zaterdag 2 januari 2010

Een heel nieuw jaar......!

Voor iedereen een heel gelukkig en gezegend Nieuwjaar!

For everyone a very happy and blessed New Year!

Ik kreeg op de valreep voor oud en nieuw nog een heel lief klein kadootje: dit lieve borduurschaartje en eraan vast zat dit heel lieve kleine speldenkussentje; helemaal met kleine kraaltjes geborduurd! Een roos aan de ene kant en mijn letter aan de andere..... ;)
Van mijn (ook quiltende schoon-) zus. Wat een lief kadootje, he?!

Just before the New Year I got this lovely little gift: a pair of embroidery sciccors and attached to it there was a little pincushion; completely embroidered with little beads! A rose at one side and my lettre on the other.... ;)
From my (also quilting) sister (in law). What a sweet little gift, don't you think so?!






Hier zie je mijn vorderingen aan de Carolina Christmas Mysterie-quilt van de Bonnie Hunter.
Tenminste een deel ervan dan......
Ik ben natuurlijk niet zo snel als zij, maar dat geeft niets, want het plezier is er niet minder om!
Er zitten zoveel stofjes is waar ik niets mee deed, omdat ik ze gewoon niet zo leuk vond...... En moet je het resultaat eens zien. Ik vind het super!

Here you can see my progress of the Carolina Christmas Mysterie-quilt by Bonnie Hunter.
At least a part of it..... I'm not so fast as she is, ofcourse, but that doesn't matter, because I just love to work on it!
There are so many fabrics in it that I didn't use , just because I didn't like them that much.... And look at the results. I think it looks great!

14 opmerkingen:

PatchworkRose zei

your scissors and little keep are just beautiful and I do love your blocks. They are just so Christmas :-)
Happy New Year
Cheers
Lynne

Berna zei

De allerbeste wensen voor 2010!
Het is inderdaad een lief cadeautje dat je hebt gekregen van je schoonzusje. En je quilt wordt hartstikke mooi. Volgende kerst ligt hij op je bank?

katrien zei

Wat een leuk kadootje.
En je blokken ,prachtig.
Ook voor jullie een heel gelukkig nieuwjaar.

Peti zei

Ik wens je een heel mooi en gezond 2010 toe! En het tempo niet zo hoog als een ander geeft niks, zolang je er zelf plezier aan beleeft! groetjes Peti

Daniëlle zei

De scissorkeep is prachtig! Mooie blokken heb je gemaakt hoor! en flink aan de maat ook zo te zien! Veel plezier met het maken van de rest. Mooi weekend nog! XXXD

Annelies vdB zei

Ik wens je een heel gelukkig, gezond en creatief jaar !
Wat een lief cadeautje heb je gehad.

Jantine zei

Wow, zulke kadootjes wil je elke dag wel krijgen! Wat schitterend met al die kraaltjes.
Je blokken zijn schitterend, leuk hè, dat al die matige stofjes zo'n schitterend resultaat kunnen geven, dat heb ik ook iedere keer met haar mysteries! Ze heeft gewoon gelijk, lelijke stoffen worden mooi in het geheel als je ze klein genoeg maakt.

Marga (MarPie) zei

Ria voor jou en je familie ook nog de beste wensen voor 2010. Wat heet super, ik vind het er schitterend uit zien.
Wou eigenlijk ook deze gaan maken maar ik had nog wat liggen ;o)))) dus toch maar niet.
Blijf gewoon lekker kijken hoe die van jouw word.

Groetjes,
Marga

Nelleke zei

hallo Ria mooi kadootje heb je van je schoonzusje gekregen ik vind dat ook altijd zo leuk kun je zien dat het met zorg en aandacht gemaakt voor je is.Je blokken zien er ook goed uit volgens mij heb je er de turbo opgezet.Verder nog een gelukkig nieuwjaar gewenst voor jou en je gezin van Nelleke

betty zei

Ria, van mij ook nog de beste wensen! Je kerstquilt wordt een plaatje, schiet lekker op! Ik zie hiernaast ook zo'n prachtige hexaconetjesquilt liggen, ohh ik zou er zo aan willen beginnen, de kleuren zijn zo mooi!

ParisMaddy zei

Your blocks are just beautiful. I love the colours and pattern quite a lot.

Mirjam zei

Allereerst wil ik jou ook het allerbeste toenwensen voor het nieuwe jaar!!!!
En wat wordt de quilt van Bonnie Hunter leuk!!! Ik ben ook helemaal weg van haar patronen en manier van werken. Ik heb de kerstloper voor m'n schoonmoeder ook (bijna... op 2 lapjes na) van allemaal 'oude' kerststofjes gemaakt. Geeft een goed en leuk gevoel hè? En het wordt nog leuk/mooi ook!!

Groetjes, Mirjam

Notjustnat zei

Beautiful blocks. I was considered making this quilt, but it would have been too much for me. Looking at yours now I wish I did it - Hugs Nat

Gerda zei

Ik vind hem ook super! En dan dat schaartje met speldenkussentje... werkelijk beeldschoon

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...