vrijdag 13 augustus 2010

Mooie boeken en ook zo'n plaatje... Nice books and a lovely picture

In de vakantie heb ik ook nog een paar prachtige boeken bemachtigd. Hier even een foto van het stel. Ze zijn echt super!
En het boek Home Sweet Home...... wat een super-quilt is dat! Toen ik hem bij haar helemaal af zag......wow!
Ja, toen ben ik als een blok gevallen, hè? Is denk ik niet zo raar, toch?? :))

In our vacation I also purchased a few beautiful books. Here a picture of them. They are really great!
And the Home Sweet Home-book..... what a great quilt! When I saw it finished at her blog ....... wow!
Yes, I immediately fell for it....... That not so strange, is it?? :))

Dus maar eens zien wanneer ik tijd vind om aan deze schat te beginnen.....

So now I have to find time to start this treasure....



Hebben jullie trouwens al gekeken op Danielle's blog? Wat een heerlijk machientje, hè?
En als je dan de link naar Ingrid's blog even aanklikt, moet je eens zien wat er daar allemaal staan......!!
Om je ogen uit te kijken.........!
(Echt even doen, hoor!! ;)) ....!)

By the way: have you seen Danielle's blog? What a lovely machine, isn't it? And when you click on the link to Ingrid's blog, look what she shows us there.......!!
Just such a beautiful sight........ (You really should take a peek!! ;)) ...!)

Na het zien van al dat moois, moest ik gewoon even Josephine op de tafel zetten om even met haar te werken..... :))
After seeing all those beauties, I just had to put my Josephine on the table and work with her a while....... :))



Is het geen schatje? En zo'n plezier om mee te werken!
Oké, dat was genoeg reclame wel weer..... :))
Isn't she just a cutie? And such fun to work with!
Oké, that was enough advertising for now...... :))


En ik wilde jullie nog even een foto van Joris laten zien.
Hij houdt niet zo van veranderingen in huis en zeker niet als overal andere dingen staan. Dan snuffelt 'ie uren lang en kan kijken met een blik van: "ben je helemaal gek geworden......?!"

And I wanted to show you a picture from Joris. He doesn't like changes in the house and especially not the ones that include other things standing everywhere.
Than he sniffles hours about the place with a look in his eyes that says:"have you completely lost your mind.....?!"







En nog maar even één....
And another one......


Een lekker eigenwijze kat, hè? Maar wij houden van hem!

A nice obstinate cat, isn't he? But we sure love him!

Het weekend staat weer voor de deur: dus heerlijk genieten allemaal! En tot gauw; geniet ze!

The weekend is coming: so enjoy it you all! And talk to you soon!

Love, Ria.






26 opmerkingen:

Berna zei

Jouw Josephine is een plaatje net als die van Daniëlle trouwens. En je gescoorde boeken zijn prachtig. Daar moet voldoende inspiratie uit te halen zijn.
Goed weekend.

quilting Jeannet zei

Wat heeft Josephine een mooie zijplaat Ria,en een vrije arm als ik het zo zie, ik kijk er ook al zo lang naar op marktplaats en ebay.

groetjes, jeannet

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries zei

Wow look at your Josephine sitting proudly on the table!!! What great books you have there...enjoy them and enjoy the weekend...Dzintra♥x

Juicybear zei

Mooie boeken weer zeg, ik wil die home sweet home quilt ook gaan maken ik vind het een plaatje. Dikke knuffel voor Joris en een fijn weekend.
Groetjes Anneke ^..^

Marion zei

Mooie boeken! Ik heb het boek over de Tile Quilt ook gekocht. Ben je al iets van plan er uit te maken?? Ik denk aan een Delfts blauwe tile quilt....

Guusje, zei

Mooie boeken heb je gekocht, de Home Sweet Home is zeker erg mooi. Ik ben er ook eens aan begonnen ben bij blok 1 blijven steken en ooit zal hij afkomen denk ik maar. En arme Joris, ik heb hier net zo'n portret die moet ook altijd wennen als ik iets verandert heb.

