dinsdag 31 augustus 2010

Niet veel ....... Not much........


te laten zien op dit moment..... Wel druk met van alles: de scholen beginnen weer (soms met de nodige startproblemen..... :( ....) en natuurlijk heeft dat voor mams (en ook de rest van dit gezin ook al zien ze het soms niet..) ook voordelen; er is meer regelmaat!! ;))
Kijk: zelfs Joris schijnt te zeggen: "op dit plekje is het toch veel leuker??"

to show for at this moment..... Busy with all kinds of things: schools started again (some with the necesarry problems....... :( .....) and ofcourse that is for this mam (and even for the rest of this family, eventhough they won't see it ...) only good news; more regularity!! ;))
Look: even Joris seems to say:"isn't this a much better place to be??"

Toch even laten zien wat ik tussen al die bedrijvigheid door aan het doen ben, want dat kunnen we natuurlijk niet laten......
Still, I just have to show you what I'm doing in the midst of all that activity.....





Ja, Jane is op visite....... :))
En de blokjes zijn weer heerlijk om te maken!!

Yes, Jane is visiting..... :))
And to make these little blocks is just a treat!!




Verder heb ik nog een paar foto's voor jullie van het open huis bij Quiltpalace..... Heerlijk gezellig en zulke leuke cursussen!! (wel een beetje laat, sorry.... 8/ ....)
And I have some pictures for you from the open house at Quiltpalace..... It was lovely and there are such great workshops!! (a bit late...., sorry .... 8/ ...)











































(Even een fotootje ertussen van mijn aankopen.....)
(A little picture of my purchases.......)

Allemaal een heel goede week...
A very good week to you all....

Love, Ria.

26 opmerkingen:

Berna zei

Mooie foto's en mooie aankopen!
Geniet van de regelmaat (en tijd). En succes met Sjaan.

Marga (MarPie) zei

Tja, vakantie is erg lekker maar er is toch zeker wat te zeggen over de drie R's.
Je aankopen, zijn erg leuke lapjes en leuk boek.

Groetjes,
Marga♥

Guusje, zei

Wat leuk dat sjaantje weer op bezoek is ben erg benieuwd wat ze deze keer heeft meegebracht. Leuke foto's van Quiltpalace en wat heb je prachtige aankopen gedaan dat beloofd nog wat.

Juicybear zei

Zo te zien was het heel gezellig en je lapjes zijn super, veel succes met Sjaan.
Groetjes Anneke ^..^

Notjustnat zei

Hi Ria, Remember you told me to try and relax? Now it's your turn to try and relax and take some stitches to keep you going. I will have to get some tutorial from you on DJ quilt. I love to start it one day - Thanks for taking us to the show. It looks great! Hugs Nat

lappenleintje zei

Mooie aankopen weer, dus straks weer heerlijk rommelen met de lapjes. De derde R is ook wel een belangrijke voor ons he, (Rust, Reinheid, Regelmaat). Ook ik kan niet zonder.

Groetjes, en succes met Sjaan,

leintje

Lida zei

Heerlijk hè, die regelmaat geeft weer rust en je komt weer eens ergens aan toe! Hier nog niet hoor, het is nog een enorme puinhoop, maar het eind komt in zicht!! Groetjes
Lida
P.S. ziet er allemaal heel gezellig uit!

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries zei

Hello Ria...that Jane quilt looks adorable!!! What fun you must've had at the show...all those gorgeous fabrics!!! Dzintra♥x

julieQ zei

The quilt store looks like such a lovely place! I really know your helper cat by your machine is a big help...and I just love your dear Jane! I am working on mine too!!

Daniëlle zei

Hihi jij dacht ik zet mijn aankopen er tussenin, vallen ze minder op LOL!! Mooie quilts heb je gezien zeg!! Oh, de bolletjes wol ook niet niet verkeerd!! Doe Sjaantje maar de groeten!! O ja en Joris ook!! XXXD

zei

Wat een mooie plaatjes!
Ben wel erg trots op jou..

knuf van mij.

jouw DH

Annelies vdB zei

Ook hier zijn de scholen weer begonnen. Ik heb gisteren de hele middag zitten kaften ! Gezellig hè, als Sjaan op bezoek is ?!

Mariëtte zei

Fijn dat je me hebt vastgelegd voor het nageslacht Ria, het was weer gezellig!! We staan ook nog op de site van QP (dikke 150 foto's). En wat een leuke aankopen heb jij gedaan. Ik val 's avonds in slaap met Home Sweet Home op m'n nachtkastje nu nog tijd vinden...

Groetjes, Mariëtte

theodora zei

Thanks for sharing the photos of the quilt shop it looks great, I wish there was one near me like that ,but ther are no quilt shops if athens greece , and thanks for writting also in English.

Cisca zei

Wat een mooie quilts tijden die open dag, en je hebt goed je best gedaan met je aankopen. Leuk hoor, je kunt weer lekker vooruit... voorlopig. En wat leuk, dat ook je DH een reactie heeft geschreven, lief van hem. Doe je best op je sjaantjes-blokjes!
Groetjes, Cisca

quilting Jeannet zei

Wat laat je een gezellige impressie zien Ria, en dat boek over de verbindende kracht van quilts lijkt me ook wel wat.

groetjes, Jeannet

Elisabeth zei

Wat een heerlijke buit laat je daar zien.. ben benieuwd naar je DJ vorderingen. Groetjes Elisabeth

Joyce zei

Niet veel om te laten zien?? Meid ik zit m'n ogen uit te kijken!!
:0)

ria vogelzang zei

@Mariette: leuke foto's bij QP! En ik ga toch echt starten met de HSH.....!! Doe je toch heerlijk mee.....?!
@Cisca en Elizabeth: ik ben helemaal verknocht aan Sjaan op het moment.... en het vordert al heel mooi... ;))
@Jeannet; dat boek is echt prachtig! Ik heb hem echt gelezen(!) in twee dagen...!!
@Joyce; nou, dat dacht ik ook aan het eind van mijn blogje.... ;0))

Terry zei

Jane is shinning and the shop visit is nice. Glad your back even if your life is hectic and less stitching temporarily.

Chloe Patricia zei

Hello Ria - thank you for visiting my blog the other day. I don't do much sewing myself, let alone quitings, but the quilt shop looks very lovely, thank you for sharing. Chloe Patricia

christine zei

Hallo Ria

welkom terug . ja die regelmaat he dat valt zo de eerste weekjes niet mee. maar jij kan voorlopig verder met sjaan en wat wordt die mooi zeg.

vondt het een gezellig logje lekker met een kop koffie .

christine

Inge Slaats zei

Nou, niet veel? Er is genoeg te zien hier, hoor. Mooie Jane-blokjes en gezellige foto's van een Open Dag. Wat wil een mens op blogvisite nou nog meer????

Fijne zondag,
Inge

Notjustnat zei

I came over to have a peek. I miss you and hope you are not too busy to quilt. Just a quick checking in - Hugs Nat

gerda zei

ohhh..zo leuk je te hebben ontmoet vandaag;0))
Sorry voor het gilletje hoor..*Ü*..

Balsemien zei

Hoi Ria, mooi je Holland Quilt!! Ook ik was bij de open dag van Quilt palace, wie weet hebben we elkaar daar wel getroffen...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...