donderdag 28 januari 2010

Niet veel tijd..... maar toch! Not much time...... but still!



















De laatste week heb ik niet veel tijd gehad en dus ook geen logje voor jullie geschreven (sorry..!), maar er is wel een kleine beetje werk verzet aan het handwerk-front... ;)) !
Deze drie blokjes heb ik de laatste tijd gemaakt van de SBS. Dit zijn blok A3 (bright hopes); A4 (posies round the square) en A5 (amethyst).
Het is zo mooi om te zien hoe de blokjes er uit gaan zien met de Rouennerie-stoffen; heerlijk! Ik denk dat het een super-quilt wordt.....

The last week I didn't have much time and also didn't wrote a log for you (sorry..!), but I still managed to do a little needlework.. ;)) !
These three blocks of the SBS I made. They are block A3 ( bright hopes); A4 (posies round the square) and A5 (amethyst).
It's just great to see how they look in the Rouennerie-fabrics; I love it! I think this is going to be a great quilt......

Een goede week! Have a good week!

26 opmerkingen:

katrien zei

Gaat heel mooi worden.

Guusje, zei

Wat een mooie blokken en wat mooi van deze serie. Ik denk ook dat hij prachtig wordt.

Nelleke zei

hallo Ria het ziet er weer erg mooi uit en voor jou nog een fijne dag toegewenst van Nelleke

Berna zei

Wat een mooie blokjes en wat leent deze serie zich daar mooi voor he? Het zijn heerlijke stofjes om mee te werken.

Daniëlle zei

Zeker te weten wordt dat ehhh is dat prachtig!! Noem je dit een beetje werk hihi!! Mooie avond straks!

ria vogelzang zei

Dank voor al jullie lieve commentaren.... ik geloof dat mijn avond erg rustig wordt..... zere keel en niet zo'n lekker gevoel in m'n maagstreek.... 8((

Sonnja zei

Ik wens je beterschap en je blokken zien er heel mooi uit!
Beren groetjes,

Beertje Zonn

Cybele's patch zei

Dat wordt erg mooi. Wat lenen de Rouennerie stofjes zich goed voor de SBS.

quilting Jeannet zei

Dat zijn ook weer erg mooieblokjes van de rouennerie Ria, dat zal vast heel erg mooi worden, is het nu al eigenlijk.

groetjes, en voor mocht je ziek worden, beterschap

Groetjes, Jeannet

Notjustnat zei

This quilt is going to be gorgeous. It tells about the maker. Have a great Dutch weekend - Hugs Nat

Stofnest zei

Mooie blokjes!

Groetjes van Ria

Dorine zei

Wat een mooie blokjes en ook de stofjes zijn prachrig dat zal in het gehel erg mooi worden
Fijn weekend
Dorine

Annelies vdB zei

Het ziet er prachtig uit Ria !

Annelein Design zei

Ria, dank je wel voor je lieve berichtje.

Wat leuk te lezen op je profiel wat jou lievelingsmuziek is. Hillsong en Michael W. mag ik ook graag naar luisteren. Die andere... straks maar even aan mijn jongste vragen... die weet vaak wel haar "oude" moeder duidelijk te maken welke liedjes daar bij horen.

Fijn weekend!

Jantine zei

Die stoffen maken zeker een prachtige quilt!

Marga (MarPie) zei

Niet veel tijd en dan drie klaar.
Hoe doe je dat?
Ze worden wel erg mooi hoor.

Groetjes,
Marga

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries zei

Hello there...how very beautiful!!! I have those Rounierres fabrics also...
I saw you over on Nat's blog and had to see what you made with the fabric...Dzintra♥x

Jora zei

OOOOOhhhhh, wat wordt die SBS prachtig met deze stoffen! Ik ben ooit aan de SBS begonnen, maar over mijn kleurencombi was ik niet tevreden. Sinds die tijd aan het overwegen wat ik wil. En als ik dit zie.. wauw.
Heb een Schnibbles-pakketje liggen met Rouenneries (wordt een tafelkleedje), dus eerst die maar eens maken.
Veel succes met het maken van deze prachtige quilt.

groet, Joke
www.jora.punt.nl

PatchworkRose zei

Just love the little Blocks Ria especially the centre one with the sweet little flowers in the corners :-)
Have a Great Weekend
Cheers
Lynne

jacqueline zei

wat een prachtige dingen maak je!!! ziet er super uit en je sbs blokken mooi!!!!!!
groetjes jacqueline (neeftje)

Thea zei

O Ria wat maak je mooie dingen. Ik ga zo eens even uitgebreid op je blog kijken.
Zelf ben ik ook aan het twijfelen of ik een rood-witte SBS zal gaan maken van hollandse lapjes...het wordt prachtig!
Groetjes
Thea

Bietje zei

Wat zijn die stofjes toch echte snoepjes. De quilt wordt er erg mooi mee.

John's eerste zei

Zo ik probeer het nog maar een keer, hoop dat het nu wel lukt! Vind je combinatie van je stofjes namelijk erg mooi, de Rouennerie met die andere stof gecombineerd! Schitterend resultaat! Fijne dag, groetjes
Lida

quiltdjoojs zei

Zeker te weten dat dit een prachtige quilt gaat worden..geweldig patroon en minstens zo'n geweldige stofjes!!

Hennie zei

Hoi Ria, jij woont in Ommen leuk om te horen misschien kom ik je nog een keer tegen. Je blokjes zien er prachtig uit, mooie kleuren.
Groetjes Hennie.

julieQ zei

Your blocks are beautiful!! Love those fabrics, so warm and pretty.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...