Cisca zei

Mooie boeken, die Tile Quilts ken ik niet, maar dat zal vast een mooi boek zijn. Die huizenquilt staat ook al jaren op mijn lijstje, die blijft mooi!
Jij ook al zo'n mooi machientje. Daniëlle vertelde dat ze heel licht zijn en ze zijn natuurlijk prachtig om te zien. En die poezen zijn allemaal hetzelfde, nieuwsgierig en eigenwijs!
Fijn weekend, Cisca

Valentina zei

I will start Home Sweet Home with you, ok? :)
And Ohhh! I miss my Mientje, seeing Josephine in her splendor...
:)
I am so happy to have you back!
...it soooo late and I am going to be in such trouble tomorrow!
It's the hexies fault... :)
I was thinking of your hexi-quilt all day today... funny huh?
xox and dikke knuffel!

Marga (MarPie) zei

Het blijft kriebelen als je ze weer ziet bij andere dames de FW.
Weer een dame die verliefd is geworden, daar is niks meer aan te doen.
Mooie boeken, daar komen weer hele mooie quilts van. Alvast veel plezier met de voorbereidingen.

Groetjes,
Marga♥

Katrien zei

Mooie boeken aanwinst.En een prachtig machientje.

Notjustnat zei

Hey Ria, I had such a busy Saturday and didn't have time to check the blogs and missed out so many of them today. Ha, I have Home Sweet Home too. I started Summer Stars from that book. Must blog about it. I also like Nosegay for Mother. Which project are you going to make from this book?

I like the Tile Quilt Revival too, but I haven't got that book yet. Glad to have you back Ria. Have been missing you. Have a nice weekend playing in your new room - Hugs Nat

Daniëlle zei

Hihi, lees ik daar opeens mijn naam! Ach, het is een snoepie jouw Josephine!! Ze is van goede komaf, kun je zo zien aan haar zijplaat hihi!! En Joris ... laat maar lekker eigenwijs wezen! Geniet van je weekend!! Liefs, Daniëlle

inge zei

hoe meer FW's ik zie staan, hoe meer verliefd ik word! ik heb nu ook een 222! een prachtmachientje!

Inge Slaats zei

Wat een gezellig logje, Ria! Mooie boeken en een supergaaf naaimachientje laat je zien en de foto's van de poes, super!
Fijn weekend!

Inge

julieQ zei

Thank you for the links...love your Josephine there! I know you have such fun with her.

Terry zei

Ria
Hi Josephine is georgeous as ever. Hope she is purring more than the cat.

Have a good time working out which quilt to work on. Let me know what you and Valentina decide to do. For now Being Grama is using up my spare time. Maybe I can find more hours for the day?
Glad to have you back. Enjoy your weekend.

ParisMaddy zei

Welcome back, beautiful Ria. Your books look so fun especially the Tile one (I'm drooling). I love QuiltMania,too.

My cat is the same as yours...she definitely does not like changes and will let me know for sure with her quirky personality.

xoxo

Hilde zei

Boeken geven zo'n boost om te handwerken, niet?
Mooie aanwinst.

Dorine zei

Wat een fijne boeken heb je daar.
En weer een heerlijk bogje om te lezen!!!!
En je Josephientje is super

Simone de Klerk zei

Zo te zien ben je al een tijdje terug. En je hebt heel wat moois te laten zien. Gezellig, zo'n 'rondleiding'. Ik vind het altijd zo leuk om bij anderen naar binnen te kijken. Dan krijg je ook weer nieuwe ideeën!
Hoe vind je de Japanse quilt in Quiltmania? Dat project wil ik volgend jaar gaan maken.

Sieneke zei

hallo ria .
wel en leuke log heb je
ik ben nog niet zover moet nog en hoop zien uit,te vinden maar komt goed is net als met fietsen toch [lol]

zag die mooie leannes,s house ,wauw echt mij kleurtjes hoor ,heb het patroon ook liggen nu aleen de tijd er voor zien te,vinden .
dank voor je berichtje op mijn blog
groetjes sieneke

betty zei

Heerlijke boeken Ria, Home sweet home staat hier ook, zelfs met tekenigne eralin over hoe ik het wil gaan doen, nu nog tijd vinden!!
Het Tile boek, zag ik en het maakte mij erg nieuwsgierig, misschien op mijn wishlist zetten!

Janet zei

You have some beautiful books there and I love the hOme Sweet Home too. Your little Josephine is a beauty and how could you upset your cat like that, they are the boss of the house.

Tineke zei

Joris en Josephine zijn schatjes! Je nieuwe boek ook trouwens. Wat kun je je daar gelukkig door voelen hè? En rijk.... veel plezier met alles hoor!

Em zei

I would term your cat's obstinancy as SPICY!!!! like his dear mom, oh Mama Spice, love you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Flora Quilts zei

Joris!!!!! :D:D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...