vrijdag 20 augustus 2010

Sylvia op visite........ Sylvia visiting.......

Gelukkig maar weer! Na een volle maand verstek te laten gaan (met vakantie..) was de dame weer terug en bereidt te helpen met de blokken van haar Bridal Sampler....
Ik was al bang dat ik het alleen moest uitzoeken.......... :0) ...!
Die Sylvia kan je laten schrikken, zeg!

Fortunately, after a full month not appearing (due to holidays..) the lady was back and prepared to help making the blocks for her Bridal Sampler...
I got affraid I had to do the whole thing by myself.... :0) ....!
That Sylvia gave me quite a scare!



Hier zijn de blokjes dan.. Kun je ze nog wel zien op zo'n gekleurde achtergrond?
Het zijn blokjes B-9; Irish Chain en blokje B-10; Friendship Star.

Here are the blocks.. Can you still see them on such a coloured background?
They are blocks B-9; Irish Chain and block B-10; Friendship Star.




Vandaag heb ik deze boeken even gehaald bij haar! Wat altijd een heerlijk winkeltje en morgen is er ook nog een Open Dag! Misschien zie ik één van jullie daar nog wel.... :0)

Today I bought these books at her place! What a great shop it is and tomorrow there is also an Open Day!
maybe I get to see one of you there as well..... :0)






Hebben jullie ooit zo'n schattig aquariumpje gezien......??
Lief, hè? Achtergelaten door dochter Anke, die zich nu meer bezighoudt met vriend, studie en quilts en ook een blog is begonnen!! LEUK!
Ik moet zeggen dat ze echt talent heeft....... (of ben ik misschien bevooroordeeld.... :)) ....?!)

Have you ever seen such a cute little aquarium....??
Isn't it sweet? Left behind by daughter Anke, who's more occupied at the time with boyfriend, study and quilts and also started a blog!! NICE!
I think she's really talented..... (or am I prejudiced...... :)) ....?!)


En wat te denken van Joris....?
Meer geinteresseerd in beren dan in een aquarium met visjes.....????
Echt een steekje los....... ;0)

And what do you think about Joris...?
More interested in bears than in an aquarium of fish.....?????
Maybe a screw loose.... ;0)


Allemaal een gezellig, zomers weekend! Liefs,
All a nice, summery weekend!
Liefs,
Ria.

26 opmerkingen:

Anke Vogelzang zei

Haha joris :P lief beestje! hopelijk word bikkel net zo fors als hem :D

Nelleke zei

Hallo Ria twee mooie blokjes laat je ons zien.Ach Joris daar smelt je hart toch van als je hem zo ziet liggen,misschien denkt hij wel visjes zijn voor watjes geef mij maar beren!!Ook heb ik de boeken al hier en daar voorbij zien komen maar nog niet in het echt bekeken,groetjes en een fijn weekend gewenst Nelleke

quilting Jeannet zei

Mooie blokjes Ria, en je hebt ook die heerlijke boekjes aangeschaft, ik heb ze ook, werk er steeds uit, zo leuk, zo verslavend, morgen heb ik er een paar op mijn blog.

groetjes, jeannet

Quiltendewilma zei

Hahaha.... wat een kat zeg!! Ben al even bij je dochter langs gegaan. Leuk om samen te kunne patchen. Ik ben werkelijk stikjaloers...
;o)

Daniëlle zei

Hmmm Friendship star, moooooi blokje :)) Ben net even op blogvisite bij Anke geweest, gaaf toch he zo'n dochter!! En wat betreft die Joris ... hij houdt gewoon meer van een vachtje dan van een schubbetje hihi!! Mooie buit, veel lees én patchplezier ermee!! Morgen ook een superdag joh!! Ik zal aan je denken!! XXXD

martine zei

Wat gezellig om een quiltende dochter te hebben.

Terry zei

Ria Glad to see you back and sitching.
Joris is probably like my cat FISH come in a can. Besides I thought I saw some fabric to be supervised next to him.

Have a good weekend.

Anoniem zei

weer even zichtbaar ((zwaaiien)) !!;-))

Ben blij dat Sylvia niet bij mij langs komt dat laat ik aan jullie quiltsters over.
MOOI !!!

Leuk een crea DD en poes weet ook wat leuk is, gezellig !!

Bedankt voor je bezoekjes...marian'ne m

Guusje, zei

Wat leuk dat Silvia weer op bezoek is geweest. Ze heeft twee erg mooie blokken gemaakt. Het aquqrium is ook erg leuk en ja je kunt natuurlijk niet alles tegelijk. De boeken zijn ook erg mooi volgens mij zal ze eens op mijn lijstje zetten.

