dinsdag 10 augustus 2010

Heerlijk om terug te zijn..... Great to be back.....

Op vakantie zijn is heerlijk, he? Maar terug zijn ook, vind ik. Dan kom je er toch achter hoe je iedereen die achterblijft, ook in blogland...... :)) ..., mist! En dat heb ik hoor!
Heerlijk om al jullie berichtjes weer te kunnen lezen en erop te reageren. Geweldig!

Being on holiday is just great, isn't it? But being back is great too, I think. You just find out how you missed eveyone that stayed behind, including you all in blogland.... :)) ....! And I missed you!
It's just so nice to be able to read all your posts and respond to them. Great!
















En terwijl we van alles bekeken, uitrusten, genoten; is ook Leanne's House afgekomen en hangt nu heerlijk op haar plekje in de kamer. Ze geniet er echt van dat ze door velen wordt bewonderd!

And while we toured around, enjoying the rest; I finished Leanne's House and she's hanging beautifully at her place in our room. I think she's really enjoying it to be admired by so many people!









En in de vele dingen die zijn veranderd deze zomer, was er ook een kamertje voor mijn quiltspullen over....... Wel heerlijk om alles op (bijna...) één plek te hebben, zeg!
Wel zal het kamertje ook worden gebruikt als logeerkamertje, maar dat vind ik prima! :))

And in the many changes this summer, there suddenly was a room for my quilty things..... It is so great to have (almost) all stuff in one place!
And although this room also will be used as a questroom, I think it is just fine! :))


Heb je gezien hoeveel beren ik had verzameld? Ze lagen overal in huis....... tjonge, wat leuk!
Sommige zijn nog heel oude knuffels van de kinderen. Leuke herinneringen, he?

Have you seen the many bears I had collected? They were all about the house....... I just loved it when they came together! Some are cuddles from the children. Nice memories, aren't they?

En ik ben een eindje verder gekomen met m'n hexagon/sterretjes. Ze schijnen wel mooi, vinden jullie ook niet?
Het is echt een heerlijk werkje en ik laat het dus ook nog maar even heerlijk groeien. :)

And I came a lot further with my hexagon/little stars. They are shining quite beautiful, don't you think so?
It's lovely making them and I think I let them grow a bit more. :)



Heerlijk om jullie weer wat te kunnen laten zien!!
Geniet ze nog en tot gauw: doei!!

It's great to be able to show you all of these!!
Enjoy and see you all soon: bye!

Love, Ria.

26 opmerkingen:

Berna zei

Ooohh wat is je Leannes House mooi geworden. De kleuren vind ik ook zo mooi. En een eigen quiltkamer. Heerlijk he? Geniet lekker na van de vakantie en kom maar weer lekker op de virtuele koffie bij ons bloggers. We hebben jou nl. ook gemist hoor.

quiltlodge gerda zei

En hier een reactie van nog een bewonderaar van jou Leanne's house. De quilt naast je werktafel is trouwens ook jaloersmakend; prachtig. Verheug me weer op de Bee volgende week!

Sandra Henderson zei

I know EXACTLY what you mean about how good it is to have a vacation, but I missed you all as well! :)
Oh what LOVELY quilts! and yes, the bears are an adorable memory keeper... XO

Lida zei

Nou en of we je hebben gemist!! Ben tig keer wezen kijken of je al terug was en nu ben je er en ga ik over een paar dagen de hort op!! Grijns! Nu je hebt niet stil gezeten in je vakantie, wat is hij mooi geworden je Leanne's House! En ook je hexa is prachtig aan het worden! Schrijf je gauw, groetjes
Lida

pamina zei

I love your LH and your hexagons look great !

ann'squiltingjourney ~ zei

Welcome back Ria! I love your Leannne's House and the other quilt hanging on your wall. What a nice sewing area you have and gorgeous bears! Ann x

Flittige hender zei

It is delicious with the holiday. I have been in the Netherlands this summer. I'll be back. I enjoyed myself very well in Holland, I liked the people, small towns and country. It was a beautiful quilt, Leanne's House. The carpet on the wall was great, I liked the colors very well. I wish you a great week.
From Grethe

Dorine zei

Prachtig leannes house.
En ook heerlijk zo'n eigen kamertje ik geniet er ook steeds weer van dat ik zo alles kan laten liggen.
En logeren mogen ze in mijn kamertje ook.

Cybele's patch zei

Fijn dat je er weer bent. Je LH is prachtig geworden. Je kamertje ziet er gezellig uit. Heerlijk zo'n eigen plekje. De quilt die er hangt vind ik trouwens ook errug mooi!

