zaterdag 9 januari 2010

Nieuw!!


Je leest het goed...... eigenlijk ben ik al aan een tweede nieuwe project begonnen dit jaar...... en het jaar is nog maar goed 9 dagen oud! Ik denk wel dat het een persoonlijk record is ..... ;0))
Maar Gerda hield zo'n mooie uitverkoop.... ik moest even kijken...(en aanschaffen..) en natuurlijk ook de Rouennerie-stoffen van Moda bemachtigen.

Yes, it's no mistake..... actually I already started a second new project this year.....and the year is only 9 days old! I think it's a personal record..... ;0))
But Gerda had such a beautiful sale... I just had to look... (and buy..) and also had to have the new Rouennerie-fabrics by Moda.

En zie eens wat ik er van ga maken?? Zo heerlijk om te doen..........
Inderdaad: een Sylvia's Bridal Sampler van Rouennerie-stoffen. Lijkt me geweldig!!

Indead: a Sylvia's Bridal Sampler made by Rouennerie-fabrics! I love it!

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! I'm really curious what you think!

Een goed weekend en misschien wel weer een laagje sneeuw.....
Have a nice weekend and maybe a bit of snow again....

23 opmerkingen:

Hennie zei

Prachtige stofjes je blokken zien er erg mooi uit.
Fijn weekend Hennie.

Berna zei

Lijkt me een hele goede keus om deze mooie stoffenserie voor de SBS te gebruiken. Zal vast weer heel mooi worden! Fijn weekend.

Klaske zei

Wauw mooie stoffen heb je gekocht! Succes met de SBS, dat word vast en zeker een mooi quilt!Fijn weekend!

katrien zei

Dit zijn ineens 2 grote projecten die je gaat aanpakken.En ja hoor de SBS quilt gaat mooi worden in die stofjes.

Tilde zei

Je hebt een flinke start genomen dit jaar.
Dat wordt een prachtige quilt. Deze stofjes zijn daar echt geschikt voor, bij mij liggen ze te wachten op de start van de Nearly Insane.

Hilde zei

Ik heb enkele aanpassingen gedaan aan mijn blog om gemakkelijker een reactie te kunnen plaatsen. Tilde = Hilde.

Gerda zei

Wat ik er van vind? Ha, ha geweldig natuurlijk.Prachtige stofjes heb je aangeschaft en je blokjes zijn hartstikke mooi.Wat worden we er toch blij van he.

conny's quilts zei

Dat ziet er goed uit joh, heel mooi met die kleurtjes!

Marga (MarPie) zei

Schitterend gaat deze SBS worden.
Succes met het maken. {aan de stof zal het niet liggen ;o)}

Groetjes,
Marga

Tineke zei

Ik vind het een heel goed idee hoor! Wat een prachtige SBS zal het worden met deze prachtige stoffen. Heel veel plezier ermee hoor en een heel fijn weekend.

Annelies vdB zei

Prachtig ! Dit kan niet anders dan een hele mooie quilt worden.

Jantine zei

Oei oei, nog een nieuw project? Deze is zo mogelijk nog mooier dan de andere, geniet er maar van!!

Debby zei

Prachtig!! Wat een goed idee.

Groetjes Debby

Notjustnat zei

Wow Ria, I'm impressed! Second projects in 9 days!!! I like both Dear Jane and Sylvia's Bridal Sampler. I'm reading the 'A Quilter's Holiday' at the moment. A Xmas present for myself - Hugs Nat

betty zei

Zoooo (op z'n Rotterdams!), prachtig, prachtig! Zelf heb ik ook in dit boek zitten kijken of ik er al mee zou beginnen! Mooie blokjes hoor. Vandaag zitten priegelen op ronde vormpjes van een DJ blokje!

Simone zei

Wow, dit wordt heel mooi!!!

Simone de Klerk zei

Mooi mooi mooi!!! Ik heb mezelf ook met die stofjes verwend en ga daar blokken van de Civil War Diary van maken. Het zijn zulke mooie stofjes! Dit moedigt mij aan om te beginnen!

Daniëlle zei

Helemaal niet verkeerd hihi! Wat is het toch een prachtige serie he! Een genot om mee te werken, veel plezier met het maken!! Mooie avond verder!

christine zei

hoi ria

Wat een prachtige stoffen en dan naast de DJ de SBS gaan doen? Wens je veel succes hoor maar het lukt je vast. ben ook weg van stoffenserie sterven.

christine

ria vogelzang zei

Dank voor jullie lieve woorden, allemaal.
@Christine: ik weet zo niet welke serie dat is. Misschien kun je nog een merknaam noemen?
Allemaal een goede week!

Guute zei

Met deze stoffen wordt ie vast en zeker prachtig. Veel succes ermee!

quilting Jeannet zei

Ria, wat een ongelofelijk mooie quilt is dit! nou kom ik je naam tegen...ik zag van de week dat je bij mij als volger stond, en vanmorgen niet meer, nou is dat op zich helemaal niet erg natuurlijk, maar ik heb een keer gehad dat iemand dacht dat ik diegene had vewrwijderd, en dat was helemaal niet zo, dat was een heel vervelend misverstand, dus als je het niet zelf hebt gedaan.....ik heb je niet verwijderd he ?

Hartelijke groetjes, Jeannet

Mirjam zei

Wat een mooie stoffen hè? Wat leuk dat je ook met de SBS bent begonnen! Vind je het goed als ik je in m'n rijtje zet van Mede SBS-ers?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...