Cybele's patch zei

Wat een leuke berencollectie en daar is Joris het blijkbaar mee eens.
Wat leuk om een quiltende dochter te hebben. Heb net even een kijkje op haar blog genomen. Heb haar ook uitgelegd hoe je de tijd kunt veranderen. Dat zou moeten lukken als je niet vergeet om ook op te slaan.

supergoof zei

Gezellig hè zo saampjes met Sylvia!
Pssst,... mijn Sylvia kent al mijn geheimen,...
;o)))

Anke Vogelzang zei

Het is me gelukt om de tijd te veranderen dankzij een tip! kan wel keer bij jou doen als ik weer thuis ben :D

Peti zei

Mooie blokjes, Ria, en je zit ook weer goed in de boeken. Daar zal weer heel wat moois uitkomen.Veel plezier op de open dag, ik ga volgende week naar 1 van de open dagen bij Dorry.

ria vogelzang zei

@Anke: even zien of de tijd nu klopt! En Cybele: dank voot je tip!! :))
@Peti: open dagen zijn altijd zo gezellig! Dus geniet ze bij Dorry!
@Goof: volgens mij moeten onze Syvia's een samen kletsen..... ;)))

Hennie zei

Leuke blokken heb je erbij gemaakt, een paar quiltboeken erbij deze komen altijd van pas, ze lijken me erg mooi.
Fijn weekend Hennie.

Cybele's patch zei

Fijn dat het gelukt is Ria. Als je het eenmaal weet, is het simpel.
Groetjes
Jossie

quiltlodge gerda zei

Nou, dat zomerse weekend valt wel een beetje tegen he. Maar goed, lekker weer om met naald en draad aan de gang te gaan. Mooie bridal blokjes, schattige kat en geweldige boeken. Ik ga zo even bij "haar"kijken. Helaas niet in levende lijve.

Notjustnat zei

What a cute post Ria, bears, cat and quilts. Lovely blocks for bridal sampler. It must be close to completion now. It's good to have you back. Hope you had an enjoyable holiday - Hugs Nat

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries zei

Oh Ria what a lovely post...your quilt is beautiful...and I love that book...I visited Anke...and look at that cat ha ha!!! Dzintra♥x

Marga (MarPie) zei

Leuk een quiltende dochter, daar gaan je lapjes.........Mam ik neem dit even mee goed?......zo zachtjes aan de deur uit.
Zo gaat het hier met de rode lapjes. {natuurlijk blijft er nog genoeg over}
Wat zou jij kiezen...zacht en warm met een hoog aaibaarheids gehalte of koud nat en glibberig... zo gek is die Joris nog niet.;o)

Groetjes,
Marga♥

Tineke zei

Tuurlijk ben je bevooroordeeld, het is toch je dochter en weet je.... dan mag het. Ik ga zo even bij haar op visite. Joris is een geval apart hè, zo heerlijk als hij daar ligt. Je blokjes zijn mooi en prima te zien hoor!

Tineke zei

Mooie blokjes! Een quiltende dochter, wat leuk, misschien gaat de mijne ook nog wel eens beginnen. Ze is 'pas' 26, dus het heeft nog even tijd ;-)
Groetjes, Tineke Lelieveld

Simone de Klerk zei

Gezellig post! Met de stofje van je blokken heb ik de quilt van m'n zus 'gerepareerd'.
Ik ga nu even bij je dochter langs.
Fijn weekeinde!

Cisca zei

Wat leuk, een quiltende en bloggende dochter! Leuke weblog heeft ze. Wat een mooie blojes van de Bridal quilt, maar als Sylvia je zelf helpt...! En dan die Joris, die heeft het maar naar zijn zin zo tussen en met de beren. En zij ook met hem, zo te zien!
Groetjes, Cisca

Margreet zei

Wat goed dat je alweer 2 blokjes erbij hebt!Ze zijn heel mooi geworden.Ik zal er voor de volgende maand ook weer een paar bijmaken, zo met de vakantie is het erbij ingeschoten....En wat toevallig zeg, ik heb vorige weer precies dezelfde boeken als jou besteld! Ik vond er zulke leuke quiltjes instaan.(ik heb nog niet zoveel boeken ;0)))

betty zei

Mooi die 2 blokjes van Sylvia's, de boekjes staan hier ook, er staan zulke mooie patroontjes in, veel succes ermee!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...