donderdag 24 december 2009

En dan.......

Is het bijna kerstdagen... en rest mij nog het volgende:

Iedereen heel Gezellige en Gezegende Kerstdagen te wensen en een Gelukkig Nieuwjaar! Ook voor degenen onder ons voor wie deze feestdagen minder feestelijk en soms zelfs vol zorgen zijn: heel veel sterkte en kracht gewenst!

It's almost Christmas .... and there's only left for me to say:

To everyone a Happy and Blessed Christmas and a Joyful NewYear! Also for the ones who's Christmas is less fortunate and even full of worries: whishing you lot's of strenght!

Tot het volgende jaar! Veel liefs, Ria

See you next year! Love, Ria.



18 opmerkingen:

Marga (MarPie) zei

Voor jou en de jouwe ook een hele fijne kerstdagen en vooral een heel gezond 2010 de rest komt dan vanzelf wel.
Knap hoor dat je aan de DJ bent begonnen er zit mij te veel appliqueren in.{is niet mijn ding}

Klaske zei

Jij ook hele fijne kerstdagen en een gezond 2010!!!

Berna zei

Ook voor jou en de mensen om je heen die je lief zijn; hele fijne kerstdagen!

katrien zei

Ook voor jullie hele fijne feestdagen toegewenst.

Nelleke zei

Vanuit Brabant ook alle goede wensen voor jou en je familie.groetjes Nelleke

Peti zei

Doordat ik ook druk was heb ik jullie verjaardagen gemist. Nog van harte gefeliciteerd en fijne kerstdagen! Groetjes uit Brabant, Peti

Mirjam zei

Jij ook hele fijne feestdagen!!! En wat maak je een mooie dingen!!!!

Annelies vdB zei

Ik wens je hele prettige Kerstdagen en een gelukkig, gezond en creatief 2010 !!

quiltdjoojs zei

Fijne kerstdagen met ieder die je dierbaar is en tussen je prachtige quilts!!

julieQ zei

Your tree is so pretty!! And your quilt on the wall and your tree skirt are just lovely. Merriest Christmas to you!!

Notjustnat zei

I love your tree. Hope you had a lovely Christmas and all the best for the New Year - Hugs Natima

Anja zei

Een creatief en fijn 2010 Ria.

ria vogelzang zei

Voor jullie allemaal: dank voor jullie lieve woorden en allemaal een heel gezond, voorspoedig en creatief 2010!

Marutska zei

Beetje te laat om je nog fijne kerstdagen te wensen....
Maar ik wens je natuurlijk een hele fijne jaarwisseling toe en heel goed, gezond, gelukkig en creatief 2010!

En die bollen in je vensterbank zijn werkelijk heel mooi!

Groetjes
Maria

ria vogelzang zei

Er staat een heel nieuw jaar te wachten....! Vind ik altijd een beetje apart gevoel (nog steeds, met mijn 51 jaar)!
Gelukkig Nieuwjaar!

Ellen zei

Een heel gelukkig nieuwjaar Ria!

Christine zei

Happy new year to you too and I love the spot where you hand quilt, it looks so inviting.
( a few posts ago)
Thank you for visiting my blog too

cheers
Christine

quilting Jeannet zei

Wat een schattig schaartje en het wordt een prachtige quilt die je aan het maken bent.Ik zet je bij mijn bloglijst Ria, goed ?

groetjes, ook nog een heel goed nieuwjaar. ( en dan zeg ik het nergens meer......lol)

groetjes, jeannet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...