Notjustnat zei

Ria, so happy you have finished Leanne's House. It looks gorgeous! I love the quilt in your sewing room too and hexie star is coming along very nicely. I'm glad to hear you enjoyed your holiday. Talk to you soon - Hugs Nat

Valentina zei

RIIIIIIAAAAAA!!!! We MIIIIIISSSSED You!
:)
I missed you, terribly! Oh my, Leeanne's is done and perfect... What memories... and I hope you kept my little quilting stitches in there! I will never forget that day, sis!
Your hexagon stars are looking amazing and I am thrilled you have your own space now. Looking forward to spending loads of time in there with you while you sew! I am sure the bears will give me a corner so I can sit and stitch with you!
Welcome back! It has not been the same without you, :)
xox

Ellen zei

Heerlijk, zo'n eigen plekje! En je Leannes House hangt daar prachtig, erg mooi!
De grote bruine beer, helemaal rechts, doet mij aan vroeger denken. Ik had er ook een die hier erg op lijkt.

Katrien zei

Prachtige foto's van je werken.

Bietje zei

Ach wat heerlijk om weer thuis te zijn en dan je eigen quiltkamertje te hebben. Fijn voor je.

Mascha zei

Wat fijn dat je er weer bent en wat laat je weer een hoop moois zien.
Groetjes Mascha

Cisca zei

Leuk dat je er weer bent, Ria! Wat laat je een prachtige dingen zien, zeg. Je Leanne's House vond ik al zo mooi, maar nu hij af is... wat heb je hem mooi doorgequilt! Ik zou zo die 4 1/2 blokken , die ik heb liggen ,opzij leggen en overnieuw beginnen, jij hebt zulke mooie kleuren gebruikt! En de andere quilts zijn ook al zo mooi, die aan de muur in je nieuwe kamertje hangt, super. Lekker, hè, je eigen hokje, leuk al die beren. Geniet er maar van.
Groetjes, Cisca

Marga (MarPie) zei

Heerlijk dat jullie weer gezond en wel terug zijn.
Zo te lezen hebben jullie het goed naar jullie zin gehad.
Tja, een eigen plekje is grandioos om te hebben.
Het werkt een stuk makkelijker {vind ik}
De LH is schitterend geworden, dat is echt niet verwonderlijk met zo'n mooie quilt en goede plek om te hangen.
Je Hexsterretjes daar ben ik een klein beetje {eigenlijk wel meer dan een beetje} verliefd op geworden.

Groetjes,
Marga♥

Tineke zei

Hi Ria, wat leuk dat je er weer bent. Ik herken het gevoel van thuiskomen....heerlijk!
LH is heel mooi geworden...wat zal je dochter trots zijn op die quilt zeg!

Guusje, zei

Wat een prachtstuk is je Leannes House en wat worden je sterren mooi. Je kamertje ziet er erg leuk en gezellig uit, ik zou het ook niet erg vinden om te moeten delen, heerlijk om alles zo bij elkaar te hebben in 1 ruimte en wat een leuke beren, wat veel ook. Fijn dat je weer terugbent.

Daniëlle zei

Missen, miste, gemist, ja natuurlijk!!!!! Ik jou ook!!!!! LOLOL!! Maar je hebt de tijd prima benut zie ik, prachtig quiltwerk op de LH joh!!! Wat een heerlijke werkkamer heb je zo!! Mooi muziekje op, kopje koffie erbij, meis wat zul je heerlijk genieten van al die steekjes en ideeën die daar komen borrelen!!! Wauwwww wat een berenfamilie, je zit er dus nooooit alleen hihi!! Liefs, Daniëlle

quilting Jeannet zei

Wat laat je een mooie dingen zien Ria, echt helemaal geweldig, die hexagonnen, en de Leannes housse en je beren, Hmmmm, heerlijk om te zien.

groetjes, jeannet

Ria van Kasteel zei

Fijn dat de vakantie heerlijk was en wat is je LH prachtig geworden. En wat een heerlijk werkplekje zeg, ik ben ook weer aan het schuiven geweest en heb ook bijna alles in een ruimte. Het is fijn om de deur dicht te trekken en in een opgeruimde huiskamer te komen en de draad weer op te pakken als je er zin in hebt.
Welkom terug en groetjes van Ria ;0)

Heather zei

Thanks for visiting my blog, and your interesting comments on the Featherweight. I am happy to say that last night I was able to get the works operating freely - it was an exciting moment! Next step is the electrical.

I am impressed by your beautiful quilts.

julieQ zei

What a gorgeous room and quilts too! I especially love the one on your wall with the flying geese border...wonderful!

christine zei

hallo Ria welkom thuis heerlijk even weg met vakantie en dan weer naar je eienhuisje terug met.... een prachtige leanneke wat is het mooi geworden. en dan je quilt kamer heerlijk, straks in september ga ik ook de mijne opknappen ben volop aan het zoeken hoe ik hem wil gaan inrichten .

christine

Anoniem zei

Hallo Ria,
Thuisgekomen bijna meteen naar je blog gekeken,
geweldig zeg, mooie quilts en je kan daarbij ook nog leuk "vertellen".
Vind het erg leuk je ontmoet te hebben vandaag bij de Naaidoos.
Gerrie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...