schiet dus echt al op, he?! Zo'n speciale mandenmakersdag werkt echt wel!
There are 299 now. It's really growing, don't they?! Such a special basketmakersday does work!

Bovendien ben ik de afgelopen week hier vooral mee bezig geweest. Een weekje terug mee begonnen en nu kan ik de bies er aannaaien; dat ging toch wel heel snel en dat was vooral te danken aan de leuke (snelle..) sterretjes!
Kan ie dit weekend nog naar het desbetreffende babytje!  :)
And I was busy this last week with this... A little week ago I started it and now I can sew the binding; that went very fast and most of that had to do with the cute little (and fast...) stars!
Maybe it can go to the little baby even this weekend!  :)


Even een sterretje en blokje met gequilt hartje (en hoekje van de net-aangezette bies) van dichtbij.
And a little star en quilted heartblock (and a corner of the just-attached binding) upclose.




Vorige week speelde de vraag hoe men de hengseltjes van de mandjes appliqueerde. Als jullie er nog belangstelling voor hebben wil ik wel een tutorial maken; laat maar horen!
Last week there were a few questions about how we appliqued our basket-handles. If there are still some who are interested I would love to make a tutorial; just let me know!

Geniet van je steekjes! Enjoy your stitches!


Love, Ria.

p.s. de mandenmakerswoensdag wordt gehost door Marian (klik)
p.s. the basketsmakerswednesday is hosted by Marian (click)

15 opmerkingen:

Phebe and Jane zei

Jeetje, 297 mandjes al. Dat zijn er echt al heel veel.
Groetjes,
Marian

Jane in Wales zei

Wat veel mandjes heb je al!! de babyquilt is leuk!

.Antje zei

Wat weer mooie mandjes, en wat al veel.
Je babyquiltje is heel mooi geworden.
Groetjes, Antje

Monica zei

Leuk hoor al weer zo veel mandjes, en ik zie dat jij dat ook doet met het randje om het baby-quiltje, gewoon meerdere stofjes een bies maken, dat geeft een speels effect.

Wietskes Quilts zei

Leuk, leuk, leuk allemaal. Je babyquiltje is echt helemaal top!
groetjes
Wietske

Guusje, zei

Wat een mooie mandjes en wat heb je er al veel gemaakt. Het babyquiltje is erg mooi geworden.

Elisabeth zei

Nou dat schiet zeker op 299....en wat is het babyquiltje mooi geworden!

Balsemien zei

Dat zijn er al een boel. En je bent netjes op tijd hoor met je blogje! Wat een lief konijntje, ook al voorjaar...

Angie zei

Love your baskets and that lovely little star quilt that you've finished.

KijkDaarIs zei

Wat heb je al lekker veel mandjes!
en het babyquiltje is ook erg leuk...al die sterretjes lief ..;0)
Fijne dag

Nadine zei

Hey, my friend, you're seeing the end of your baskets! Brilliant!
They're so cute... as well as your baby quilt, of course ;>)
heartful thoughts,
XOXOXOXO
NADINE

Lida zei

Veel leuke mandjes en je babyquiltje is echt geweldig leuk geworden! Groetjes
Lida

Carin Wijnand zei

Leuk de mandjes en wat ben je al ver. En dan ook nog de babyquilt gemaakt... een schatje is het !

Chris zei

Je hebt er heel wat mandjes bij genaaid deze maand! Dat quiltje vind ik ook zo'n snoepje. Dat heb je snel gedaan!

wilma oud zei

Voor mij mag je een tutorial maken hoe jij de hengseltjes van de mandjes appliceert. Ik sla dit op en wanneer ik ermee bezig ben, weet ik het natuurlijk niet meer,(beginneling) en dan kijk ik naar de tutorials en zo leer ik het ook. Alvast bedankt. En mooi is de baby quilt en de mandjes ook natuurlijk. groetjes Wilma

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...